Глава 18. ...а можливо ні.

67 3 0
                                    

   Акума наближалася все швидше і швидше. Леді Баг і не була здивована їй. Як же підло з боку Бражника! Але вона не могла нічого вдіяти, опиратися вона не могла. І ось залишилися лічені секунди, як Париж поглине злість Леді Баг, але тут!...
Супер Кіт: Котоклізм!
   Його рука з готовим Котоклізмом торкнулася маленького метелика. Він розпався на безліч менших кусочків.
Супер Кіт: Фу-ух... Я вчасно з'явився!
   Але чомусь Леді Баг не була рада його приходу.

 Я вчасно з'явився!   Але чомусь Леді Баг не була рада його приходу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Супер Кіт: З тобою все добре?
Леді Баг: Так, все... добре...
   Вона відвернулася від нього і стирала сльози, що вже застигли на її щоках.
Супер Кіт: Але я ж бачу, не все в порядку!
   Леді Баг не витримувала його утиску і почала планувати втечу в своїх думках.
Супер Кіт: Я хочу тобі допомогти. Я сьогодні уже багато проблем створив і...
   Леді Баг на диво зупинилася. Її увага спрямувалася на його слова.
Леді Баг: Які ще проблеми? Щось сталося поки мене не було?!
Супер Кіт: Ні. Це моє особисте. Непереживай.:)
   Він на це посміхнувся своєю елегантною, ніжною посмішкою до тривожної Комашки. Але помітив, що Леді Баг дальше про щось думає і все більше віддаляється від нього.
Супер Кіт: Леді Баг, що сталося? Тебе щось непокоїть? Я обіцяю тобі допомогти і хочу тебе вислухати.
   Це були останні секунди які вона розраховувала. Надія, що такого питання не буде щезла. Вона підхопилася з ніг і побігла. Встигши сказати лишень ці слова:
Леді Баг: Ні! Це повний кошмар, що зі мною було! Я не можу таке розповісти! Краще, мені всеж таки втекти!
   Але Супер Кіт не розгубився і побіг за нею. Було видно, що Леді Баг стомлена і розгублена, не можна було гаяти ні секунди. Леді Баг уже майже біля обриву даху. Останній її крок і-і-і...
Супер Кіт встиг її схопити за руку. Вона впиралася з усіх своїх останніх сил, але він міцно тримав і не хотів відпускати її зап'ястя.
Леді Баг: Відпусти мене! Що ти хочеш?!
Супер Кіт: Я хочу тобі допомогти! Я не можу повторити знову свою помилку.
Леді Баг: Ти весь час говориш то за якісь проблеми, то за помилку?
Супер Кіт: А-а-а... Я сьогодні повів себе як дурень! Бідолашна дівчина яку я залишив на призволяще! Я не мав цього робити. Я не хотів їй причинити болі, але...
Леді Баг: У тебе теж проблеми з стосунками?
   Нарешті заспокоївшись почала розмову Баг.
Супер Кіт: Так( І це мене засмучує дуже сильно...
Леді Баг: Я не одна така(...
Супер Кіт: Ну-у... Як бачиш.
Леді Баг: Я думала, що я йому не подобаюся... Він так і не прийшов, я думала, що це знак. А ще той! Він мене заворожив своїми словами і я повірила! Я повірила, як наївна дурочка, що зможу покохати щось інше, яке не є в моєму серці, а те, що мені нав'язали. Так, я відчувала себе щасливою поряд з ним, але це не те. Моє серце мовчить поряд з ним. А з тим, у кого я закохана, воно немов виспівує усі пісні світу, які я сама знаю! Я не можу себе контролювати, метелики у животі не дають мені спокою. І це все я відчуваю поряд з однією людиною!
   Вона це розповідала на емоціях.
   "Добре, що Супер Кіт не знає хто я насправді", думала собі Леді Баг.
Супер Кіт: Ого! Немає слів( Мені тебе шкода...
Леді Баг: Ммм...
   Комашку ці ого слова ніяк не потішили. Вона стискала кулаки так сильно, як могла, щоб перед Супер Котом не появилася друга порція її неконтрольованих, гірких сліз.
Супер Кіт: Ти так це все швидко і не зупиняючись говорила. Тобі що, ні с ким про це поговорити?
   Не впоравшись з емоціями, все ж таки впала на коліна і заплакала. Її руки аж затерпли від болі.
Леді Баг: Так! Я навіть про таке не маю з ким поговорити! А якщо й говорю, то тій людині набридає це постійно вислуховувати.
   Йому набридло, що він став ще раз збудником чужих сліз і підійшов до заплаканої Баг. Її очі були такі налякані і дивилися у самісіньку душу хлопчинові. Присівши біля неї на коліна, підсунувся ближче до неї і притулив до себе.

Веселі дні🤞Where stories live. Discover now