°

1.8K 168 71
                                    

beomie:
hyunjin
yardim et

hyunjin:
beom
ne oldu
iyi misin
noluyo

beomie:
spor salonundayım

Telefonumu hemen cebime atıp hızlıca sınıftan çıktım. Merdivenleri uçarak indiğimde aklıma türlü türlü şeyler geliyordu. Beom'dan ilk defa bu denli yardım istedeği mesaj alıyordum. Feci tırsıyordum.

Spor salonuna geldiğimde kapıyı hızla açmıştım. Beomgyu tüm yüzü kanlar içinde yerde, baş ucunda Felix hem ağlıyor hemde Beomgyu'nun yüzündeki kanları siliyordu. "NE OLDU BURDA?! KİM YAPTI BUNU?!" Sinirle Felix'e sorduğumda hıçkırıklarının içinden konuşamıyordu ve olan sinirimi daha da bozuyordu. "B-b-ben özür.." kendimi sakinleştirmek için ellerimi saçıma daldırdım. "ADAM AKILLI ANLATIR MISIN ŞUNU?! HANGİ PİÇ YAPTI BUNU?!" Ayağa kalktı ve kafasını eğdi. Onun bu haline kıyamıyordum ki.."Yeonjun." Dediği isim beynimde yankılanmaya başlamıştı. Yeonjun..Yeonjun...ulan Yeonjun işte şimdi siktim belanı orospu çocuğu!

Hızlıca telefonumu cebimden çıkarıp rehbere girip Jaemin'i aradım. İkinci çalıştan sonra açılmıştı telefon. "Alo Hyunjin?" "Hemen spor salonuna inin bizimkileri topla hızlı olun!" Bişey demesine izin vermeden telefonu kapatıp koşarak çıkmıştım. "Hyunjin nereye?!?!" Arkamdan bağıran Felix'i de umursamamıştım tabii. İlk önce o piçi bulmalıydım.

Hızlıca bahçenin arka tarafına geçtiğimde, Yeonjun ve yanındaki iki dallama bir çocuğu kıstırmışlardı. "Ulan orospu çocuğu!" Olduğum hızla Yeonjun'a yumruğumu geçirdiğimde ilk başta ne olduğunu anlamamış, sonradan kanayan dudağını tutarak gülmüştü. Benim vurmamdan istifade kıstırdıkları çocukta kaçmıştı. "Ooohh ne oldu Hyunjin..kuzeninin yeni imajını beğenmedin mi yoksa? Oysaki o kadar el emeği vermiştim. Bak bu beni üzdü." Yalandan ağlama taklidi yaptığında tekrar yumruğu mu geçirmiştim. Dengesini kaybetmesinden yararlanıp üstüne çıkıp daha çok yumruklamıştım. "Hyunjin yeter dur!" Yanı başımda duyduğum sesle irkilmiştim. Felix kolumdan tutup beni durdurmaya çalışıyordu. Sevgilisini dövmem canını acıtmıştı anlaşılan. "Ne oldu sevgilinin dayak yemesine gönlün el vermiyor mu?!" Alaylı gülüşle ona son kez baktıktan sonra sırıtarak bizi izleyen Yeonjun'a daha fazla yumruk geçirdim. Hem tiyatrodaki rolümü çalmış, hem hayallerimde rolümü çalmış hemde kuzenime zarar vermişti orospu çocuğu. Dövmem için harika sebeplerdi bunlar. "Hyunjin nolur dur! Öldüreceksin!" Felix başımda ağlayarak konuşmaya başladığında sinirimi daha kuvvetli hissediyordum. "Kuzenimi dövdü sevgilin! Hâlâ onu korumaya çalışıyorsun siktir git amınakoyim!" Sinirle tısladığımda bir anda beni kolumdan çekip kaldırmıştı. Ne zamandan beridir bu kadar güçlüydu bu çocuk?

"Sevgilin deyip durma! O benim sevgilim felan değil seni sikik! Hiçbir bok bildiğin yok!" Dediği kulaklarımda yüzlerce kez tekrar ediyordu. "O yüzden mi iki saattir onu bırakmam için cebelleşiyorsun burda?!" Gözlerini devirdiğinde anlamaya çalışıyordum. Ne oluyordu hiçbir sik anlamıyordum.  "Senin için diyorum gerizekalı! Bu sikik orospu çocuğunu ölesiye dövüyorsun olan sana olacak!" Ben cidden anlamıyordum. "Sen-" konuşmama fırsat vermeden atlamıştı. "Evet senden hoşlanıyorum beyinsiz aptal. Allah kahretsin ki bu kadar salağım! Kendi homofobik zorbamdan hoşlanacak kadar acınasıyım! Şimfdi istediğin kadar dalganı geçe-" cümlesini bitirmesine izin vermeden anın verdiği heycan ve adrenalinle- ki artı olarak aylardır öpmek istediğim dudaklardı- hasretine dayanamadığım dudaklarıyla örtmüştüm dudaklarımı. Şaşırmıştı, haraket edemiyordu, ondan farklı sayılmazdım. Zamanın durmasını istiyordum. Zaman şimdi dursa bizde sonsuza kadar böyle kalsak.

