My Unusual Mafia Boyfriend

273 8 2
                                    

_Leyla_

Snažila som sa mu celý týždeň vyhýbať a náramne sa mi to aj darilo. Teraz sú to už 2 týždne od kedy ho ignorujem. Heh. Demon nevie o čo prichádza heheh. Stála som pred svojou skrínkou a ukladala som si do nej zošity, keď v tom nejaký idiot mi zavrel skrínku a ten dotyčný bol Demon. Skurvy syn.

Demon: Zahrávaš sa s ohňom Amour. Uvedomuješ si toho?
Zavrčal na mňa a naše tváre boli sakramentsky blízko seba že sa nám dotýkali nosy a skoro aj pery keby je bližšie ku mne natlačený.

Leyla: Hihi.. Niekomu som chýbala~?
Ripla som si do neho a on na mňa zavrčal.

Demon: Ver mi Mon Amour že tvoje dokonalé telo môžem hoci kedy zničiť. Takže, kde som to skončil? Aha.. Heh.. Pri otravovaní ťa Princezná.
Zapriadol agresívne a ja som sa začala z neznámeho dôvodu červenať.

Leyla: Vypadni ty idiot!
Zavrčala som na neho ako som sa ho snažila od seba odstrčiť.

Profesor White: Čo sa to tu deje!? Toto si nechajte na inokedy! V škole sa nemáte čo bozkávať ani mať sex spolu! Takže každý do svojej triedy!
Zavrčal na nás profesor a ja som sa pozrela na neho vražedným pohľadom zabijaka.

Demon: Vieš o tom že si rozkošná keď si naštvaná Princezná~? Heh..
Zapriadol perverzne a ja som sa od neho odtiahla.

Idiot, čo si o sebe akože myslí!? Že čo je? Môže byť najkrajší a ten najviac sexy muž z celej školy, ale je to stále ten bastard ktorého som kedy poznala.

Leyla: Tsh.. Perverzák.
Odišla som preč zo školy pretože mi odpadli neviem akým zázrakom 2 posledné hodiny Ekonomiky.

Profesor: Slečna Bleyková! Váš Otec na vás čaká u riadiťeľa v kancelárii.
Povedal keď som bola už skoro pri dverách smerom von zo školy.

Leyla: Sakra..
Zahriakla som a otočila som sa smerom na profesora ktorý sa na mňa diabolsky usmieval akoby vyhral.

No úsmev ho prešiel keď uvidel za mnou niekoho stáť. Obzrela som sa a za mnou stál môj brat Zander. Usmiala som sa na neho ale on na mňa nie. Dosť si s bratom nerozumieme pretože on je celý čas v Mafií a ja len vonku s kamarátkami alebo si čítam knihu v mojej izbe pri okne.

Zander: Byť tebou sa moc neteším. Otec nemá dobré úmysli s tebou.
Povedal vražedne a ja som sa prestala usmievať a zbledla som.

Demon: Vitaj naspäť Zander! Dlho som ťa nevidel heh..
Povedal a Zander sa usmial na Demona.

Oh. Totižto som vám zabudla povedať že títo dvaja sú najlepší kamaráti na život a na smrť. No brat by nezniesol keby si spolu s Demonom začneme... Preto sa tvárim že Demona nenávidím a nemám ho rada... Pretože ho... Pretože milujem... Som do neho zamilovaná... Ale nemôžem to nikomu povedať, pretože by ma Otec za neho vydal a Zandera by vydal za Demonovú sestru Melody... A to ja nechcem... Nechcem aby môj brat mi do smrti vyčítal že si musel vziať ženu ktorú nemiluje.

Zander: Hýb sa. Ideme za Otcom.
Zavrčal na mňa chladne Zander a ja som sa pohla smerom do predu...

Po chvíli sme dorazili do riaditeľne a Otec mi oznámil nemilú správu... Alebo skôr tú najlepšiu správu?

Mafia Stories 18+Where stories live. Discover now