,,Piwo, rozmowa i zaurocznie"

88 9 0
                                    

Szymon.pov

Jesteśmy właśnie na komendzie i zbieramy się do domu. Jestem zadowolony z mojej nowej partnerki, bardzo dobrze mi się z nią pracowało.
A- to co dzięki za dzisiaj.
S-Asia poczekaj, może piwo? Lepiej się poznamy.
A-Wsumie to czemu nie. Spakuje się tylko i możemy iść.
S-super. Usmiechnołem się do Asi A ona odwzajemniam uśmiech.

Asia.pov

Muszę przyznać że propozycja szymona mnie zaskoczyła, ale nie ukrywam że zrobiło mi się miło. Zgodziłam się bo nie miałam żadnych planów na wieczór A z Szymonem naprawdę dobrze się dogadujemy. Poszliśmy do baru znajdującego się nieopodal rynku. Zamowilismy po piwie, poprawka szymon zamówił po piwie i wzięliśmy sobie małą pizzę.
S-Moze opowiesz.mi coś osobie? Narazie wiem o tobie tyle co ty o mnie.
A-Ee okej. No to mam na imię Asia mieszkam w domu z bratem wagarowiczem oraz ojcem alkoholikiem i fanem krzyżówek. W policji pracuje po raz pierwszy A do Wrocławia przeprowadzialm się rok temu.
S-A mama? Dopiero po zadaniu pytania zorientowałem się że może ono być nie na miejscu ale oczywiście ciekawość wygrała. Gdy szymon zadał mi to pytanie mój uśmiech momentalnie zszedł mi z twarzy. On chyba to zauważył bo od razu zrobiło mu się głupio.
S-Przepraszam, nie powinienem
A-Nie spoko nic się nie stało. Moja mama umarła w wypadku samochodowym jak miałam 9 lat.
S-Przykro mi i Jeszce raz przepraszam
A-Nie no co ty skąd mogłaś wiedzieć. No to teraz Ty
S-No cóż mam na imię szymon mieszkam z ojcem prokuratorem. W policji pracuje 4 lata A moja wcześniejsza partnerka okazała się być hora psychicznie.

Szymon.pov

Po zjedzonej pizzy i wypitym piwie postanowiłem że odwiozę asia pod dom.
A-Jeszce raz dzięki za dzisiaj i za piwo
S-nie ma za co, Zawsze do usług. Po tych słowach asia wysiada z auta A ja wróciłem do siebie. W nocy nie mogłem zasnąć cały czas myślałem o Asi i naszym wieczorze. Nigdy nie czułem czegoś takiego, przy asi czułem się szczęśliwy. Chyba się w niej zakochałem.

No kolejny rozdział za nami. Myślicie że Asia też pokocha szymona? Czy na drodze do szczęścia staną przeszkody?😍😘🥰

Asia i szymon ,, Miłość Która pokona Wszystko "Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz