Szymon.pov
Siedzę właśnie na komendzie i pożądkuje papiery że starych i niedokączonych spraw. Szczerze to odliczałem minuty do momentu w którym poznam nową partnerkę, bo na samą myśl ,że jutro mam przyjść do pracy i siedzieć w tych papierach to aż mi niedobrze. Nagle ni ztąd ni zowąd do pokoju wyparował Jacek.
J-O cześć szymon
S-Cześć
J-słuchaj twoja partnerka dotarła juz na komendę,siedzi właśnie u Jaskowskiej.
S-Boz myślałem ,że ten dzień nie nadejdzie.
J-aż tak źle było? Zaśmiał się Jacek
S-Ha śmieszne, dobra mogę już iść do Jaskowskiej?
J-A tak, możesz, tylko Szymon błagam postaram się być dla niej miły
S-az taki jestem niedoeytrzymania?
Jacek tylko się zaśmiał A następnie opuścił mój pokój. Wstałem z krzesła i udałem się do pokoju Jaskowskiej.
zapukałem do drzwi i usłyszałem harakterystyczne ,, Wejść"
Otworzyłem drzwi i doznałem szoku. Moją nową partnerką okazała się być Asia ta sama Asia którą Jeszce rano oblałem swoją kawą.Asia.pov
Gdy przyszłam na komendę od razu skierowano mnie do Jaskowskiej. Udałam się więc na piętro i zapukałam do drzwi. ,, Wejść" usłyszałam.
A-dzień dobry Pani komendant
( Renata Jaskowska-R )
R-Witam Joanno, usiądź proszę zaraz przedstawię ci Twojego nowego partnera.
A-dobrze. Nagle drzwi do pokoju się otworzyły a w nich stanął szymon ten sam szymon na którego wpadłam dzisiaj rano. Muszę przyznać, że byłam w nie małym szoku.
A-Szymon?
S-Asia?
R-Przepraszam ale jeżeli można spytać to wy się znacie?
Ja z Szymonem spojrzeliśmy na siebie A następnie na Jaskowską.
A-Eee tak, wpadliśmy na siebie dzisiaj rano przed sklepem.
R-No to w takim razie nie zostaje mi nic innego jak wysłać was na patrol.
Razem z Szymonem pokiwaliśmy głową i udaliśmy się do radiowozu.Okej A oto i 3 rozdział. Ciekawi was co będzie dalej?
Jak myślicie czy coś połączy asie i szymona? Gwiazdki mile widziane 😍😘🥰
CZYTASZ
Asia i szymon ,, Miłość Która pokona Wszystko "
Short StoryPewnego dnia życie Szymona zmienia się o 180° w momencie kiedy poznaje zaskakującą brunetkę Joannę Zatońską. Jakie niespodzianki przygotowało dla nich życie? Czy na drodze do szczęścia staną jakieś przeszkody?