Ця глава про життя Адріна. Про його переживання і проблеми. Раджу переглянути серіал. Але хто мене слухає.😂
Приємного читання:♥️Адріан: Плаґґ, чому усі люди, як люди, а мене навіть на подвір'я не пускають.
Плаґґ: Незнаю, як у вас, але у мене сир повинен дочикати свій час, щоб піти в мій живіт.
Адріан: Плаґґ, ти думаєш лиш про свій сир.😄
Я дуже щиро почав посміхатися. А Плаґґ крутився навколо мене і бурмотів щось попід ніс. Як тут мені постукали у двері.
Адріан: Плаґґ, ховайся.
Це була Наталі. Вона сказала, щоб я спускався обідати. Я дуже довго чекав на свого батька. Коли уже всі надії були втрачені у дверях зали з'явився темний силует. Я навіть подумав, що то Бражник, але то був мій тато. Шокований приходом батька не міг собі уявити, що буду обідати з ним. Ми з ним дуже рідко бачимося.
Ґабрієль: Сину, ти пограв на піаніно.
Тихо і суворо, як завжди, почав розмову мій батько.
Адріан: Так, батьку.
Я зрозумів, що розмови по душам не буде.
Адріан: Батьку, можна мені погуляти? Я хочу купити круасан і прогулятися містом.
У мене надії не було, але спробувати варто. Ґабріель Аґрест сердито підняв свої важкі очі на Адріана, а потім здихнув і сказав:
Ґабрієль: Ні, цей світ занадто небезпечний для тебе. І ще, ти маєш зіграти мені.
Адріан: Але батьку. Я вже дорослий. Ну будь ласка. На годинку.
Ґабрієль: Ні, це моє останнє слово.
Ґабріель вийшов з кімнати і хлопнув дверима. Його щось зачепило в моїх словах. Він завжди думає, що я ще маленький. Наталі поспіхом побігла за Ґабріелєм.
Адріан: Незнаю, коли мій батько зрозуміє, що я вже не мале дитя.
Плаґґ: Він за тебе хвилюється, але ти не переживай. Ну ходімо вже. На мене чекає мій сир.
Цей Плаґґ. У нього так все легко у житті. Жуєш сир і ні про що не переживаєш. Мені б таке життя...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Веселі дні🤞
FanfictionВсі почуття Марінет до Адріана тепер знає і він🥰. А Леді Баг і Супер Кіт уже не тільки команда, у них щось більше.🐞Фанфік про Леді Баг і Супер Кота🐞. Всі події відбуваються після 4 сезону 13 серії.🇨🇵 Раджу переглянути мультсеріал. Вам буде легш...