𝓘𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮
Sedela si vedľa svojho rivala alias tvojho nepriateľa v Mafií v jednej lavici. No bolela ťa hlava z toho učiva ktoré vám vysvetloval Profesor a tak si odložila učebnicu na stôl a vybrala si si z tašky svoj mobil. Zach sa na teba nenápadne pozrel ale ty si si ničoho nevšimla a otvorila si si na mobile Wattpad. Čítala si si knihu a zrovna tam bola tá najviac intímnejšia chvíľka alias zrovna taká časť, kde si to muž so ženou rozdávali spolu v posteli atď... Bola si tak zaujatá príbehom že si si ani neuvedomila že ťa sleduje Zach a číta si tú časť čo ty.
Zach: Môžem to urobiť reálne ak chceš mi amour.
Šepol ti do ucha a ty si odvrátila zrak od mobilu k Zachovi..Zaiskrilo ti v očiach a vôbec si si neuvedomila že ti práve navrhol sex s ním a odpovedala si mu naspäť.
Lea: Áno prosím! Ja myslela som-
Znervóznela si a celá si sa červenala do bordova práve z toho čo si povedala.Zach: Dnes po škole u mňa doma. Čakám ťa pri svojom aute mi amour.
Šepol ti do ucha a jemne ti ho skusol načo sa Aleya išla zblázniť pretože Zach je jeden s mužov na škole ten najviac najatraktívnejší, najbohatší, najskúsenejší, najobávanejší a najnebezpečnejší muž zo školy celého mesta a Mafie.Je pravda že sa ti páči Zach ale nedávaš city najavo pretože sa budeš musieť vydať tak či tak za neho keďže oba Mafiánske gangy uzavreli dohodu o mieri a spolupráci s tým druhým Gangom v Mafií. A to naši Otcovia podpísali vlastnou krvou. No to si vtedy nevedela že sa to jedná teba a Zacha za ktorého sa budeš vydávať a tak sa spojí tvojho Otca a jeho Otca gang a tak ďalej..
𝓟𝓸 š𝓴𝓸𝓵𝓮
Kráčala si smerom na parkovisko kde už stál pri jeho aute Zach, ale tentoraz si šla za ním a nie ako vždy keď na teba čakal že ťa zvezie domov si ho odignorovala. Šla si rovno k nemu nad čím sa on uškrnul perverzne a podišiel k tebe. Pritiahol si ťa k sebe a oprel ťa o jeho drahé auto.
Náhle si vzdychla a Zach ťa pobozkal do vlasov na znak že mu patríš. Nasadli ste si do auta a odišli ste k nemu domov.
......
Zach zastavil pred jeho vilou a ty si bola dosť v šoku keď si uvidela kde býva...Ten dom alias vila bola naozaj nádherná. A ten priestor okolo nej ťa natoľko očaril že si si nevšimla že sa na teba pozerá Zach. Je pravda že ho neznášaš ale je pravda aj to, že si do neho zamilovaná až po uši a keď ti navrhol sex sním, tak si bola dosť v šoku, pretože si to nečakala od neho.
Po chvíli ste odišli dnu do jeho domu a ty si si vyzúvala akurát svoje lodičky ktoré ladili s tvojími šatmi.
Zrazu ťa Zach bachol po zadku a ty si sa na neho vražedne pozrela. Zach sa len nad tým pohľadom uchechtol a odišiel do kuchyne a ty za ním.
Zach: Hm... V tých šatách vyzeráš krásne Mi Amour. Ale krajšie by si vyzerala bez nich. Heh.
Povedal ti a ty si sa začervenala ale mala si plán ako ho vyprovokovať.Keď si čítala tú knihu kde žena zvádzala muža aby sa na ňu vrhol lebo vedela že je s nej nadržaný a keď ho vyprovokuje tak ju pretiahne tak ako nikoho nikdy predtým nepretiahol tak si skúsila tú istú stratégiu na Zacha. Podišla si k Zachovi a začala si ho dráždiť na jeho kamarátovi tvojím kolenom a ruky si si dala na jeho ramená keď si sa dala na špičky. Zach zavrčal od slasti a chytil ťa silno za boky. Pritisol si ťa k sebe viac, a ty si tak bola na neho natlačená úplne celá.
Začala si mu bozkávať krk a tebe sa páčilo ako si ho mala no iba na chvíľku pod tvojou kontrolou.
Lea: Mm... Ak ma chceš vidieť nahú, tak čo tak keby sme si dali spoločnú sprchu, hm?
Šepla si mu do ucha a on sa náhle uškrnul a zodvihol ťa na ruky v svadobnom štýle a odniesol ťa do jeho veľkej spálne.Ostala si v šoku, pretože mal naozaj veľkú spálnu a ty si mala oveľa menšiu izbu od tej jeho.
Zach: Hm... Keď ťa pojebem, tak si buď istá, že sa zajtra ráno nebudeš môcť postaviť na nohy Mi Amour. A buď si istá, že po svadbe sa nebudeš môcť postaviť na nohy celý týždeň principessa.
Zavrčal na teba - výhražne až? - Túžobne?Lea: Hm... Tak čo keby si sa na mňa už konečne vrhol a pojebal ma ako nikoho nikdy predtým Babe~? Alebo nemáš nato Dosť veľký penis aby si ma pojebal? Hmm? Alebo sa bojíš?
Spýtala si sa ho a ripla si si do neho, no on sa zrazu na teba vrhol a ani si sa nenazdala a už bol v tebe celý a vrážal do teba ako nepríčetný, no ty si si to užívala aj napriek tomu že si práve s ním prišla o svoje panenstvo.Zach: Tak skurvene úzka..
Zavrčal túžobne a ty si náhle zalapala po dychu keď ho do teba vrazil až na samé dno tvojej dierky ale stále viac do teba vrážal.Lea: Z-Zach ahh... J-ja... Som-.. Ah.. P-Panna!
Zastonala si od rozkoše a v tom sa do teba Zach urobil.Zach: Kurva... Heh.. Takže si bola Panna huh? Takže tým pádom si ešte z nikým nespala. Doteraz. Heh.
Šepol ti do ucha a vyzliezol s teba a zobral ťa do sprchy.Po spoločnej sprche ste si spolu lahli na postel, prikrili sa dekou a zaspali v objatí jeden toho druhého.
YOU ARE READING
Mafia Stories 18+
Random!UPOZORNENIE! Deťom menej ako 15- je čítanie na ich zodpovednosť. Keď vám nato prídu rodičia tak zato nezodpovedá nikto len VY. Čítanie príbehov atď.. Je na vlastné riziko! Neberiem za vás zodpovednosť. Ďakujem! #########: Mafia Stories Mafia Blood...