Глава 21. Неочікуваний кінець.

48 5 2
                                    

Марінет: Ааа! Де я?
   Дівчина різко вискочила з ліжка і не зрозуміла, що сталося. Марінет мала дуже сильну віддижку і їй ніби здалося, що вона весь це час падала у величезну, чорну, бездонну прірву у сні.
   Через вікно у кімнату заглядало сонечко, свіже повітря потрапляло в її кімнату через відчинений балкон. Спокій все більше і більше наповнював налякану до сліз героїню.
Марінет: Що це було? Це все був лишень кошмар? Ай!
   У неї сильно почала боліла голова і все навколо почало крутитися.
Марінет: Я не можу збагнути. Це все був лишень якийсь дурнуватий сон?
   Коли Марі перестала боліти трохи голова, вона повернулася на свою стіну з фотографіями Адріана, але чомусь ніяких фотографій там вже не було.
Марінет: А де Адріанові фото? Можливо, я ще сплю?

   Протерши ще раз очі і навіть вдаривши себе по щоці, нічого не змінилося

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

   Протерши ще раз очі і навіть вдаривши себе по щоці, нічого не змінилося.
Думки Марінет: *Напевно ті фотографії прибрала моя мама. Та то пусте. Всеодно я вже планувала поставити нову виставку фото.*
Марінет: Тіккі, ти не знаєш, куда я могла покласти нові Адріанові фото?
   Але Тіккі не відповідала. На її питання лишень засвистів вітер з відчиненого вікна.
Марінет: Тіккі, ти мене чуєш? Де ти?
   Знову мовчанка... У Марі пришвидшилося серцебиття, і кров почала швидше проходити усіма каналами, а дихання ставало помалу неконтрольованим.
Марінет: Тіккі, не жартуй! Де ти?
   Нарешті піднявшись зі свого ліжка, Марі почала шукати свою квамі. Передивилася усі місця де любить відпочивати Тіккі, шафа, коробочка від сірників, з якої Тіккі зробила собі ліжечко, комод, але ніде її немає.
Марінет: Боже, куди вона поділася?
   Відсутність квамі почало її дуже бентежити. Але, як думала собі вона, напевно вона кудись полетіла і її не попередила.
   Довго не вагаючись Марінет спустилася на кухню де вже з самого ранку варила сніданок мама, а тато дивився на всю гучність новини Парижу. Голова боліла так страшенно, що на сходах у дівчини почало темніти в очах і...
Сабін Чен: Марінет, з тобою все в порядку. Тебе нічого не болить.
   Це був голос матері, такий ніжний, спокійний і такий... рідний. Його хочеться слухати постійно і вже ніколи не відкрити при цьому очі. Залишитися з ним на одинці, без дурних нав'язливих думок і проблем.
Том Дюпен: Марінет люба, скажи хоч слово. Донечко...
   І ось Марі нарешті важко привідкрила свої стомлені очі. Батьки з полегшенням видихнути і лишень ще стривожено дивилися на стомлену потерпілу.
Сабін Чен: Тебе щось болить? Зламала собі щось? Ану спробуй поворухнути рукою, а ногою.
Марінет: Нічого мене не болить, мамо!
   Синьо-волосса навіть підвищила голос на маму.
Сабін Чен: Не кричи на мене... Ми просто переживаємо за тебе, донечко. Ми ж не хочемо, щоб ти свій перший день в школі пролежала в ліжку з переломною ногою, так Томе?
   Дівчина з переляку підвелася з обіймів батьків, але вони не звернули на це уваги і далі продовжували розмову.
Том Дюпен: Так, звісно! Ми хочемо, щоб в перший день ти познайомилася з усіма своїми новими однокласниками і вчителями і знайшла собі багато нових, гарних друзів... А ще...
Марінет: Як перший день? Я вже приблизно пів року вчуся в школі, хіба ні?
   Батьки почали голосно і щиро сміятися, ніби Марінет сказала якийсь дуже смішний жарт.
Батьки: Ну ти нас і розсмішила;)
Марінет: Але я зараз серйозно! Який сьогодні день!
   Вона побігла до холодильника, на якому був примагнічений магнітом календар, але найти і щось зрозуміти в ньому вона не могла, бо руки дуже тряслися, а очі з кожною секундою наповнювалися сльозами, що щось там розібрати було неможливо.
Батьки: Це тобі напевно все наснилося, що ти вже вчишся в школі.
Сабін Чен: Ти напевно ще спиш, сідай за стіл, на тебе вже сніданок чекає.    Може тебе сніданок якось вже розбудить.
   Марінет спробувала себе заспокоїти тим, що можливо це все якось зв'язано з тим, що вона декілька секунд назад все ж таки знепритомніла, і можливо зараз лиш бачить якісь галюцинації. Тато побачивши, що з дочкою вже все в порядку сів собі далі за перегляд телевізора, а Марі покірно сіла за стіл та перебирала ложкою в сухих пластівцях з молоком. Але їсти вже взагалі не хотілося.
Сабін Чен: Марінет, я собі подумала, ти стільки днів вже мене просила купити тобі сережки... Так ось, сьогодні ти маєш від мене подаруночок, до першого дня школи. Але вони не прості, а з самого срібла) Дивись...
Марінет: Що?! Сережки?!
   Дівчина протягнула свою руку до своїх вух, але своїх чорних сережок там не відчула і закричала.
Марінет: Ааааа! Де мої сережки!
   Не втримавшись дівчина вибігла з дому і побігла без рюкзака, прямо в піжамі на вулицю. Батьки були в шоці, що сталося з їхньою Марінет. *Вона сьогодні ніби сама не своя* - думали собі вони.
   Цілу дорогу блакитно ока тонула в своїх безкінечних сльозах, через що в очах мала туман і взагалі нічого не бачила перед собою. І не могли ми чекати нічого іншого, як падіння Марінет. Вона спіткнулася об тротуар і впала перед однією з вивісок з рекламою. Очі не могла відкрити з страшенно болю, тому що впала не дуже вдало. На коліні утворилася рана з якої невгамовно текла кров. Але нарешті вона підняла голову на вивіску.
Марінет: Адріан?
   Подивилася там і побачила, де завжди був зображений Адріан Агрест, зараз стоїть і посміхається якийсь незнайомий француз з флаконом парфумів в руках.
Марінет: Ти де?
   Знайшовши ще сили Марінет підвелася на ноги і пошкандибала далі, в пошуках дальших вивісок з Адріаном. Вона знала на пам'ять де вони знаходяться, тому це не склало для неї якоїсь важкості їх знайти. Але спочатку одна, друга, третя так помалу добігало і до п'ятнадцятої, але на жодній вона не знайшла свого кохання.
Марінет: Адріан... Адріан... Де ти?...
   За декілька хвилин Марінет опинилася перед школою. Як вона там дійшла ніхто не знає, але ми знаємо для чого.
Марінет: Я мусю в когось запитатися, що сталося з Адріаном. Чому його немає на жодній з вивісок.
   Вона вбігла до школи. Там як завжди був шум і галас. Вперше за все життя Марінет прийшла вчасно, коли ще біла перед урокова перерва.
   І ось на спортивному майданчику вона побачила знайоме обличчя. Це була Аля. Вона стояла осторонь від усіх і знімала все навколо, як завжди для свого блогу. Дівчина не втрачала нагоди підійти до неї і запитатися її про Адріана. Та має, на її думку, знати, що з ним.
Марінет: Привіт.
Аля: Привіт. Ми знайомі?
Марінет: Що, ти мене не знаєш?
Аля: Ні, а мала б?
   Аля посміхнулася до Марінет.
Марінет: Це неможливо. Що взагалі тут коїться? А це не важливо. Я хотіла тебе запитатися. Якщо ти не знаєш хто я така, то можливо ти знаєш, хто такий Адріан Агрест?
Аля: Адріан Агрест?
Марінет: Так! Це модель і він син найвідомішого дизайнера в Франції, Габрієля Агреста. Ти не знаєш куди взагалі пропали його вивіски з усього Парижу?
   Аля дивилася трошки на Марінет, як на якусь божевільну. Але в ту хвилину вона реально виглядала трохи на божевільну в піжамі з підраними штанами з кров'ю з рани, ніби серйозно, тільки що втікала з психлікарні і ховається від лікарів, тому прийшла до школи злитися серед однолітків. (Автор: Така ж фантазія в Алі;) )
Аля: Вибач, подруго, але взагалі гадки не маю про кого ти говориш. Якщо ти кажеш, що це найвідоміший дизайнер , то я б його знала сто відсотків, а так незнаю такого. Ану ще раз скажи його ім'я. І сина і того того дизайнера.
Марінет: Адріан Агрест і Габріель Агрест.
Аля: Хм.... Ні незнаю таких.
Марінет: Ти зараз серйозно?! Дай сюда телефон.
   Вона без труднощів ввела пароль Алі, чому та була дуже шокована, і пішла ритися в інтернет. Але нікого не знайшла з таким іменем.
Марінет: Ні...
   Марінет впала на коліна. Сльози лилися немов річки. Істеричний крик виривався з грудей бідолахи.
Марінет: Тіккі, ти мене ще тоді попереджала, що не до добра приведе наше знання таємниць один одного, а я тебе не послухалася! Пробач, пробач, пробач!!!

 Марінет: Тіккі, ти мене ще тоді попереджала, що не до добра приведе наше знання таємниць один одного, а я тебе не послухалася! Пробач, пробач, пробач!!!

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Сумний кінець...

Дякую вам всім хто дочитав до цього моменту😚

Якщо вам сподобалася ця історія тисніть на лайк❤️ і залиште свій коментар💬

Напишіть будь ласка свою думку і враження під час читання цієї історії. Буду вам дуже вдячна☺️

🎉 You've finished reading Веселі дні🤞 🎉
Веселі дні🤞Where stories live. Discover now