Zoe Mia Malik
Hm.. Čo si oblečiem? Musím si dať na seba niečo neskutočne sexy! Dnes je konečne nový rok 2022! A ja sa plánujem oddať môjmu manželovi ktorého tajne milujem ale on o tom nevie pretože Zayn a já sme boli donútený sa vziať. No to je jedno! Rýchlo som sa v našom šatníku prezliekla do niečoho tesného v čom mi bude krásne vidieť postavu. Heh.
Keď som bola hotová, tak som rýchlo odišla z našej spálne a podišla som k Zaynovej pracovni a vošla som dnu bez zaklopania ako je u mňa zvykom. Potichu som vošla dnu bez toho aby o tom vedel a potichu som si sadla do kresla pred ním a čakala som kedy si ma všimne... No ani toho som sa od neho nedočkala a tak som sa postavila a podišla som k nemu. Ešte že som si dala tieto voľné šaty pretože dnes mi bude naozaj horúco heh. Podišla som viac k nemu a on prestal očividne pracovať alebo iba čítal spisy, neviem, nie som si istá čo robí... Posadila som sa na neho obkročmo a v tom ako som sa na neho posadila tak som zadkom pritlačila na jeho rozkrok. Heh. Cítila som ako má plúzdro zo zbraňou plné, čiže tam má zbraň... Ako vždy mal pri sebe zbraň. Och. Nemôže aspoň raz nemať pri sebe zbraň do pekla!? Och... Pozrel sa nechápavo na mňa a ja som sa uškrnula a ruky som si dala na jeho krk z bokov a náhle som pritlačila moje pery na tie jeho a začala som sa sním bozkávať. Nenamietal pretože miloval keď som sa sním bozkávala dobrovoľne či nedobrovoľne. Má rád keď môže mať nadomnou kontrolu a keď sa mu oddavam. No nie v sexualnom zmysle.
Zayn: Zoe.
Zavrčal na mňa a ja som sa len uškrnula do bozku a viac som sa na neho pritlačila a v tom som pocítila jeho chladné ruky na mojích bokoch.Keď už som si myslela že si chce somnou užiť, tak som mu začala vyzliekať sako čo mal na sebe no v tom domňa sotil a ani neviem kedy a ako som spadla na zem a v tom som pocítila na tváry ostrú bolesť. Dotkla som sa miesta do ktorého som sa udrela a v tom som sykla od bolesti. Pozrela som sa na moje prsty ktoré boli momentálne celé od krvy... Mojej krvy. Zo strachom som sa pozrela na Zayna ktorý sa chladno na mňa pozeral no keď si všimol moju ranu na obočí alias jazvu.. Ne peknú jazvu určite, keďže sa jeho zreničky náhle zúžili a ja som sa zo slzamy v očiach postavila a odišla som preč z jeho pracovne. No predtým ako som odišla som zastala medzi dverami a šepla som mu dosť kruté slová...
Zoe: A ja hlúpa som sa do teba zamilovala... Ja hlúpa som ťa milovala. No teraz ľutujem že som sa do teba vôbec niekedy zamilovala. Myslela som si že cítiš ku mne to isté čo ja ku tebe. Ale očividne som sa mýlila. Chcela som sa-... Alebo to je jedno. Aj tak, keby ti to poviem tak sa nič medzi nami nezmení. No jedno mi povec. Prečo máš to pokušenie mi stále ubližovať? Nič som ti nikdy nespravila... Veľa mužov som kvôli tebe odmietla Zayn... Mohla som chodiť s hoci kým, okrem teba. A ja hlúpa som si vybrala teba... Nenávidím ťa Zayn Malik.
Z týmito slovami som odišla a viac sa nevracala.Rýchlo som odišla na svojom aute do nemocnice a tam ma ošetrili.
Zayn Malik
Je možné aby ma tá Žena tak priťahovala!? Kurva... Tie jej sladké chutné pery tak zbožňujem na nej. A to jej telo... Jej hlas, oči, vlasy, vôňa. To všetko na nej milujem. Ju samú milujem. Náhle mi Zoe začala vyzliekať sako a ja som vedel že je opitá. No aj napriek tomu že som s nej necítil žiadny alkohol mi tak pripadala. Prečo? Lebo som cítil že sa celá chveje od nedočkavosti aby som ju tu prehol cez stôl a šukal ju tak tvrdo, silno a rýchlo že by sa urobila na môj penis aspoň 2x za sebou ako by som donej vrážal ako nepríčetný. A verte mi. Tak moc som ju chcel šukať celú a dať jej najavo ako som sa cítil celý ten posratý rok čo mi v posteli nedala. Tak moc som ju chcel šukať no vedel som že buď ma len provokuje ako vždy, alebo by si to aj tak nakoniec rozmyslela mať sex somnou. No keď odišla a povedala mi že ma milovala tak som bol trocha zarazený. Mňa NIKTO nemiluje ani nemiloval. Tak prečo by som jej mal veriť?
ESTÁS LEYENDO
Mafia Stories 18+
De Todo!UPOZORNENIE! Deťom menej ako 15- je čítanie na ich zodpovednosť. Keď vám nato prídu rodičia tak zato nezodpovedá nikto len VY. Čítanie príbehov atď.. Je na vlastné riziko! Neberiem za vás zodpovednosť. Ďakujem! #########: Mafia Stories Mafia Blood...