Seara de Halloween

60 3 9
                                    

Ma uit la elevii din clasa care se holbeaza la mine ca si cum as fi Wonder Woman.Ma intreb daca am ceva pe fata sau nu imi sta parul bine...Oameni buni,aveti grija sa nu va sara ochii din orbite!

Eu:...Ahmm,buna!Numele meu e Alexandra,incantata sa va cunosc.

Baiat 1:Wow,ce voce frumoasa are!

Baiat 2:Ce adorabila e!

Diriga:Incetati,nu mai speriati biata fata!

Eu:...multumesc!

Fata:Dira,puneti-o aici,e loc liber!

Diriga:Pai Didi,acela e singurul loc liber,deci acolo va sta.

Didi:Atunci hai aici,Ale!

Eu:Okay.

Didi:Apropo,eu sunt Diana.Incantata de cunostinta!

Eu:La fel!

   In acea ora am vorbit despre materiile pe care le vom face anul asta si despre examen.In pauza toti baietii inafara de un tip blond,simpatic si inteligent s-au adunat in jurul meu si mi-au pus tot felul de intrebari:unde stau,de unde vin,de cand sunt aici,cum era in satul din care m-am mutat,daca am prieten,daca nu vreau o relatie si multe altele.

--dupa o luna,28 octombrie--

Sunt aici de o luna si pot spune ca ma inteleg extraordinar de bine cu noii mei colegi sariti de pe fix.Adica,ce colegi normali se urca pe banci,danseaza,canta si fac streaptease?Baiatul care in prima zi nu prea a stat pe langa mine,dar acum ma inteleg destul de bine cu el se numeste Andrei.Totusi,toata lumea ii spune Andy.Astazi vorbim la dirigentie despre un eveniment de Halloween.

Diriga:Cum v-am spus si ieri,vineri vom organiza o petrecere de Halloween.Puteti aduce pe cine vreti,dar doar o persoana.Sala am pregatit-o cum trebuie saptamana trecuta iar acum va trebui doar sa mai facem prajiturile si sa cumparam fursecuri si bauturi.V-ati gandit pe cine vreti sa aduceti?

Baiat1:Pe prietenul meu cel mai bun.

Baiat2:Pe sora mea mai mica,de cateva zile tot ma sacaie sa o aduc.

Fata1:Pe iubitul meu.

Fata2:Pe verisoara mea.

Fata3:Pe sora mea mai mare.

Eu:Pe cea mai buna prietena,sta in satul in care am locuit si eu.

Baiat3:Pe iubita mea.

Andy:Pe un prieten de la handball.

   Am continuat asa pana la sfarsitul orei apoi am plecat acasa.Acum vorbesc cu Andre la telefon si ii dau marea veste.

Andre:Tu vorbesti serios?!

Eu:Da!

Andre:Mi-ar placea mult!Totusi,nu stiu daca ma lasa parintii...si chiar daca ma lasa,va trebui sa ma intorc devreme.

Eu:Da-mi-o pe maica-ta la telefon!

Andre:Okay.

Mama Andreei:Ceau Alexandra,ce e?

Eu:Buna ziua,o puteti lasa va rog frumos pe Andreea cu mine la o petrecere in Salau Mare(orasul unde stau eu)?

Mama Andreei:Nu o pot lasa ca nu are unde sa stea,nici cine sa o aduca.

Eu:...poate sta la mine!Si de asemenea poate veni tati sa o aduca.

Mama Andreei:Bine atunci,o las sa vina.Ceau!

Eu:La revedere!...Andre?

Andre:Da?

Eu:Cum te costumezi?

Soarele intunecatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum