,,Ta Julia Mazurek?"

76 9 0
                                    

Szymon.pov

Dzisiaj pracę zaczynam o 10 więc rano będe mieć czas żeby podjechać do Asi. Oczywiście wolałem być cały dzień z nią i czuwać przy niej ale 2 tygodni urlopu Jaskowska by niepochwaliła. Wstałem dzisiaj o 8 bo chciałem Jeszce po drodze do Asi wpaść do sklepu po małą niespodziankę dla niej. Zjadłem szybkie śniadanie spakowałem kilka rzeczy i ruszyłem do Asi. Po drodze zatrzymałem się w pobliskiej kwiaciarni w kupiłam mały ale bogato zdobiony bukiet róż. Wsadziłem kwiaty do auta i udałam się do szpitala.

Asia.pov

Dzisiaj mam zdecydowanie więcej siły niż wczoraj. Mogę już normalnie rozmawiać ale nie odzyskałam jeszcze w pełni sprawność. Leżałam na szpitalnym łóżku i czytałam książkę która kiedyś dostałam od szymona. Nagle do mojego pokoju wszedł szymon trzymając w rękach bukiet kwiatów.
S-Cześć skarbie, jak się czujesz?
A-Na pewno lepiej niż wczoraj.
S-to super.
Szymon usiadł na krześle znajdującym się obok łóżka cały czas trzymając w rękach bukiet.
A-A co pan aspirant trzyma w dłoni
S-Co? a to, wiesz znalazłem na chodniku i pomyślałem że może się do czegoś przydadzą. Popatrzył się na mnie i lekko się zaśmiał, a ja do niego dołączyłam.
S-proszę bardzo. Dodał wręczając mi bukiet.
A-są śliczne
S-tak jak ty
Szymon lekko się do mnie przybliżył A ja namiętnie go pocałowałam. Po chwili ktoś zapukał do drzwi.
A-prosze
Drzwi się otworzyły a w nich stali Jacek, Zuza, Emilka i Krzysiek. Wszyscy przyszli w odwiedziny do mnie.
A-Czesc, rety A co wy tu wszyscy robicie.
Z-mamy Jeszce czas do służby więc postanowiliśmy wpaść do Ciebie i sprawdzić jak się czujesz.
E-nieźle nas nastraszylas Aśka.
S-Ha, nie tylko was. Dodał szymon spoglądając na mnie i lekko się uśmiechając. Widziałam że Jacek prosi na chwilę szymona bo chciał mu coś powiedzieć, nie ukrywam że zaciekawiło mnie to skoro odchodzą na tyły grupy. Ale nie miałam jak się temu przyjrzeć bo dziewczyny z Krzyśkiem zaczęli mnie zagadywać.

Szymon.pov
Jacek poprosił mnie na chwilę na tyły. Chciał przekazać mi coś ważnego. Szczerze nie miałem pojęcia o co morze chodzić.
J-szymon posłuchaj mam pewną sprawę
S-jasne A o co chodzi?
J-gdy zadzwoniłaś że Aśka miała wypadek postanowiłem poszperać trochę w monitoringu. Na nagraniu były uchwycone numery rejestracyjne samochodu który potrącił Aśkę.
S-wow, stary to świetnie, ten człowiek musi ponieść konsekwencje tego co zrobił mojej Asi.
J-No właśnie w tym problem. Auto jest zarejestrowane na...
W tym momencie Jacek się zawahał. Nie powiem trochę mnie to zaniepokojiło.
S-jacek, kto potrącił Asie?
J-Julia Mazurek...
Zamórowało mnie. Julia Mazurek. Moja poprzednia partnerka doprowadziła do tego nieszczęścia. Nie chciało mi się w to wierzyc acz kolwiek wiedziałam że była do tego zdolna.
J-co więcej na nagraniu widać że celowo potrąciła Aśkę.
S-sugerujesz że ona...
J-tak myślę że tym razem upatrzyla sobie ciebie i zawszelka cenę chce cię zdobyć. Szymon proszę cie uwazaj na siebie i na Aśkę.
S-spokojnie nie pozwolę żeby znowu się to powtórzyło.

I co? Jak wam sie podoba? Myslucie ze Mazurek jeszce napmisza w zyviu asi i szynona? Gwiazdki mile widziane 🥰😘😍 

Asia i szymon ,, Miłość Która pokona Wszystko "Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz