Love 2. 18.

224 8 9
                                    

Persephone

Ráno som sa zobudila na Zedovi... Počkať čo!? Na kom!? Rýchlo som sa odtiahla od Zeda a v tom spomienky na minulú noc sa premietali pred očami. Začervenala som sa nad tou spomienkou a vstala som z postele. No po tom ako som sa postavila som urobila ledva krok do predu a v tom sa mi podlomili kolená a spadla som na zem. Zavrčala som od bolesti v tele a v tom som pred sebou uvidela stáť Zeda. Pozrela som sa hore na neho a on sa uškrnul na mňa. V tom ma zodvihol na ruky a na jeho rukách ma odniesol naspäť na posteľ na ktorú ma opatrne položil a prikryl dekou.

Zed: Heh.. Očividne som odviedol dobrú prácu včera večer Persephone.
Zapriadol a uškrnul sa.

Persephone: Haha.. Vážne vtipný Zed.
Zavrčala som na neho a on sa uškrnul ešte viac a jeho oboma rukami zablúdil pod deku na mne a náhle ma odokryl a vrhol sa na môj krk ktorý mi začal hrizkať, cucať, sať a sem tam použil aj jazyk na zjemnenie bolesti.

Zavrela som oči a pritiahla som si ho k sebe viac. Celý krk mi obsypával značkami od neho aby každý vedel komu patrím. Tisícky motýľov som mala v bruchu čo som nemala pri ešte žiadnom mužovi. A to som mala len Clarka a Colina. Pri nich oboch som nič necítila. Aj ten sex s nimi nebol najlepší dokým som sa nevyspala tu na so Zedom. Keď ma včera večer pojebal Zed tak som sa cítila ako v pekle. Ale v tom príjemnom pekle kde ťa sám diabol trestá za neposlušnosť a tak si vás označí tým že vás pojebe~.

Zed: Mm.. Si tak skurvene sladká moja Drahá Persephone.
Zapriadol mi do krku a ďalej mi naň robil milostné značky lásky.

Persephone: Ahh~.. V-Viac..
Zavzdychala som od slasti a v tom mi dorobil poslednú značku a ani som si nestačila uvedomiť kedy a ako si dal dole svoje tepláky a boxerky a už bol vo mne opäť celý až na samom dne mojej dierky.

Zastonala som od rozkoše a prehla som sa v páse. Bol to neskutočný pocit.
------♡------
Boli sme na obede u mojich rodičov a obed prebiehal presne tak ako som si predstavovala. Matka šťastná že som konečne našla toho pravého a Otec spokojný sám so sebou akého muža mi vybral. Zed sa mi potom našom 2. sexe priznal že pôvodne sa chcel len so mnou vyspať a potom si ma zobrať a o 5 mesiacov nato sa so mnou rozviesť ale že zmenil názor a zamiloval sa do mňa hneď ako ma uvidel. A keď som ho vtedy v tej reštaurácií pobozkala tak bol prekvapený ale že presne toto chcel aby som urobila.

Otec: Hm.. Tak čo hovoríš na moju dcéru Sebastian? Nebola na teba príliš hnusná?
Opýtal sa Zeda a ja som sa na Zeda pozrela spýtavo.

Zed: Heh.. Vôbec. Bola ako mačiatko poslušná. Žena ako je Persephone mi vyhovuje v každom smere. Však, Drahá?
Uškrnul sa na mňa a jeho ruku posunul vyššie na mojom stehne.

Celá som sčervenala do bordova a Matka si toho všimla a uškrnula sa na mňa pretože vedela kam tým mieril Zed.

Matka: Hm.. A aká bola v posteli moja dcéra? Nehovor mi že si neodolal jej kráse a nepodlahol jej kráse Zed.
Uškrnula sa na mňa a ja som sa ospravedlnila a zobrala som so sebou aj Zeda.

Persephone: Ehm.. Môžte nás ospravedlniť na chvíľku?
Otec len prikývol a Matka sa uškrnula diabolsky na mňa čo Otec vôbec nechápal.

Zed: Prepáčte.
Šepol a vstal od stola a odišiel so mnou do mojej izby.
---♡---
Zed: Hm.. Konečne sami moja Drahá.
Zapriadol a vrhol sa na mňa a začal ma dravo bozkávať na pery.

Vzdychla som do bozku a Zed si ma náhle vyšvihol na seba obkročmo a položil ma na posteľ. Dal sa medzi moje nohy a ja som sa trocha od neho odsunula. A ďalej už viete čo sa dialo. (Mali sme spolu sex). Po tom ako sme sa opäť spolu na rýchlo vyspali tak sme sa upravili a obliekli a následne sme odišli naspäť k obedu kde na nás už netrpezlivo čakal Otec s Matkou a mojim bratom. Keď sme sa všetci najedli tak sme sa chvíľu rozprávali v obývačke no potom som odišla z obývačky preč pretože som nezniesla ten pohľad na môjho Otca a Brata... Teraz som bola vo svojej izbe a stála som pri okne a pozerala sa na deti čo má jeden z našich mužov, a býva zrovna vedľa nás. Boli také rozkošné. Nato že sú to dvojičky sa na seba podobajú málo. Kto by to čakal? Ale v tejto dobe je už všetko normálne.

Mafia Stories 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin