"Okul baya güzelmiş lan! Tabii kendi kadar içindekilerde çok güzel. Bu kadar güzel oğlan olduğunu bilseydim daha önce disiplinlik olurdum kuzen." Beomgyu'nun gülüşlerine eşlik ederken bir yandan da sınıfına götürüyordum onu. Felix ile aynı sınıftaydı. Tabii ki Felix'i de biliyordu ve onu görmek için can atıyordu.
"Sınıfın burası Beom. Karşı sınıfta benim sınıf zaten." Elimle kendimi sınıfımı gösterdiğimde kafasıyla onaylamış kendi sınıfına girmişti. Peşinden de ben girmiştim. "Nerede şu senin Felix?" Kafasıyla arar gibi yapıp sorduğunda bende sınıfa göz atmış en arka sırada sarı saçlarıyla kendini ele veren Felix'i görmüştüm. "En arkada sarışın olan." Dediğimle hemen arkasına dönüp Felix'i süzmüştü. "Sen malsın kuzen. Hakiki malsın. Şu oğlanın güzelliğine bak! Neyse ben artık buradayım. Olaya el atabilirim." Bana göz kırptığında ne yapmaya çalıştığını anlayamadan tek başına oturan Felix'in yanına gitmişti. Cidden ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk?!
Bende peşinden gitmiştim. Felix anlamaz bakışlarla Beomgyu'ya bakıyordu. Bu çocuk gerizekalıydı yemin ediyorum. "Heh işte bu da benim hödük mü hödük kuzenim." Beomgyu göz devirip beni gösterdiğinde, ne döndüğünü anlamaya çalışıyordum. "Hwang'la mı kuzensin? Benden uzak dursan iyi olur. Bir homofobik zorba daha kaldıramam." Yüzünü masaya eğip konuştuğunda cidden kendimden utanmıştım. "Homofobik mi?? Cidden komikmiş Felix'cim! Çünkü şuan dünyanın en gay insanıyla konuşuyorsun!" Beomgyu bağırarak konuştuğunda Felix şok olduğunu belli eden yüz ifadesiyle ona odaklanmıştı. Beklemiyordu. "Hem bir dakika kuzen sen ne zamandır homofobiktin amına koyim?!" Cidden sırası mıydı? Beomgyu'nun gay olduğunu biliyordum ne zamanlar o kadar bu durumdan hoşlanmasamda onu kırmamak için bu konu hakkında çok konuşmazdım onunla. Bu yüzden bir zamanlar olduğum homofobik kalıbımdan haberi yoktu.
"Ben sınıfa gidiyorum tenefüste gelirim tekrar." Bana gülümseyerek el sallamıştı. "Ama bu durumu sonra konuşacağız Hyun'cum. Beomgyu'nun azabından kaçamazsın." Bana yalandan gülümseyip hava da öpücük attığında ona göz devirip sınıftan çıkmıştım.
***
'Andrick Shipperlar✌😌'
felix:
amk
az once yasadigim seylere
inanamayacaksinjzwooyoung:
ne oldu balli coregimjisung:
yine woo ve aptal hitaplariwooyoung:
benim hitaplarim aptal olabilir
en azindan senin gibi komple
aptal degilim hayatim
sorry not sorryjeongin:
baslamayin yine amk
sizi hic cekemem
felix noldu sen soyle balim
birak su beyinsiz okuzlerijisung:
ayb oluyo amafelix:
az once hyunjinin kuzeniyle tanistim aqseungmin:
bir homofobigi daha kaldiramam
amk yetochangbin:
ust amkjisung:
hyun ve gotos tayfasi yetmiyomus
gibi bide kuzeni cikti basimiza
sanki cok lazimmis gibifelix:
sorunda burda amkchan:
felix taksit taksit anlatma aq
noluyo adam akilli anlat
bi sik anlamadimfelix:
tM be
cocugu gorseniz senden benden
gay aminakoyim
ve asil fiyasko hwangin homo
oldugundan haberi yokmus
ve cocugu gormeniz lazim cok minnos boyle tam yanaklari mincirmalik😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hola-hyunlix
Fanfictionhvantejin: beni kızdırmayı iyi beceriyorsun ama senin yerinde olsam woonun hastanelik olmaması için kucağından inerdim :)