Naughty Woman, I have to punish you 2.
Zoe Mia MalikPrišla som domov z nemocnice a počula som ako Zayn na mňa kričal a pravdepodobne ma hľadal.
Flashback - Zayn Malik
Simon: Ona ťa kurva miluje Zayn! Chcela sa ti oddať! Preto sa stebou bozkávala tak ako si hovoril! Preto ti vyzliekala sako! Iba preto, lebo ťa miluje a chcela v tú chvíľu aby si si ju vzal tam a vtedy ten čas aby si ju pojebal tak ako nikoho nikdy predtým! Chcela stebou v tento deň prísť o panenstvo!
Zavrčal na mňa a ja som vytiahol zbraň na neho a zabil ho.
***
Kričal som na moju nádhernú, až sexy ženu, lenže ona sa neozývala. Pravdepodobne ma po tom incidente somnou opustila... Alebo ma iba ignoruje heh.Zayn: Zoe! Kde do pekla si!? Ozvy sa!
Kričal som na ňu ale ona neozývala.Mal som strach že si niečo urobila.
Koniec Flashbacku
Zayn: Zoe! Kde kurva si!? Ozvy sa! Hneď! Inak ťa pojebem tak ako nikoho nikdy predtým! A buď si Kurva Zoe istá že sa 2 týždne nepostavíš na nohy! A ver mi.. Keď budem do teba vrážať tak budeš prosiť o to aby som prestal!
Zavrčal agresívne až nadržane a ja som sa vyzula v predsieni a následne bosá som podišla k Zaynovi.Ten si ma očividne nevšimol a tak som kráčala ďalej. No v tom som počula ako sa Zayn nebezpečne zasmial a v tom som bola stiahnutá do jeho pracovne kde som ešte ani raz nebola... Toto bola jeho... Ó nie... Nie nie nie... V tejto pracovni pracuje najčastejšie keď sa jedná o... Fuck. Toto nemôže byť pravda! V tejto jeho pracovni pracuje a-ako M-Mafiánsky Boss! Do frasa, do frasa, do frasa! Toto nebude 2x najlepšia spomienka... V tejto pracovni zabil a znásilnil niekoľko... Žien a Mužov... Aspoň to tak hovorili slúžky ktoré tu už ne pracujú pretože som sem prišla ja, a Zayn nechcel aby sa tu okrem mňa motali iné ženy.
Zayn: Hmm... Áno je to pravda Zlatko. Zabil som tu, na tomto mieste nesmierne veľa ľudí. A medzi nimi bol aj tvoj milenec. Ex - milenec.
Šepol mi agresívne do ucha, akoby vedel nad čím som rozmýšlala...A to sa mi Kurva nepáči! Zayn ma zrazu začal vyzliekať agresívne až... Hladovo.. Bála som sa brániť. No zároveň som sa mu chcela oddať sama bez toho aby ma k tomu nútil. No zároveň som sa bála že ma znásilní a potom zastrelí bez mihnutia oka...
Zayn: Ani nevieš ako moc som ten skurvený rok po tebe túžil Zoe. Ani si nevieš Kurva predstaviť koľko kuriev sa tu u mňa vystriedalo na tomto stole a skučali od bolesti aby som prestal ma prosili. No pokaždé keď som si predstavil po zatvorení mojich očí teba, ako by som do teba vrážal a ty by si si to užívala... Kurva... Ani nevieš koľko som do nich vrážal dokým neprestali dýchať čo som ich tu každú jednu škrtil mojími rukami. No nemusíš sa báť. Teba nezabijem. Ani keby som chcel princezná.
Zavrčal nadržane až agresívne a naštvane.Nemohla som si pomôcť ale... Bála som sa ho čo raz viac a čo raz viac som prestala mať chuť na sex sním. Skôr ma desila predstava mať s ním sex v miestnosti kde zabil už toľko ľudí že toto je prakticky cintorín duší..
Zoe: Z-Zayn j-ja sa ť-ťa-...
Bola som ním prerušená keď ma dravo až agresívne a nenásitne pobozkal na pery a začal sa somnou bozkávať.No nemohla som si pomôcť... Túžba ma ovládala až natoľko že som zabudla na všetko čo sa tu kedy stalo...
ON ma ovládol.
YOU ARE READING
Mafia Stories 18+
Random!UPOZORNENIE! Deťom menej ako 15- je čítanie na ich zodpovednosť. Keď vám nato prídu rodičia tak zato nezodpovedá nikto len VY. Čítanie príbehov atď.. Je na vlastné riziko! Neberiem za vás zodpovednosť. Ďakujem! #########: Mafia Stories Mafia Blood...