Intunericul romantic

37 2 2
                                    

Alexandra si Andreea vorbeau la telefon,ca in fiecare zi.Vara a trecut,dar caldura ravasitoare specifica inca isi mai face simtita prezenta.Acum tinerii sunt in clasa a 9-a,mai exact:Andreea,Alex,Rares si Alin sunt in B,iar Alexandra si Cristi sunt in D.Surprinzator,Cristi nu se mai tine dupa fundul Alexandrei,dar tot sunt prieteni.Asta s-a intamplat pentru ca el are acum o prietena numita Dalia,pe care a cunoscut-o pe un joc.Au aflat ca frecventeaza aceeasi scoala si...restul a venit de la sine.Astazi este 23 martie iar maine,24 martie va avea loc un eveniment astronomic rar: o eclipsa de soare totala.Toti elevii sunt foarte entuziasmati de minunata eclipsa,de aceea scoala a impartit fiecarui copil ochelari speciali.
Ale:Vezi sa nu iti uiti ochelarii!
Andre:Nici daca vreau nu ii uit!Am asteptat momentul asta atat de mult incat nu am cum sa ii uit.
Ale:Pff...esti cam obsedata de asta.
Andre:Normal.E prima data cand o voi vedea.Normal ca sunt entuziasmata.
Ale:Hei,ai auzit ce a spus profa mea?
Andre:Prostia aia despre cupluri?Am auzit-o tare si clar.Nu cred in chestia asta.Cica:"Daca te cuplezi in timpul eclipsei veti fi impreuna si dupa moarte".Daca profa chiar crede in prostiile astea atunci e clar de ce e singura.
Ale:Poate...dar eu voi incerca totusi.
Andre:Te-ai hotarat sa-i spui?
Ale:Da...daca nu o fac acum nu cred ca o voi face vreodata...
Andre:Iti urez succes!
Ale:Mersi.Si tie!
Andre:Huh,la ce te referi?
Ale:Chiar daca tu nu tii "traditia",poate Alex o va tine.
Andre:Vorbesti serios?!Nu e nimic intre mine si Alex!
Ale:Mai vedem...
--ziua urmatoare,in clasa a 9-a B--
Alin:Si...la cat incepe?
Alex:In vreo 10 minute...
Rares:Sa se termine cat mai repede!
Andre:Din contra,sa dureze cat mai mult!
Ale:De-acord!
Cristi:Hai ca ma duc sa o gasesc pe Dalia!Ne vedem mai tarziu!
Ale:Okay!
Alex:Nu esti geloasa?
Ale:Deloc!
Alex:Hai nu minti!
Ale:Copile,iti dau una de te refuza 5 spitale!
Alex:Esti atat de varza incat pot face sarmale cu tine!
Ale:Vrei sa vezi ce pot face?
Alex:Sa te vad!
Andre:Ia gata,ca ma enervati!
Ale:E vina lui!
Andre:E vina amandurora!
Alin:Ceilalti se strang in curte.Mergem?
Ale:Sigur!
--in curte--
Toata lumea era adunata,fiind nerabdatori sa inceapa grandiosul fenomen astronomic.In mai putin de 30 de secunde se asterna un intuneric adanc,deabia putandu-se vedea unii pe altii.Pe cer luna a acoperit in intregime soarele,lasand la vedere doar cateva raze rosiatice.Peste tot vedeai oameni cuplandu-se dar Andreea era sigura ca nu ii va tine mai mult de o luna.
Rares:Ale,vreau sa-ti spun ceva.
Ale:Si eu vreau sa-ti spun ceva.
Rares:Zi tu prima!
Ale:N-nu,tu primul!
Rares:Okay...*inspira* Te iubesc!*o saruta!
Andre:Ce draguuut!
Rares*roseste*:Taci...
Alex:Andreea,auzi...
Andre:Aud,ca nu sunt surda.
Alex:Serios?
Andre:Foarte.
Alex:Eu voiam sa-ti spun ca un om normal "Te iubesc",ca Rares de exemplu,dar tu nuu,trebuia sa strici atmosfera in halul asta!
Andre:Stai,stai,stai...ai zis cumva ca ma iubesti?
Alex:Macar ai inteles esentialul!
Andre:Tu chiar...
Alex:Da.*o saruta*
Rares*o imita pe Andre*:Ce draguuut!
Andre:Taci din gura!
Ale:Si ziceai ca nu o sa tii traditia!
Andre*se ascunde in bratele lui Alex*:...
Eclipsa a trecut la fel de repede precum a venit,insa a lasat in urma o amintire de neuitat.
Andre*roseste*:Poate ca nu e chiar asa rau sa fii superstitioasa.
Alex:Precum Mark Twain,nasterea sa la venirea cometei Halley si moartea sa la reintoarcerea cometei,asa sper sa fie si in cazul nostru:m-am nascut a doua oara cand am sarutat-o in timpul eclipsei si sper sa mor la reintoarcerea ei,la pieptul iubitei mele.
Ale:Nu-mi vine sa cred!Pana la urma a zis-o el,nu a mai trebuit sa zic eu asta.Totusi...saruta bine!
Rares:Sunt sigur ca ea voia sa imi spuna "te iubesc",dar deobicei baiatul trebuie,asa ca mi-am facut meseria.Dorinta mea in timpul eclipsei a fost sa fiu impreuna cu ea pana si dupa moarte,cum zicea profa,sper sa se indeplineasca.

Deci...aceasta poveste e gata!Va rog nu ma omorati ca sunt doar 10 capitole(Da Ale,la tine ma refer in principiu).
Multumesc pentru ca ati citit si ne revedem in urmatoarea carte.

Soarele intunecatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum