5.Bölüm

329 22 9
                                    

Brick'den:

Pekala plan basitti burası nerdeyse bir saraya benziyordu. Bu yüzden bahçenin dışında duvarlar örülüydü. Bizde önce Boomer'ın elektrik gücünü kullanarak elektrikleri kestik. Ben de elimde küçük bir ateş yaratarak yolu aydınlatıyordum. Sonunda çıkışı bulmuştuk ama o sırada nöbetçilerden biri benim ateşimi görmüş olmalı ki hepsi peşimize düştü. Hemen duvarın olduğu yere gelip Butch'ı yanıma çağırdım ikimizde ellerimizi Boomer'ın basıp atlaması için tutuyorduk. Boomer'a acele etmesini söyledim. Hemen atlayıp duvarın üstüne çıktı. Bizede elini uzatacaktı fakat ben onun kaçmasını istedim bizde ondan sonra arkasından gelebilirdik fakat eğer şimdi oyalanırsa o da kaçamayacaktı.

Boomer'dan:

Saraydan kaçmıştım evet ama kardeşlerimi düşünüyordum ben kaçtıktan sonra güvenlik eminim daha sıkı olmuştur ayrıca ben olmadan elektrikleri kesemezler ama şuan bunu düşünmeyecektim. O kızın bizden ne sakladığını öğrenecek ve kardeşlerim için geri dönecektim. Sonuçta orada eziyet görmüyorlar bu yüzden acele etmem için de bir sebep yok.

Şehrin karanlık sokaklarında geziyorum ama nereye gideceğime dâir en ufak bir fikrim yok. O sırada gökyüzünden gelen bir kaç ışık gördüm hemen saklandım. Korkuyordum şuan şehirde yalnızdım ve biri saldırırsa gücümü bile doğru dürüst kullanamıyordum. Pembe yeşil ve mavi ışıklar gittikten sonra yürümeye devam ettim. Sanırım en iyisi bir yere oturup uyumak ve sabahı beklemekti.

Yazardan:

Boomer sokağın bir köşesinde uyumaya başlamıştı. Kızlar ise son bir aramadan sonra geç olduğu için evlerine dönüp uyudular. Sabah olunca Boomer uyanmıştı ama hâlâ ne yapacağını bilmiyordu. Karnı acıkmıştı neden kaçmıştı ki sadece o kızın onlardan neler sakladığını bilmek istiyordu.

Boomer'dan:

Nereye gideceğimi düşündüğüm sırada aklıma o süper kahramanlar geldi. Onlar bana yardım edebilirlerdi fakat onları nasıl bulucam diye düşünürken bir anda yanımda bir kız çığlık atmıştı.

Bir kız: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Sen osun Rowdyruff Boys'un mavi üyesi bekle bir foto çekmeliyim.

Boomer: Ne boys'un üyesi dedin?

Bir kız: Ah bekle doğru kızlar sizi arıyordu. Hemen onları arayacağım eminim çok sevinecekler.

Boomer: Ne kızı bekle kimseyi arama noluyor kim bizi arıyor bana cevap ver?

Kız beni hiç dinlemeden telefonu alıp birilerini aramaya başladı. Sonra yanıma gelip benle bir foto çekti.

Boomer: Bakın bence beni biri ile karıştırdınız. Ben ünlü falan değil-

Profesör: Boomer!

Boomer: Aaaa! Bilim adamı benden uzak dur!

Pekala biraz korkmuştum bu yüzden biraz havaya kalkıp etrafa hafif elektrik saçıyordum. Gücümü gösterip belki onu korkuturum diyordum ama hiç bir şey olmuyordu.

Profesör: Boomer bak sana zarar vermeye gelmedim. Biz ne zamandır sizi arıyo-

Boomer: Güçlerimi ele geçirmek için mi bizi arıyordunuz?

Profesör: Ne hayır bekle benim senin gibi güçleri olan 3 kızım var zaten.

Boomer: Belki de benim güçlerimi alıp onlara vericeksiniz.

Profesör: Ne? Tamam kızları arıyorum Bubbles seni ikna edebilir.

Boomer: Bubbles kim? Hangi kızlar? Kimseyi arama? Neden beni kimse dinlemiyor?

Telefonda birileriyle konuştuktan sonra arkamdan sesler geliyordu. Arkama döndüğüm gibi dünki o pembe yeşil ve mavi ışıkları gördüm.

Boomer: Aaaaah! Bunlar da ne?

Bubbles: Boomeiiii seni çok özledim.

Tanımadığım bir kız bana sarılıyordu ve ağlıyordu. Bekle bunlar o süper kahraman takımı değil mi?

Boomer: Siz süper kahraman mısınız?

Blossom: Evet ama konu bu değil kardeşlerin nerede?

Boomer: Ne yapacaksınız onları?

Buttercup: Pekala önce eve gidelim öyle konuşuruz.

Boomer: Ne tanımadığım birilerin evine gitmemi mi bekliyorsunuz? Kim bilir bu bilim adamı bana ve güçlerime neler yapacak hiçbirinize güvenmiyorum beni rahat bırakın!!

Bunu söyledikten sonra hemen havalanıp oradan gittim. Bu kızlar deli gibi davranıyor. Ben ünlü falan değilim. Bu Dünya çok karışık acaba hiç kaçmasamıydım?

~DEVAM EDECEK~

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi albilir miyim?

Sizce Boomer saçma sorular sormaya devam edecek mi?

Kızlar Butch ve Brick'i nasıl bulacaklar?

Boomer süper kahraman olduğunu öğrenince ne tepki verecek?

Babasının ise bir maymun olduğunu öğrenince bayılacak mı?

Hepsi bir sonraki bölümde yorum yapmayı unutmayın sizleri çok seviyorum. Bir sonraki bölümde görüşürüz. ❤💚💙

°•° Hafıza Kaybı °•° PPG x RRB  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin