Leyla
Ležala som na posteli aj s mojimi a Lucianovími deťmi a rozprávala som sa s Melody, sestrou Luciana ktorá je vydatá za Zandera, môjho brata.
Leyla: Dúfam že môj brat Zander ti nerobí problémy Melody, inak si to s ním vybavím.
Povedala som jej a ona sa zasmiala.Melody: Heh... Je milí ku mne aj keď sa snaží byť zlý. No moc mu to nejde. Heheh.. Noo... Je teraz nervóznejší pretože som.. Tehotná heh..
Zasmiala sa a ja som sa lišiacky uškrnula.Leyla: Heheh.. Takže môj brat sa činil hm?
Uškrnula som sa a ona sa začala červenať.Luciano: Čo sa tu deje.
Zavrčal na nás chladne Luciano a ja som sa prestala usmievať..Zase má zlú náladu.. Pozrel sa na dvojičky, na malú Laylu a na malého juniora Luciana a pozrel sa v tom na mňa. Premeral si ma pohľadom a v jeho očiach som videla záujem a túžbu.. Vstala som z postele na ktorej som ležala na bruchu a podišla som k Lucianovi. Luciano ma chytil za boky a pritiahol si ma k sebe. Venovala som mu bozk na líce a následne som sa pozrela na naše alias moje deti. Neviem ako sa dostal ku mne domov, a kto ho sem pustil do mojej izby ale určite to bola Matka alebo nová slúžka. To je fuk... Aj tak má právo vidieť svoje deti.
Leyla: Čo tu chceš. A kto ťa sem pustil.
Zavrčala som na neho a on mi dal bozk na pery.Luciano: Prišiel som sa pozrieť na svoju ženu a naše deti. Nemysli si že len tak zabudnem na budúceho Leadra Mafie Cára (Drahá).
Povedal chladne a ja som sa začala červenať.Leyla: Moje deti. A nemáš tu čo robiť. To neznamená že keď sme zobratý, že si sem môžeš napochodovať akoby sa nič nestalo.
Zavrčala som na neho a v tom začala malá Layla plakať.Ihneď som sa odtrhla od Luciana a podišla som k malej Layle a vzala ju na ruky. Začala som ju utešovať a spievať jej aby zaspala. Keď už konečne zaspala tak som ju uložila do postieľky a chcela som aj malého Luciana dať spať do postieľky lenže to čo som videla ma šokovalo.
Luciano: Hm...
Skenoval malého Luciana pohľadom a malí Luciano sa iba usmieval v jeho náručí.Leyla: Podobá sa na teba Luciano.
Šepla som keď som podišla k nim dvom.Luciano: Hej.. Podobá sa. Ale oči má po tebe.
Povedal a ja som sa len usmiala.Leyla: Daj.. Uložím ho spať do postieľky.
Šepla som a on mi ho dal opatrne do rúk.Melody už dávno odišla pretože si nerozumie s jej bratom, mojim mužom. Ani ja si s ním nerozumiem.. Po tom čo ma znásilnil keď som bola opitá, ho nenávidím. Čiastočne.. No teraz... Akoby sa vo mne niečo zlomilo keď som vtedy s ním ostala tehotná a nežiadal ma o potrat.. Zrazu ma zo zadu Luciano objal ako som uložila malého Luciana do postieľky spať. Otočila som sa na neho a on ma v tom pobozkal na pery.
Luciano: Mm.. Chutíš stále tak sladko ako v tú noc kedy som ťa pretiahol a ty si si to užívala.
Zapriadol pomedzi bozky a ja som sa opäť začala no ešte viac červenať.· · ─────── ·𖥸· ─────── · ·
Už niečo asi cez 2 roky bývam u Luciana doma aj s našimi deťmi ktoré majú už 2 roky. Som s ním šťastne zobratá a Luciano sa mi snaží vždy po práci v Mafií venovať a aj naším deťom. Teraz som ležala akurát v našej posteli kde ma pred 2 rokmi znásilnil a ja som s ním deň po tom otehotnela.
Luciano: Hm... Si nádherná Mon Amour.
Z môjho premýšľania ma prebral Luciano ktorý práve vošiel do našej spálne.Leyla: Hm? Nemal si byť v Mafií tak náhodou Luciano?
Opýtala som sa ho z vražedným pohľadom.Luciano: Čo nerada vidíš svojho muža a Otca našich detí Mon Amour?
Zapriadol keď podišiel ku mne a dal sa nado mňa.Leyla: Ale práve naopak Drahý~. Veľmi, veľmi nerada ťa vidím Amour.
Zapriadla som nepríjemne na neho načo sa on len uškrnul.Luciano: Heh.. Tak mi ukáž ako veľmi ma nerada vidíš Mon Amour.
V tom ma pobozkal dravo na pery a my sme sa začali agresívne až vášnivo a túžobne bozkávať.Zrazu ma začal vyzliekať zo šiat a ja som mu vyzliekla sako a následne tričko som mu prevliekla cez hlavu a odhodila na zem. Ruky som si dala na jeho krk z bokov a ešte vášnivejšie som ho bozkávala na pery. Chýbal mu sex, to je vidno aj cítiť. Už len to ako sa ma snaží čo najrýchlejšie vyzliekať zo šiat tomu nasvedčuje že je nadržaný a chýba mu to. A ja nie som výnimkou...
Leyla: Luciano~...
Zavzdychala som do bozku jeho meno a on len spokojne zavrčal.Luciano: Presne tak... Krič moje meno s tvojich kurevsky chutných sladkých pier. Pretože už nikdy nebudeš kričať nikoho meno z úst len to moje. O to sa sám postarám Cára (Drahá).
A mal pravdu, postaral sa o to tým, že mi vyzliekol nohavičky a jeho 2 prstami začal do mňa vrážať ale tak aby som cítila každý jeden pohyb čo urobil prstami vo mne.Leyla: L-Luaciano~! J-Ja som- ahh~.. Blízko~..
Zrýchlene som dýchala ako som cítila že sa každú chvíľu urobím.Luciano: Ešte nie Mon Amour.
V tom sa odtiahol z bozku a dal si hlavu medzi moje nohy a začal ma tam dole na mojom citlivom mieste lízať.Môj dych sa zdvojnásobil a zrýchlil ako som to už nevydržala a urobila sa jemu priam do úst... No neprestával ma lízať a psrtovať jeho dvoma prstami vo mne. Zrazu niečo vybral z vrecka džínsov, zapol to a začalo to vibrovať. V tom som už len pocítila ako niečo studené a kovové dal dnu do mojej dierky a opäť to zapol. Môj Bože.. Pravdepodobne to spustil na plno a začalo to vo mne príjemne vibrovať. Pretočila som očami, zavrela ich a začala som vzdychať ešte viac ako ma lízal, masíroval mi klitoris a ešte tá neznáma vec vo mne vibrovala. Po chvíli som sa opäť urobila do jeho úst a on ma po tom vylízal. Rozopol si džínsy a keďže som už bola celkom nahá, tak si ich stiahol dole spolu s boxerkami a odhodil ich na zem. No keď som videla aký ho má veľký a hrubý tak som dostala strach.. Vybral tú vec so mňa a vošiel do mňa celý až po samí spodok mojej dierky. Opäť som pretočila očami a prehla sa v páse... No to ako začal do mňa vrážať.. To bolo niečo neskutočné. Vrážal do mňa tak tvrdo, hrubo a rýchlo že som nevládala ostať ticho. Celá som horela akoby som mala horúčku a pomaly som sa začala potiť a Luciano nebol na tom inak. Ten sa potil a kvapky potu mi kvapkali na moje rozhorúčavené telo ktoré horelo od rozkoše ktorú mi poskytoval sám Luciano De Monetti... Po 2. hodinách strávených v rozkoši, sme si dali sprchu a tam ešte jedno kolo. Po sprche som ledva vládala stáť na nohách a tak som musela ležať. Ešte že sú tu slúžky ktoré sa venujú Layle a Lucianovi Juniorovi. Asi sa opýtam Luciana na ich zvýšenie platu. Síce ich majú už dosť veľké ale tak.. To je fuk. Aj tak im to je na nič a potom nebudú pracovať tak ako majú. Teraz jediné čo ma zaujímalo bola posteľ kde môžem teraz ležať a maznať sa s Lucianom ktorý po našej sprche neušiel a nezmizol ako parchant. Nie ako ja... V ten deň ráno som sa spakovala a teraz som mohla deti vychovávať sama. Super nápad Leyla!
Luciano: Viem že si asi myslíš že som bezcitný hajzel ktorý nemiluje a nepozná lásku k žene. Ale je to omyl. Na vonok som chladný a bezcitný bastard. Ale s tebou a našimi deťmi som iný. Milujem naše deti. No najviac milujem teba Leyla.
Šepol mi pokojne ako som pomaly zaspávala a než som sa stihla ozvať som zaspala v jeho objatí.
YOU ARE READING
Mafia Stories 18+
Random!UPOZORNENIE! Deťom menej ako 15- je čítanie na ich zodpovednosť. Keď vám nato prídu rodičia tak zato nezodpovedá nikto len VY. Čítanie príbehov atď.. Je na vlastné riziko! Neberiem za vás zodpovednosť. Ďakujem! #########: Mafia Stories Mafia Blood...