☯How can't you feel the pain?☯

363 6 2
                                    

Prechádzala som sa po obrovskéj vile môjho Otca. Matka mi zomrela keď som mala ešte 2 roky takže som ju nepoznala. Ale mám nevlastnú Matku menom Penelope Moon a je to tiež Mafiánka ako je aj Otec. Jej manžel a môj Otec. Och. Ešte aby som nezabudla. Mám otravného brata ktorý sa volá Payton a je to debil. Inak sa ho nazvať nedá. Keby ho poznáte od mala tak by ste sami usúdili že je to debil. Heh. Spomeň Paytona a Payton predomnou.

Payton: Čau ségra. Ehm. Iba som ti chcel oznámiť krpec že sem príde pár mojích kamarátov a chcem aby si sa dole v obývačke ani kuchyni neukazovala. Okay? A keďže naši idú preč, tak ťa mám na starosti já. Takže buď poslušná ségra a nevyliezaj z izby sestrička. Je ti to jasné?
Ripol si domňa a oznámil mi žiadnu novinku. Pretože vždy keď naši rodičia odišli na 2 dni preč, tak som já celý deň vonku alebo v izbe a tak ďalej. Zato Payton? Môj brat je kus kokota a pozve si sem pár kamošov z Mafie. Och. Aká irónia.

Lara: Vieš že ma nepresvedčíš aby som zostala v izbe a počúvala ťa ako nejaká tvoja otrokiňa. Payton Paul Moon. Debil a chumaj storočia a lacený-...
Nestihla som dohovoriť pretože som videla Bossa Mafie ako ide do Otcovéj pracovne. Nemusel ani klopať pretože ho ochranka pustila dnu. Dobre... Toto bude ešte zábava hahah.

Počkať... Kto je ten chalan? Žeby je to syn nášho Bossa Mafie? Pána Nikolaja Nickolasa Lovatto? Ooh to bude ešte napínavý večer. Ak chcem prežiť, tak by som mala odísť. Pretože keď je tu Boss tak som já aj Pay sme vo svojích izbách. No niekedy je Pay u mňa v izbe a vtedy sa chová ako môj brat a nie ako chumaj. Otočila som sa na znak že idem preč ale v tom som počula kroky zamnou a tak som si len myslela že je to Payton a ide tiež do izby ktorú má hneď oproti mojej. Chudák ja. Pretože každú noc počujem ako si to rozdáva s jeho kurvami. No teraz už ani nie. Skôr iba s jeho priaťeľkou Melanie. Áno tu na tento chumaj menom Payton chodí s Bossovou dcérou a má snou sex každú noc a niekedy aj ráno či cez deň. Och. Rýchlo som sa chcela zavrieť do svojej izby ale niečia ruka ma zastavila a otočila si ma k sebe. Myslela som si že je to Payton a chce mi vynadať ale nebol to on...

???: Ty si určite Pána Paula Patricka Moona jediná dcéra však?
Opýtal sa ma a ja som sa pozerala do tých jeho krásnych Oceánovo modrých očí.

Lara: Áno som... A ty si?
Čakala som kedy mi odpovie ale namiesto toho ma zaťiahol do izby a tam nás zavrel a následne zamkol dvere no ešte predtým povedal ochranke aby povedali že já spím a že ma nemá Nikto virušovať.

???: Hm... Vyzeráš skôr ako anjel a nie ako Mafiánka drahá Lara.
Šepol mi do pier a pokúsil sa ma pobozkať ale v tom som ho zastavila. Čo si chlapec o sebe myslí!? Že čo je? Pánom všetkých dievčat? Pche. Ja chápem že som jediné dievča v Mafií pokiaľ nezarátam Melanie.

Nova: Hm... Tvoj a môj Otec chcú uzavrieť dohodu a mier medzi našími Gangami. Ale neviem presne o čo sa jedná. Otec hovoril, že niečo vymyslí s tvojím Otcom. Inak, volám sa Nova.
Povedal a ja som nechápala o čom to hovorí. Veď ja nie som Otcová pravá ruka, a navyše, mne sa Otec nespovedá. A ani nič podobné.

Lara: Okay... Ale ja nechápem načo mi to hovoríš. Pretože ak hľadáš pravú ruku môjho Otca tak si na nesprávnom mieste. Môj brat Payton je jeho pravá ruka a nie já, Nova.
Povedala som mu no on sa len zasmial.

Nova: Zlatko. Poviem ti to takto. Naši Otcovia sa chcejú spojiť. A udobriť. Ale, vieš čo to znamená?
Opýtal sa ma keď mi to vysvetloval.

Lara: Ehm... Tak trocha ale nechápem kam tým mieriš "Zlatko".
Och. Aký je sexy keď je vážny. Mm.. Bože! Lara! Načo to zas myslíš!?

Nova: Heh.. Si krásna keď sa červenáš, princezná.
V tom sa naklonil ku mne a chcel mi dať bozk na pery keď v tom do mojej izby vletela Chloe. Moja najlepšia kamarátka.

Chloe: Ooh~ nevedela som že máš priaťeľa Lara. Ale musím uznať, že tvoj vkus na chalanov je naozaj super.
Povedala a odišla tak ako aj prišla.

Lara: Ehm... Jaa-...
Nestihla som ani dopovedať a Nova ma pobozkal dravo na moje sladké pery. Mm... Jeho pery sú tak dokonalé.

Ostala som zarazene stáť na mieste. Začal ma bozkávať na pery no já som peramy ani len nepohla. Až dokým mi neskusol spodnú peru a tak som začala spolupracovať. Jeho bozky boli oveľa intenzívnejšie až dokým ma nezhodil na postel a dal sa nadomňa. Opäť naše pery spojil do dravého bozku ale v tom mi prudko rozkročil nohy a dal sa medzi ňe. Trocha ma to zabolelo a tak mi začali tiecť slzy s očí. Pomaly mi dával dolú kraťase spolu z nohavičkami a následne mi ich vyzliekol. No nenamietala som. Zatiaľ... Túžila som po ňom. Aj keď je pravda že som panna ale cítim sa ako keby som nemala 100 rokov s niekým sex. Och! Čo to robím?! Rýchlo som ho od seba odstrčila a naspäť som sa obliekla. No. Iba nohavičky a kraťase. Zo strachom som sa od neho dala čo najďalej no v tom sa postavil z postele a podišiel ku mne. Chytil ma drsno za boky a pritiahol k sebe. Zrazu mi niekto zaklopal na dvere a ja som ho od seba odstrčila a rýchlo som so slzami od strachu otvorila dvere. Bol to Boss ale za ním bola jeho žena. Rozbehla som sa za ňou a objala som ju. Je mi ako matka ktorú som ani len nestihla spoznať... No tu na Mia je na mňa milá a má ma rada ako sestru aj ako dcéru ktorú už síce má ale je jej ľúto mňa a tak sa mi ponúkla že aj napriek nezhodám u nás v rodine a ich rodine je do toho mňa nič a navyše nikde nie je napísané že sa nemôžeme stretávať a byť kamarátky. Silno som ju objala a ona zas mňa. Boss sa len pozeral na Novu ako na vraha. Čím on aj je. Veď na rukách má toľko cudzej krvi že to nie je ani možné. Ani pekné. Pre niekoho. Ale pre niekoho je to hobby. Áno aj ja som už veľa ľudí zabila ale nerobilo mi to žiadnu radosť. Skôr som to mala len ako príkaz a bez Žiadných citov a tak. Proste len ako príkaz a tak. Proste je to len ako pre mňa výcvik aspoň podľa Otca.

Mia: Čo sa stalo zlatíčko?
Spýtala sa má Mia, Novová Matka.

Lara: J-Ja... N-Nova m-ma chcel-chcel pretiahnúť...
Šepla som no keď to počul Boss Mafie tak sa na mňa otočil a nechápavo sa na mňa pozrel. Premeral si ma pohľadom a potom sa späť pozrel na Novu.

Boss: Ani sa mu nečudujem prečo to chcel spraviť. Lara, máš peknú postavu a si krásna žena. Preto ťa chcel pretiahnúť. Čo by si robila ty na jeho mieste? To isté. A aj keby ťa pretiahol dnes tu a teraz alebo niekde inde, tak, tak či tak by sa stebou musel vyspať aj keď sa zoberiete. Pretože sa budeš za neho vydávať a tak tiež mu porodíš dieťa a vychováte ho. Obaja. Spoločne. Aby to dieťa vedelo že preberie miesto po jeho Otcovi keď nastane čas. A už nás nebaví počúvať ako si sťažuje na kurvy že ho otravujú aby s nimi chodil. A tak sme sa rozhodli že ho oženíme za teba. A teba na oplátku tvoji rodičia vydajú za nášho syna Novu. Ale máš na výber medzi dvoma mužmi. Jeden má meno - Oliver Calvados a má 21 rokov. Náš syn Nova Noah Lovatto má 24 rokov. Ale môžem ti zaručiť, že sa o teba aj o vaše dieťa keď budete mať dieťa tak sa o vás postará. Ale Oliver Calvados... Ten je iba kurevník a nemal by ťa rád. No je to na tebe. A svadba bude v decembri. Dátum 22.12.2021. A zásnuby budú v novembri. Dátum 29.11.2021. Ale iba keby si vyberieš Novu. Inak si oni zadajú dátumy.
Povedal a ja som sa pomedzi slzy na neho šokovane pozerala o čom to hovorí.

Aká svadba!?

Aké zásnuby!?

Ja sa budem vydávať!?

Mám na výber?!

Koho si mám zobrať?

Myšlienky mi lietali hlavou a nemohla som sa ich zbaviť... No nič... Podišla som k Bossovi Mafie a vlepila som mu facku. A tak isto aj Novovi. Obaja ostali v šoku a nechápali čo sa to práve stalo. No ja sa nehodlám vydať za ani Novu a vôbec sa nechcem vydávať za niekoho. Jebe im?!

Mafia Stories 18+حيث تعيش القصص. اكتشف الآن