Zi la piscina

75 3 4
                                    

In urmatoarea dimineata am avut un soc de zile mari.Ce credeti,era posibil ca Cristi sa nu fie cauza?El a venit frumusel in camera mea inainte sa ma trezesc,mi-a pus micul dejun pe noptiera iar el s-a asezat pe marginea patului.Eu eram linistita si in stare buna pentru ca visasem frumos si cand deschid ochii il vad pe tipu' asta cum se uita la mine de parca n-ar mai fi vazut in veci o fata.Ma uit chioras la el si spun cu o voce de zombie pe moarte:"Pleaca naibii din camera mea!"

Cristi:Stii ca vreau sa fiu langa tine mereu.Nu scapi de mine niciodata.

Eu:Esti mai ceva ca ebola...

Cristi:Atunci tu esti leacul meu.

Eu:Iesi afara!

Cristi:Vrei un ceai?

Eu:Nu mersi.

Cristi:Atunci eu cobor,ne vedem jos.

   Dupa ce a inchis usa am luat telefonul si am sunat-o pe Andre.

Eu:Hei,ce faci?

Andre:E...uh...stateam.

Eu:S-a intamplat ceva?

Andre:N-nu!

???*voce de baiat*:Hai Andre,inchide telefonul ca numai ce am ajuns!

Eu:Ce?!Esti la o intalnire?Cu cine?

Andre:Baka,nu e o intalnire!Doar am mers sa-i luam un cadou Mariei pentru ca maine e ziua ei.Acum ne-am oprit pentru a ne racori la o cafenea.

Eu:Dar spune-mi cu cine esti!

Andre:E-eto...cu Alex.

Eu:C-ce?!

Cristi*intra alarmat*:Ale!S-a intamplat ceva?

Eu*fac cu mana sa plece*:Eu credeam ca nu va suportati.

Andre:Pai...acum am devenit prieteni din nou.Dar ce e mai important:Cristi e la tine acasa?!

Eu:...iti povestesc despre asta mai tarziu.Deci,ne vedem maine la ziua Mariei.Pa,distreaza-te!

Andre:Stai,ce-

Cristi:Cu cine vorbeai?

Eu:Cu Andre.

Cristi:Aa,da?Ce face?

Eu:Era la o intalnire cu Alex.

Cristi:Era de asteptat.Ei merg spre casa impreuna in fiecare zi,isi zambesc,nu se mai cearta asa des...e clar.

Eu:E vacanta.

Cristi:Da,dar zilele trecute am avut banchetul.Si la sfarsitul scolii au mai mers impreuna.

Eu:Nu pare ea,cred ca o are la mana cu ceva.

Cristi:Nu prea cred,e chiar fericita...dar hai s-o lasam putin pe Andre si sa vorbim despre noi.

Eu:Iesi afara.

Cristi:Bine...dar nu scapi.Azi mergem la strand si ma astept sa ai un costum de baie foarte frumos si usor de desfacut.

Eu:Nu merg.

Cristi:Ba mergi,deja am vorbit cu ai tai si putem merge doar noi doi.

Eu:Te urasc...

Cristi:Dar eu te iubesc.

Eu:Atunci iesi din camera mea.

Cristi:Bine,iubire.Nu uita sa mananci,pentru ca se vor raci cartofii prajiti facuti special de mine.

        De cand a devenit el chiar asa?Stiam ca e un tip romantic,dar nici in halul asta...dar nu asta conteaza acum.Cum sa fac sa nu fim doar noi doi?Stiu!Andreea si Rares.Nu,defapt mai bine nu il chem pe Rares pentru ca el si Cristi se vor certa din nou.Dar nu o pot aduce doar pe Andre...Maria ne-a zis ca azi e ocupata,Alex nu ma suporta asa ca...e simplu!

Soarele intunecatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum