İpucu medyada ☺️
David ile karşılaşmamızın ardından geçen dakikalarda tüm şaşkınlığıma rağmen onu eve davet ederek incelik göstermeye çalışmıştım. Durum o kadar tuhaftı ki ne David konuşabiliyor, ne ben konuşabiliyordum. Çocuklar ortamdaki tuhaflığı yok etmek için espriler yapmayı denese de David gergin bir şekilde bana bakmayı bırakamıyordu. Ben de içinde olduğum durumu kavramaya çalışıyordum.
David'in, daha önce konuştuğumuz zaman çevresinde ünlülerin olduğunu ima ettiğini hatırlıyordum ama o ünlülerin BTS olacağını nereden bilebilirdim ki? Hiç düşünmemiştim. Sonuçta dünya çapında bir gruptu BTS. Tesadüf eseri tanışmış olsak da benimle bile tanışıyor olmaları tuhafıma gidiyordu. Gerçi ortada nasıl anlayamadığımı bilmediğim ve bunun için kendime kızdığım bir başka gerçek vardı. O gerçek David'in de BTS ile tanışıyor olma sebebinin Kim amca olmasıydı.
Derin bir nefes aldım. Nasıl olabilmişti? David'in Kim amcanın kardeşi olduğunu nasıl fark edememiştim ki? David ve Kim amca gerçekten benziyordu. Öyle ki David Kim amcanın ilk tanıştığımız zamanki haliyle neredeyse aynıydı. Kardeş olduklarını bilerek David'e baktığım zaman tüm özelliklerini Kim amcanınki ile kıyaslamaya başlamıştım. Belki de o yüzden şu an birbirlerine bu kadar benzer geliyordu.
Kim amcanın kardeşinden bahsettiğini hatırlıyordum. Benimle buluşmak için geldiğini sandığım gün aslında kardeşiyle buluşacağını söylemişti. O gün merakla arkama baksam da geleni görememiştim.
David benim ona kızmamdan çekiniyor gibiydi. Minji'yle takıldığı için onun BTS fanı olduğunu pek tabi ki biliyordu David. Bizden sakladığı için kendisini suçlu hissediyor olmalıydı. Gözlerimi üzerine dikip yerinde kıpırdanmasına sebep olduğumda deminden beri bizim yerimize konuşup duran BTS konuşmaya devam etti. David'in kim ağabeyin kardeşi olduğunu bile David'den değil onlardan öğrenmiştim.
"Ee hadi bir şeyler yapalım." Jungkook ayağa kalktığı zaman omuz silktim.
"Ben onunla konuşmuyorum!"
David bir hıh sesi çıkarıp korkusunu üzerinden atmaya çalışarak elini salladı.
"Aman! Esas ben seninle konuşmuyorum! BTS ile yaşayıp bize hiçbir şey demeyen sensin!! En azından ben onlarla yaşamıyordum"
David durumu nasıl sakladığımı merak ederek yükseldiği zaman çocukların hepsi bir anda ölüm sessizliğine bürünmüştü. Gözler birer birer bana dönerken herkes vereceğim tepkiyi bekliyor gibiydi.
"Hı?" Yalancı bir şaşkınlıkla duyduğuma inanamıyor gibi ortama baktığım zaman David'in yanında oturan çocuklar yerinden kalkarak onun üzerine atlamıştı.
"Sen diyene kadar haberi olmadığı için olabilir mi aptal?" Taehyung'un kızan sesine dayanamayarak kahkaha attım. David'i hırpalanmış görmek beni mutlu etmemişti, ama çocukların tepkisi gülmeme sebep olacak cinstendi. Öyle sevimli görünüyorlardı ki...
"Rahat bırakın çocuğu." Madem onları bugün, David sayesinde öğrenecektim, birkaç gün önce öğrenmiş olmam, bir şeyi değiştirmezdi.. "Aslını itiraf etmem gerekirse ben bir süre önce tesadüf eseri sizin kim olduğunuzu öğrenmiş olabilirim."
"Nasıl yani?" Herkes David'i rahat bırakmayı başardığı zaman gözler yine bana dönmüştü. Hepsinin bakışlarında aynı ifade vardı. 'Nasıl?' diyordu bakışları.
"Ben aslında.. Jungkook ile Instagram profilimi düzenlediğimiz gün o beni takip etmişti. Aynı gece onun hesabını bilen bir arkadaşım aradı..."
"Hesabımı bilen bir arkadaşın mı var? Vay canına!!"
"Gecenin bir saati çatıya çıkıp hepimizi hayalet varmış gibi korkutuğun geceden mi bahsediyorsun?" Hoseok ağabey araya girerken sakince kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy ❦ KTH
FanfictionÇalışmak, yemek, uyumak ve yeniden çalışmak. Yoon Seul hayattaki tek gayesi yaşayıp gitmek olan, çalışmak ve harcamak arasındaki döngüye takılı kalmış bir kadındı. Çok kullanmadığı misafir hanesine kabul edeceği insanların hayata bakışını değiştire...