Am povestit despre anime-uri,scoala si coreeni.Ne amuzam si dintr-o data s-a trantit poarta.Erau Alex si Egon.Andre s-a uitat putin la ei cu indiferenta apoi s-a intors.Mari nu a avut nicio reactie deosebita pentru ca era obisnuita...doar erau prieteni din copilarie,nu?Eu sincer nu ii suport pe amandoi...dar de dragul fetelor,voi incerca sa nu imi ies din fire si sa plec.
Alex:Ceau!
Andre,Mari:Ceau!
Eu:Buna...
Alex:Andreea,de ce nu cobori?
Andre:Pentru ca n-am chef.
Egon*o ia in brate pe Mari*:Buna,Maria.
Mari:Ia-ți mainile de pe mine!
Egon:Mrr,fata rea,stiu ca iti place!
Fuck,de ce n-am adus pe cineva cu mine?Acum parca sunt forever alone!Ma rog...macar am ocazia sa vad daca astia se plac.Andre neaga vehement ca l-ar placea pe Alex,dar cred ca minte.La fel si Mari,cel mai sigur.Andre sta in copac si,rosind,refuza sa se dea jos.Alex o roaga zambind sa coboare si o intreaba daca nu face asta pentru ca nu vrea sa stea langa el.Egon tot incearca sa o imbratiseze pe Mari,dar aceasta il impinge de langa ea,fiind rosie ca racul si putin nervoasa din cauza insistentelor lui.Si uita-te la mine,holbandu-ma la cei patru porumbei,fiind forever alone.Nu m-ar deranja sa am si eu pe cineva...Iei,imi suna telefonul!
Eu:Alo?
Rares:Hei Ale,ce faci?
Eu:Rares?De unde ai numarul meu?
Ra:L-am primit de la o prietena.
Eu:Didi,nu?
Ra:...pai daca ti-as spune m-ar omorî.
Eu:Clar,e Didi.Dar de ce ai sunat?
Ra:Ma intrebam daca vrei sa iesi in oras.
Eu:Scuze,nu sunt acasa.Sunt in fostul meu sat...
Ra:Ce pacat!Atunci ce zici de maine,dupa scoala?
Eu:Tare!Atunci asa ramane!
Ra:Super.Mai poti sta la telefon?
Eu:Da,sigur!
-- dupa 2 ore --
Andre:Deci cu cine ai vorbit?
Eu:Cu...Rares.Tipul ala cu care am stat ieri.
Andre:Aaa,dar ce era cu "asa ramane"?
Eu:Iesim maine dupa scoala.
Andre:Uu,o intalnire,sa-mi zici cum a fost!
Eu:Nu-i o intalnire!Apropo,ce mult va iubiti tu si Alex!
Andre:Ce vrei,mă?Ai baut cumva spirt?Eu nu il plac,iar el nici atat.
Eu:E clar ca tu il placi si dupa felul cum te priveste si cum se apropie de tine e evident ca el simte ceva pentru tine.
Andre:Nu prea cred.Nu mai am chef sa vin mai departe asa ca ma duc direct acasa.Ne mai auzim!
Eu:Okay,pa!
Am mai stat putin cu rudele mele apoi am mers acasa.Am vorbit cu Andre la telefon si ii dadeam mii de argumente ca ei doi se plac,iar ea nu recunostea nicicum.Dar am de gand sa ii combin pe incapatanatii aștia doi cu siguranta!Oricum,maine ies cu Rares deci cred ca ar trebui sa imi caut haine dragute apoi sa ma pun la somn.
Hei!Scuze ca am pus capitolul asta dupa atat de mult timp,dar am cateva treburi:scoala,sunt sefa clasei,s-ar putea sa ma mut in alta tara,ma voi duce la cursuri de dans,vineri am un eveniment la scoala,saptamana viitoare va veni un psiholog la scoala si multe altele.Imi pare rau daca intarzii mult,dar sa stiti ca ma voi stradui sa scriu de fiecare data cand am timp liber.Multumesc pentru ca cititi! :3
Pupici! :* :*
Reea OUT! :D
CITEȘTI
Soarele intunecat
HumorIn aceasta poveste este vorba despre o fata numita Alexandra care se muta intr-un alt oras,la o alta scoala.Se intalneste cu prieteni vechi si noi si cunostiinte care...nu ii fac intotdeauna bine.