Suan baht oyununu izliyorum..
OF BU ADANIN YÜZÜ NEDEN GÜLMEYECEK?
of bora 🥺🥺🥺🥺
Neyse bölüme geçebilirsiniz..
Ha bu arada mangada seydeyim
Medyaya koydum fotoyu..
Boraya sinir oldum
Tuğçe kadar pick me bi insan yok ağzının ortasına vurasim geliyo
Neyse bb
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Akemi yoko..
Yine okula gidiyordum.
Geçen gün ki olaydan sonra 3 gün okula gitmemiştim.
"Hinata kesin çok merak etmiştir."
Esnedim.
Uykum vardı.
Dün gece, yarın ki sınava çalıştığım için uyuyamamıştım.
"Tanrım çok uykum vaar."Sonunda okula geldiğimde yavaş yavaş sınıfa doğru yürümeye başladım.
Bir kaç kişi aralarında konuşmaya başlayınca dikleştim ve etrafa baktım.
Niye herkes bana bakıyor?"Hey! Yoko!"
"Ha? Efendim saku?"
"Duydun mu bugün toman geldi!"
Ha?! KESİN KURUCU ÜYELERİNE BAĞIRDIĞIM İÇİN BENİ ÖLDÜRMEYE GELMİŞLERDİR.
AH TANRIM DRAKENE HİÇ BAĞIRMAMAM GEREKİRDİ!"Ve draken sınıf sınıf dolaşıp seni aradı!"
Siktir!
"Saku senden bir şey isteyeceğim."
Dedim çıkış kapısıyla bakışırken."Tabii! Söyle?"
Bakışlarım sakuyu bulurken gülümsedim ve
"Toman bir daha buraya gelir ve beni ararsa yoko trafik kazası geçirdi ve hayatını kaybetti dersin."
Sinirle koluma vururken kaşlarımı çattım ve kolumu ovuşturmaya başladım."Saçmalama yoko! En fazla ne yapabilirler?!"
"Kurucu üyelerinden biri olan drakene kafa tutmamı ele alırsaa-"
Sakuyu yanımda göremeyince çıkış kapısına doğru yürümesini görmem ile güldüm.
"Seni tanımıyorum akemi yoko."
Ah hadi ama ciddi mi?!
"Hey draken?! Onu buldum!"
Takemichiyi öldüreceğim bana hatırlatın.
Yavaş yavaş arkamı dönüp tomanın kurucu üyeleri ile teker teker göz göze gelirken gözlerim draken de durdu.
"Ne istiyorsunuz?"
SALAK MISIN KIZIM?!"Hey!"
Bağırması ile yerimde çakılı kalırken mikey yavaş yavaş yanıma yaklaştı.
Geçen günkü çocuktu bu değil mi?!
Neden öyle durmuyordu?
Sanki içine draken kaçmıştı."Bugün bizimle gelmeni istiyorum yoko-san."
Beni sessiz bir yerde mi öldürecekti?
"Neden?"
Neyse ki sesim bu sefer sert çıkmamıştı, aksine korktuğum çok belli oluyordu."Nedenini sorma!"
Draken bağırınca gerilen tek ben miydim?
Ayrıca neden herkes bize bakıyordu.Tomanın kurucu üyeleri paşamızın ayağına kadar gelmiş acaba neden sana bakıyorlar..
"Pe..ki."