Eu:Stai!Nu vrei sa intri?
Ra:Scuze,nu pot.Se intuneca si nu imi place sa merg singur noaptea pe strazi pentru ca sunt multi obsedati pe aici...
Eu:Bi-
???:Hei,Ale!Am venit sa te vizitez.Ti-a fost dor de mine?
Eu:Cristi?!Ce faci tu aici?!
Cristi:Tocmai ti-am spus,am venit sa te vad.
Eu:De ce?Nu demult erai suparat pe mine...
Cr:De aceea vreau sa vorbesc cu tine,dar se pare ca avem un spectator.
De cand Cristi a devenit asa ofensiv?Eu il stiam asa...mai fetita!E chiar mai inalt decat il stiam,iar vocea lui s-a ingrosat.Dar e deja seara.Cat m-a asteptat?
Eu:Nu e nicio problema,e deja seara.Amandoi ar trebui sa plecati.
Cristi:Eu nu,pentru ca mama ta a fost de acord sa raman peste noapte.El da,trebuie sa plece!
Eu:Cum £=]£√÷©<#&+$ ai convins-o pe mami sa ramai?
Cristi:A fost foarte simplu...doar sunt ginerele ideal pentru ea,nu?
Eu*rosesc*:Dar s-a terminat ce a fost intre noi.Nu cred ca mai are niciun rost...
Cristi:Doar pentru ca ai plecat nu inseamna ca trebuie sa ma lasi in urma.Stiu ca nu iti plac relatiile la distanta,dar-
Ra:Nu cred ca am dreptul sa intervin,dar trebuie sa o fac.Daca ar fi vrut cu adevarat sa fie cu tine,nu i-ar fi pasat de distanta.Nu e ca si cum se afla in alta tara!Asa ca,frate,las-o sa-si traiasca viata cum vrea!Nu o mai stresa atata!
Cristi:De ce te bagi?Poti pleca!
Eu:Vezi cum vorbesti cu el!E un prieten bun si nu vreau sa te iei de el,clar?
Cristi:Bine,Ale.Daca tu zici,il las in pace...
Eu:Rares,scuze dar...trebuie sa plec.Ne auzim la scoala,bine?
Ra:Nu prea imi place sa te las cu el dar...daca esti si cu parintii tai,ma mai linistesc.Deci...noapte buna!
Eu:Noapte buna!
Ra*in gand*:Frate,cum naiba sa o las cu psihopatu' ala?Cred ca o voi suna mai tarziu...
--in casa--
Eu:Mami,de ce nu mi-ai spus ca sta Cristi la noi?
Ma:Voiam sa iti fac o surpriza!
Eu:Surprizele sunt telefoane,torturi sau vacante.Nu un baiat la casa noastra!
Ma:Dar e Cristi!Ce-ti poate face?
De ti-ai da seama ce-ai facut...
Eu:Lasa...
Ma:Pregateste-te ca imediat mancam!
Eu:Bine.
M-am schimbat si am coborat la masa.Nici nu-mi vine sa cred ce cu doua fete a devenit Cristi.Cu noi s-a comportat in halul ala si cu parintii mei e un inger intruchipat.Dupa masa am mers direct in camera mea si am vazut un mesaj de la Rares:"Esti bine?'.I-am raspuns:"Da,sunt bine,nu iti face griji.Nu il voi lasa sa se atinga de mine."Cand m-am intors vrand sa incui usa pentru a fi sigura ca nu se intampla nimic,l-am vazut pe el in pragul usii.
Eu:Ce faci aici?
Cristi:Am venit sa vad ce faci.Apropo...scuze pentru mai devreme.
Eu:Nu a fost frumos ce ai facut.
Cristi:Stiu dar...am fost gelos si putin nervos.
Eu:De ce?Rares e doar un prieten.
Cristi:Am aflat de la mama ta ca voi doi ati fost la intalnire si v-am vazut asa apropiati si fericiti.Imi lipsesti,Ale!Tu stii ca eu tin mult la tine si daca as putea fi langa tine tot timpul,nu te-as parasi niciodata.
Eu:Si mie mi-e foarte dor de tine,dar nu te razbuna pe prietenii mei!Eu vin in fiecare duminica la voi,deci atunci ma poti vedea.Si...imi pare rau dar tot ce a fost intre noi s-a terminat.Si te rog inceteaza cu sentimentalismele...nu imi prea plac.
Cristi:Stiu...dar voiam sa stii ce simt pentru tine si ca nu voi renunta!
Eu*roseste*:...bine.
Cristi:Deci,vrei sa dorm cu tine sau...?
Eu:Paa,noapte buna!
Cristi:Speram si eu...noapte buna!
Astazi nu stiu ce naiba s-a intamplat.Daca Rares m-ar fi placut an fi fost un triunghi amoros cum mai vedeam prin anime-uri.Dar noi suntem doar prieteni.Dimineata am avut un soc de zile mari.
Na gata si asta!Desi mi se pare ca o dau prea mult pe sentimente,in principal pe asta se bazeaza povestea.Va multumesc ca cititi si sper ca v-a placut macar putin!
P.S.:In poza e Cristi.
Pupici! :*
Reea OUT! :D
CITEȘTI
Soarele intunecat
HumorIn aceasta poveste este vorba despre o fata numita Alexandra care se muta intr-un alt oras,la o alta scoala.Se intalneste cu prieteni vechi si noi si cunostiinte care...nu ii fac intotdeauna bine.