In jurul meu observ ca sunt numai schelete dezmembrate si cadavre putrezite,infricosatoare care imi provocau fiori pe sira spinarii.Unde sunt restul?S-au dus sa calareasca unicubei in picatele cu un corn de ciocolata in varful capului...da,m-am pierdut de restul si nu stiu unde sunt.Mor de frica,sunt tot felul de chestii infricosatoare aici si vreau sa plec!Cum naiba am ajuns in situatia asta?!
--3 ore inainte--
Andre:Hai Ale,grabeste-te ca ne prinde Craciunul!
Eu:Dar nu vreau sa merg acolo...
Mari:Ti-e frica?
Eu:Normal!Doar e o casa bantuita,clar ca mie frica!
Alex:Nu te mai plange atata,zici ca ai 2 ani!Si in plus,de ce sa-ti fie frica?Doar nu vom vedea stafii si monstri...
Eu:Fetelor,va rog sa-mi amintiti de ce am fost de acord sa vina si el...
Andre:Pentru ca avem nevoie de un baiat cu noi.Avem nevoie sa vina o momeala in caz de orice...
Alex:Hei!De ce nu recunosti ca ma placi si ca atunci cand te vei speria vrei sa ma strangi in brate?Normal ai vrea sa mergem numai noi doi,dar nu vrei sa te dai de gol ca ma placi,nu-i asa?
Eu si Mari:Hahahaha!
Andre:Copil batut in cap de soarta,ce naiba ai fumat?
Alex:Parfumul tau,de ce intrebi?
Andre:Fetelor,potoliti-l ca daca nu il potolesc eu cu doi pumni!
Alex:Gata mă,incercam sa destind atmosfera...intram pana la primatoamna?
Eu:Hai sa terminam si cu asta si nu mai vin aici in viata mea.
Alex:Pisica fricoasa...
Eu:Taci din gura!
Alex:Si daca nu vreau?
Mari*aura malefica*:Ati terminat?
--inauntru--
Eu:Hai sa plecam de aici...
Andre:Inca nu!
Alex:Nu te-ai speriat deja?
Andre:Ai vrea tu.
*se tranteste usa*
Alex:Aaaa!
Andre:C-ce penibil!Te-ai speriat deja?Vrei sa te iau in brate,pokemonule?
Ne-am despartit si am plecat fiecare in directii diferite.Eu am mers cu Maria si Andre cu Alex.Cea mai mare greseala!Am inaintat prin cateva camere pline de sange si voci care tipa si suspina.Cand am intrat in urmatoarea camera o sulita a venit dinspre o umbra a unei femei imbracata intr-o rochie lunga rosie si cu parul lung de culoarea caramelului.S-a infipt pe neasteptate in pieptul Mariei iar apoi,instantaneu,aceasta a cazut la pamant neinsufletita.Fix in acel moment aud doua voci mult prea cunoscute tipand din cauza durerii.M-am repezit in acel loc din cateva miscari doar pentru a o putea vedea pe Andre cu taieturi pe tot corpul si cu un cutit in gat si pe Alex care atarna spanzurat de o funie care parca trecea prin tavan.Avea fata albastra,cu ochii bulbucati care se uitau cu disperare si dispret la mine.In acel moment am observat ca mainile lor sunt impreunate,desi vinete si pline de sange.E bine ca macar in ultimul moment au recunoscut ce simt cu adevarat...
Nestiind ce sa fac am inceput sa fug necontrolat intr-o directie necunoscuta.Am gasit in sfarsit usa care ma va scoate din acest Infern in care nimeni inafara de mine nu mai are viata.Dar Iadul se intoarce...usa este incuiata!Ca si cand nu ar putea fi mai rau,au aparut si dragii mei prieteni proaspat decedati.Se apropiau amenintator cu o privire malefica spre mine.La inceput nu mi-a fost frica,dar apoi m-au cuprins fiorii cand am vazut ca au ajuns foarte aproape de pielea mea.Am simtit cum pielea mi se desprinde de pe oase,apoi in ultimul moment am scos un tipat strident care s-a auzit cu ecou in mica casuta goala,plina de cadavre.
Apoi...m-am trezit agitata.Andre se uita la mine confuza,apoi i-am povestit tot visul meu infricosator.
Andre*rade cu lacrimi*:Eu cu Alex?!Sa ne tinem de mana cand murim?Mama,ce siropos,imi vine sa vomit!Daca eu voi fi vreodata impreuna cu asta,te rog sa ma dai cu capul de pereti pana ma trezesc!
Eu:O sa tin minte asta!E 13...ar cam fi cazul sa ne pregatim sa mergem.
Andre*fuge*:Eu intru prima la baie!
Eu*soptesc*:Si zi-mi tu daca fata asta are toate țiglele pe casa.
Gata capitolul special.Ascultati melodia in timp ce cititi,onegai!Ale,cred ca reactia ta e priceless la capitolul asta.Bibilusca,ce zici,mi-a iesit cat-de-cat? :)) O zi plina de sperieturi si distractie va doresc!Mwahahaha!
Mușcături! :* :*
Reea OUT! :D
CITEȘTI
Soarele intunecat
HumorIn aceasta poveste este vorba despre o fata numita Alexandra care se muta intr-un alt oras,la o alta scoala.Se intalneste cu prieteni vechi si noi si cunostiinte care...nu ii fac intotdeauna bine.