Powerpuff Girls şehirde Morbucks ile savaşıyorlardır.
Blossom'dan:
Bu kız asla pes etmiyor. Gene altınlarla kaplı bir robot yapıp pardon yapmak demişim satın alıp bizi yeneceğini düşünüyor cidden.
Buttercup: Yenelim şunu artık video oyunum yarım kaldı.
Bubbles: Benimde beslemem gereken hayvanlarım var biraz hızlı olabilir miyiz lütfen?
Blossom: Önce plan kardeşlerim acele etmeyin.
Brick: Yardım ister misiniz?
Ah doğru Rowdyruff Boys kötülük yapmayı bırakalı nerdeyse 10 ya da 11 ay falan oldu. Bazen canavarlarla savaşırken bize yardım etmeye geliyorlar.
Buttercup: Hey Butch! Bahse girerim şu robotu elimi kullanmadan yere yığabilirim.
Butch: Hah. Oda bir şey mi? Ben şuradaki şehrin en büyük binasını sadece kafam ile havaya kaldırabilirim.
Bubbles: İddialarınız gittikçe tuhaflaşıyor.
Blossom: O binaya kesinlikle dokunmuyorsunuz. Sadece şunu yenelim artık.
Buttercup/Butch: İyi.
Boomer: Brick sen istersen şu kenarda bizi bekle Morbucks seni görü-
Morbucks: BRİİİİİİİCCKKKKYYY!!!
Brick: Aaaa siz Morbucks ile mi savaşıyordunuz? Eee bana müsade o zaman.
Blossom: Merak etme seni robotun eliyle tutup sonra robotun bilmediği bir diğer özellik olan süper zıplamayı kullanıp kaçarken senin güçlerini etkisiz hale getirmek için bir ışın kullanıp seni bayıltarak sonra 100 odası ve her odanın 5 kapısı ve her kapının 101 kilidi olan bir şatoya kendisiyle beraber kapatıp kilitlemediği sürece bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.
Brick: Cidden şuan çok rahatladım sağol.
Bir dk gerçekten böyle bir şey yapabilir mi? (...) Günah benden gitti bıktım artık bu kızdan.
Blossom: Buttercup Butch siz sağı alın Boomer Bubbles sizde solu alın Brick sen şurada uslu uslu otur bende önünü alırım.
Brick: Hey bende seninle önde olurum.
Yazardan:
Kısa bir savaştan sonra kahramanlar kaybetmiştir ve Morbucks Brick'i alıp kaçmıştır desem inanmayın çünkü büyük ihtimalle şaka yapıyorumdur. Neyse siz en iyisi Blossom'dan devam edin.
Blossom'dan:
Evde
Blossom: Hayır yani şehirde onca çocuk varken neden Brick'e taktı ki bu kız?
Buttercup: Evet anladık Blossom kıskançsın.
Blossom: Ne hayır kesinlikle değilim ayrıca benim Dexter'ım var yarın beraber kütüphaneye gidicez.
Bubbles: Senin Dexter'ı sevdiğinden şüpheliyim sanki onu Brick'e olan ilgini örtmek için bir perde gibi kullanıyorsun.
Blossom: Fazla saçmalıyorsunuz benim ona karşı bir ilgim yok ama sen ile Boomer için aynı şeyi söyleyemem.
Bubbles: Hıh. En azından ben inkar etmiyorum Boomer hoş biri ayrıca tatlı ve benim gibi hayvanları çok seviyor.
Buttercup: Sizin bu aşk meşk işlerinizi dinleyem yukarda beni bekleyen bi yüksek skor var.
Brick'den:
Evde
Brick: Bu kız bir gün pes etmeyi düşünüyormudur acaba?
Boomer: Sana iyi gelicek şeyi söylememi ister misin?
Brick: Bana iyi gelicek bir şey olduğunu sanmıyorum.
Boomer: aslında kızları az çok anladıysam bence Blossom seni Morbucks'dan kıskandıııı~~ dicektim.
Brick: Ciddi misin? Nasıl anladın? Yüzükler nerde ben direk gidip evlilik teklifini basim kabul eder mi acaba?
Butch: Dostum biraz sakin ol hem ben fark etmedim bence kıskanmadı.
Boomer: Buttercup ile iddialaşmaktan vakit ayırıp baksaydın fark ederdin.
Butch: Bugün sadece Buttercup'a 3 dondurma ve bir büyük boy pizza borçlandım ama o da beni bir lokantaya götürüp yemekleri o ısmarlayacak.
Brick: Oooo bende iddia girsem Blossom ile çaktırmadan yemeğe gidebilir miyim acaba?
Boomer: Sanmıyorum herneyse ben bahçeye çıkıyorum.
~DEVAM EDECEK~
Evet yeni bir kitap ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen onları benden esirgemeyin. Sizleri çok seviyorum. Görüşürüz. ❤💚💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•° Hafıza Kaybı °•° PPG x RRB
FanfictionHİM tarafından yapılan bir yaratığın Rowdyruff Boys'un hafızasını silmesiyle başlayan bu hikayeye sende katıl. Başlangıç Tarihi: 5 Ağustos 2021