"Ssen ne yapıyorsun?!" Hışımla beni ittiğinde gerçekliğe geri dönmüştüm. Ondan hayvan gibi hoşlanıyordum, artık bunu saklamanın da pek bir anlamı yoktu. Aksine epey bir geç bile kalmıştım. "Görmüyor musun?! Senden hoşlanıyorum! Ne diye o gün Yeonjun'u benzettim? Ne diye seni o gün parka çağırmıştım? Eğer Yeonjun'la gerçekten yatmamış olsaydın sana orda söyleyecektim!" Bağırarak içimdekileri döktüğümde bir nebze kendimi rahat hissetmiştim. Artık herşey gün yüzündeydi. Herşeyi biliyordu. "BEN YEONJUN'LA FELAN YATMADIM! NE YEONJUN'LA YATTIM NE DE ONUNLA SEVGİLİYİM!" Bağırarak göz yaşlarını sildiğinde, en başında onu ağlattığım için kendime sövüyordum. "Neden söylemedin? İnat edip söylememezlik yapmasaydın hiçbir şey bu raddeye gelmeyecekti Felix." Dolan gözlerimi onun irisleriyle birleştirip ellerimi yanaklarına koydum. "Sence Hyunjin? Homofobik zorbam sandığım birine neden bu açıklamayı yapmalıydım?" Ağlamasının yanına hıçkırıklar eklendiğinde kendime bilmem kaçıncı kez sövüyordum. Herşeyi ben yapmıştım, herşey benim yüzümdendi. "Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim..lütfen beni affet Felix..biliyorum senin için asla kolay olmayacak, çünkü ben bile kendimi affedemiyorum. Özür dilerim." Onu kendime çekip sarıldığımda ilk başta karşılık vermekte kararsız kalsada o da kollarını boynuma atmıştı. Şuan hayatımın en huzurlu anını yaşıyordum.. Burnumu daha çok boyun girintisine sokup kokusunu içime çektim. O çok güzeldi. Gerçek olamayacak kadar güzeldi.

"Ya ne vuruyosun lan koluma kancık Woo!" Gelen sızlanma sesiyle ikimizde birbirimizden ayrılıp karşı duvardan bizi izlediklerini anlamıştık. "Siz ne zamandır burdasınız?!" Koyun sürüsü gibi hepsi sırayla çıktığında feci şaşırmıştım. Ne zamandır bizi izliyorlardı?? "Amına koduklarım bakın ben size dedim! Hwang dedim homofobik ayağına dedim Felix'i götürüyo dedim!" Jisung bağırarak yerinde zıpladığında göz devirmiştim. "Sonunda lan Hyunjin! Emeklerim nihayetinde başarıya ulaştı!" Karina bana göz kırparak güldüğünde ona da göz devirmiştim. "Siz sevgili değil misiniz amına??" Wooyoung ağzı açık sorduğunda ona da göz devirdim. Bizi gizlice izledikleri yetmezmiş gibi en huzurlu anımı yarıda kesmişlerdi. "Ooo Hyunjin enişte sende Yeonjun'u fena benzetmişsın ha." Seungmin Yeonjun'un yanına eğilip ona bakıyordu. "Ulan Hyunjin! Herkes sevgili yapıyor! LAN SAP GELDİM SAP GİDECEĞİM BÖYLE HAYATIN TA AMINA!" Minho hyung deli gibi bağırdığında ona da göz devirdim. Kıskanç köpek. "Ne sevgilisi lan! Ben Felix hyungumu vermiyorum Hyunjin'e felan! Yaptıklarından sonra sürünsün köpek!" Jeongin Felix'i kolundan çekip yanına aldığında ona da göz devirmiştim. Harika. Cidden harika. Galiba gözlerine girmem gereken bir arkadaş grubu vardı..

}}}}

sonunda opustuler amk

Yeonjunaskim olmasa naparlardi aw iki yil daha beklerdik acilmalari icin herhalde

neyse arkdslar yorum ve oy sayisi cok canimi sıkiyo neredeyse iki kati azalma var😥😥😥😥

ehhem bolum cok icime sinmedi ??

hola-hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin