hvantejin:
heyfeleex:
heyhvantejin:
napıyosunfeleex:
uzanıyorum
senhvantejin:
bende oturuyorum daoff keşke haftasonu tatilleri
olmasa..
seni şimdiden özledimfeleex:
umm
pekihvantejin:
çok tatlısın felix
seni her gördüğüm yerde
mıncırasım geliyor
ama yapamamak :(|
ama yapa|feleex:
tatlı değilim ki benhvantejin:
shut up
tatlılığın kelime anlamısın
resmen
off
yükseldimfeleex:
ne%
"Ya çok masum yicem ama ben seni." Şuan Felix'in ekrana ağzı açık baktığına yemin edebilirdim.
"Hyunjin? Oğlum sen kendi kendine mi konuşuyorsun?" Annemin meraklı bakışlarına kafa onayı verdiğimde garip bir bakış atıp önüne dönmüştü.
Ben de yan ağız annemin haraketine gülmüştüm. Ah bu kadın! Tekrardan telefona döndüğümde telefon çalmıştı.
"Yah Hyunjin! İki saattir seni bekliyorum hadisene!!" Telefonu açar açmaz Karina'nın bağırışıyla yüzümü buruşturdum.
"Bağırmasana kızım! Çıkıyorum şimdi evden!" Bende yalandan sitem edip bişey demesine izin vermeden yüzüne kapamıştım.
"Anne ben çıkıyorum arkadaşlarla buluşacağız!" Annem elindeki dergiden kafasını kaldırıp onayladığında anahtarımı ve ceketimi alıp evden çıktım.
$
"Ya sen tam bir gerizekalısın oğlum!" Karina kafama bir tane geçirdiğinde hafif dudaklarımı büzmüş elimi kafama koyup yavru köpek bakışları atmıştım. Ne de olsa drama queen olmak bunu gerektirirdi.(evet bende drama queenmisim oyle diyolar💅)
"Kes dramayı da. Hyunjin bişey diyeyim mi kanka?" Karina değişik bir bakış atıp kafasını sağa sola salladığında 'mal mısın' bakışı atmıştım.
"Sen hem sıçmış hemde sıvamışsın. Ayrıca şizofren mısın lan! Bi çocuğa iyi davranıyosun bi kötü davranıyosun. Bir karar ver amk keltoşu!" Karina'ya göz devirip derin düşüncelere dalmıştım. Haklıydı kız. Bi öyle bi böyle davranıyordum aşk böcüşüme. Ama napim! Bizimkiler öğrenmemeliydi. Çünkü hem homofobiklerdi hemde beni de homofobik sanıyorlardı. Ben böyle hayatın, böyle karmaşanın amk.
"Lan tamam üzülme halledicez senin işi meraklanma." Karina elini omzuma koyup destek verircesine sıvazladığında ağız ivriyip göz devirmiştim.
"Zahmet olcak kadın." Bu sefer o göz devirdiğinde sinsice gülmüştüm. O da güldüğümü görüp gülmüştü. Tam bişey diyecekti ki telefonumdan ard arda bildirim gelmişti. Felix'ten geldiğini umarak telefonu açtığımda bizim gruptan olduğunu görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hola-hyunlix
Fanfictionhvantejin: beni kızdırmayı iyi beceriyorsun ama senin yerinde olsam woonun hastanelik olmaması için kucağından inerdim :)