3.Bölüm

358 26 5
                                    

Yazardan:

Kapı çalmıştı ve gelen kişi Mojo'ydu.

Blossom: Mojo senin burada ne işin var?

Mojo Jojo: Mojo çocukları merak ediyor. Günlerdir eve gelmediler onlar için endişelenmeye başladım. Belki sizdedirler diye geldim.

Kızlar ne diyeceklerini bilmiyorlardı. RRB iyi olmaya karar verdiklerinde Mojo onlarla en başta kavga etse çocukları için o da kötülüğü bırakmıştı ve o günden beri RRB için elinden gelen her şeyi yapmaya çalışmıştı. Onlara daha çok değer veriyordu artık.

Blossom: Onlar şey (...)

Buttercup: Hafızalarını kaybettiler ve şimdi onlarda kayıp.

Mojo sakinleştikten sonra kızlar onun burada kalmasına izin vermişti.

Aradan yaklaşık 4-5 ay geçmişti. RRB nerede hâlâ bilinmiyordu. Profesör onları bulmak için cihaz üzerinde sürekli çalışıyordu. Cihazı yapmıştı fakat bu cihaz biraz güç ile çalışıyordu. Örneğin Blossom bu cihaza biraz buz gücünü eklerse kardeşleri ve onun yerini gösteriyordu. RRB yi bulmak içinde kardeşlerinden birinin cihaz üzerinde biraz güç kullanması gerekiyordu.

Boomer'dan:

Aradan bir kaç ay geçmişti. Hâlâ geçmişimi hatırlamaya çalışıyorum ama olmuyor. Aylar önce bir kız bizi sokakta bulmuş ve evine almış. Dediğine göre biz onunla yıllardır arkadaşmışız. Brick ile de aralarında bir ilişki varmış. Biz üçümüzde kardeşmişiz. Geçmişi hatırlamama nedenimiz ise küçük bir trafik kazasıymış. Pekala bazıları cidden inandırıcı ama nedense içimden bir ses geçmişimi bulmam gerektiğini söylüyordu. Bize anlatmadığı bazı şeyler varmış gibi hissediyordum. Bir gün üçümüzün de inanılmaz güçlerimizin olduğunu fark ettik. Bunu bize neden daha önce söylemediğini sorduğumuzda bilim adamlarının peşimizde olduğunu ve bunun bir sır olarak kalması gerektiğini söyledi. Bizi hiç dışarı çıkartmıyordu. Bilim adamları peşimizde olsa bile bence onları yenebilirdik. Bize televizyon bile izletmiyor. Haberlere bakıp şehirde neler olduğunu bilmek isterdim doğrusu. Bize çok fazla kısıtlama koyuyordu. Yapmayı sevdiğim şeyler sadece evin bahçesine çıkıp hayvanlarla ilgilenmek ya da kardeşlerim ile toplanıp geçmişte olanları konuşmak.

Boomer: Ben hâlâ o kıza güvenemiyorum.

Butch: Yani anlattıkları bazı şeyler normal gibi ama bize anlatmadığı bazı şeyler olduğunu düşünüyorum ben onun dışında iyi biri sanırım.

Brick: Ben şu ilişki meselesi dışında ona güveniyorum ama onunla aramda bir şeyler olduğunu düşünmüyorum.

Boomer: Takıldığın tek şey bu olsun. Kim bilir kız bizden neler saklıyor sizce de çok fazla kısıtlama yok mu sanki bir şeyleri anlamamızı istemiyor gibi.

Butch: Ah! Bilmiyorum beynim yanmaya başladı gidip biraz dinlenicem.

Brick: Bende gidip biraz yatıcam.

İkiside odadan çıktıktan sonra bir tek ben kalmıştım. Bu ikisi hiçbir şeyi takmıyorlardı ama ben bu işin peşine düşecektim. İlk olarak bazı haberleri inceleyip şehirde neler olduğunu ve bu kızın neden bize haberleri izletmek istemediğini öğrenmeliydim. O zaman plan vakti;

Hmm bütün haberleri izlemem gerek bu yüzden televizyonla vakit harcayacağıma direk bir bilgisayar bulmam daha faydalı olacaktı. Bunun için harika yeri biliyorum kız oraya asla girmiyor terk edilmiş bir oda gibi ama orada bilgisayar bulabileceğime eminim bir keresinde bir adamı oraya girerken görmüştüm. Anahtarı da o adamdaydı. Evet aylardır burası hakkında elde ettiğim bilgileri düşünürsem bu adam her gece nöbet tutuyor ama çoğunlukla uyuya kalıyor uyuduğu sırada ondan anahtarı alabilirim.

Acaba hafızamı kaybetmeden önce de bu kadar zeki miydim neydim. Akşamı bekleme zamanı şimdi.

~DEVAM EDECEK~

Wow böyle bir bölüm yazdığıma inanmıyorum. Benim hayal gücüm ne ara bu kadar büyüdü be kendimle gurur duyuyom. Herneyse kendimi övme şeyim bittiğine göre sizede sormak isterim sizce bölüm nasıldı? Umarım beğenmişsinizdir. Sizleri çok seviyorum. Gelecek bölüme kadar hoşçakalın. ❤💚💙

°•° Hafıza Kaybı °•° PPG x RRB  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin