Si žena toho najviac najobávanejšieho, najvplyvnejšieho, najbohatšieho, najkrutejšieho a najviac najvýznamnejšieho a najmocnejšieho Mafiánskeho Bossa
Nick: Hm... Drahá kde si!? Selena!?
Zakričal na mňa a ja som podišla k nemu keď sa pozeral do svojho mobilu.Heh. Áno bojím sa ho lebo je Mafia Leader alias Boss a ja som bola nútená mojím Otcom a jeho Otcom sa za Nicka vydať. Obaja sa ešte troška neznášame a zvykáme si na seba pretože sme ani jeden krát spolu nespali, nie ani po svadbe, a ani jeden krát sme sa nebozkávali. Iba na svadbe a potom na tej hostine a pri tanci aby nič nikomu neprišlo podozrivé a tak. Nick na svadbe videl že túžim po ňom a jeho dotykoch jeho bozkoch na mojom tele ale obaja sme vedeli že keby raz začneme, tak už neprestaneme. Na verejnosti sa chováme ako pár, ale v súkromí sa obaja snažíme síce spolu vychádzať ale nie vždy to zaberá a pohádame sa. No zároveň sa milujeme. Heh... To je jedno teraz.
Selena: Mm... Tu som drahý heh.
Šepla som mu do ucha a on sa otočil.Zrazu ma schytil za obe ruky a ani neviem ako ma oprel o stenu a ja som vzdychla jeho meno.
Nick: Selen drahá... Koľko krát ti mám hovoriť že toto už nemáš robiť!?
Zavrčal na mňa a ja som sa zľakla a sklonila som hlavu smerom do zeme...Selena: Prepáč mi to drahý... Už sa to viac nestane... Prisahám na svoj život...
Povedala som smutne a so strachom.Nick mi zodvihol hlavu jeho dvoma prstamy a následne ma vášnivo pobozkal na moje pery tými jeho. Do riti! Teraz asi zistí že som si odpila s jeho wiskey... Ale ja som si nemohla pomôcť! Bola som smedná a čo prvé som uvidela toho som sa aj napila. Bohužiaľ nemôžem zato že som bola smedná! Mm... Do frasa... Prečo sa tak skurvene dobre vie bozkávať!? Mm... Ale nechcem aby prestal~.
Nick: Selen... Páči sa ti to? Kráska.
Šepol mi do pier a ja som sa zachvela s jeho chrapľavého hlasu.Fuck this! Viac som sa prisála na jeho pery na znak súhlasu a bozkávali sme sa oveľa viac a dokonca vášnivejšie. Zrazu ma Nick zobral na ruky a vzal ma do jeho pracovne. Posadil si ma na stôl a on si sadol do svojho mohutného kresla a nakoniec som si sadla na neho obkročmo a Nick ma v tom schytil za boky a pritiahol si ma k sebe bližšie a pobozkal ma na krk.
Selena: Mm... Nick prestaň... Nick-...
Povedala som pomedzi vzdychy, no Nick sa zdal že ešte nechcel prestať stým, čo začal, ale chcel to dokončiť.Nick si ma zrazu pritisol do jeho rozkroku oveľa viac a ja som tak mohla cítiť že mu stojí a má ho tvrdý. Nehovorím žeby to nebolo príjemné to nie. Ale nie som zvyknutá na takéto... Obchytkávania.. Alebo ako to nazvať. To je už aj tak jedno... Som jeho manželka aj keď on chodí uspokojovať iné ženy do striptíz klubu kde pracujem a kde sme sa aj spoznali. Bohužiaľ.
Prečo bohužiaľ? Asi preto, lebo vtedy sme si to spolu prvý krát užili naplno. Nie sex. To nie. Iba sme tancovali a tancovali a pili sme alkohol a tak ďalej a tak ďalej. No potom sme spolu ušli z klubu preč a utiekli sme niekam do lesa a tam sme sa rozprávali smiali... Ó môj bože! Nie... Nie nie nie nie nie! To nieje pravda! On ma vtedy vážne prvý krát pobozkal!? To ako vážne som si až teraz nato spomenula!? Mohla som!?
Nick: Hm... Ak sú tvoje myšlienkové pochody dôležitejšie ako som já. Tak tým pádom ťa z nich musím vyrušiť inak ťa potrestám bábika. A to nechceš. Ver mi.
Povedal a uškŕňal sa na mňa.
YOU ARE READING
Mafia Stories 18+
Random!UPOZORNENIE! Deťom menej ako 15- je čítanie na ich zodpovednosť. Keď vám nato prídu rodičia tak zato nezodpovedá nikto len VY. Čítanie príbehov atď.. Je na vlastné riziko! Neberiem za vás zodpovednosť. Ďakujem! #########: Mafia Stories Mafia Blood...