5.39 Szerelemhez húzódó szív

2.5K 73 10
                                    

[Elején enyhén +18]

Reggel úgy keltem fel, mint ahogyan este is lefeküdtem. Draco ugyanúgy rajtam feküdt és még mindig aludt. Elmosolyodtam, mert mindig ő kelt fel engem a reggeli csókjaival. Úgy tűnik, ez most fordítva lesz. Elkezdtem lassan simogatni a haját és puszilgatni.

-Jó reggelt, álomszuszék! - suttogtam és nyomtam egy puszit a homlokára.

Szegény hirtelen azt se tudta, hol van. Látszik, hogy még mélyen aludt. Szerintem, én is így szoktam kinézni.

-Jó reggelt, pöttöm! - köszönt fáradtkás hangon.
-Olyan édesen aludtál rajtam. - mosolyogtam, miközben simogattam.
-Annyira biztos nem, mint ahogyan te szoktál rajtam. - mosolyodott el és megcsókolt.

Olyan aranyos volt, megőrülök.. Igazából még fel kell dolgoznom, ami tegnap történt. Elmentünk Londonba az órák kellős közepén, kimondtuk a két kívánságot, majd csókolóztunk a csillagszórók és a tűzijátékok közben és hazajöttünk. Kalandos nap volt. És még nincs vége. Még vissza is kéne mennünk. Nem hiszem, hogy túl fogjuk élni. Ötletem sincs, hogy Umbridge mit fog velünk tenni. Bennem van a stressz elég rendesen. Remélem, azért nem fog minket megölni.

Miközben felültünk az ágyra, eszembe jutott valami. Valami csodálatos ötlet, ami romantikus és érzelmes is egyben. Szerintem, Draconak is tetszeni fog, ahogy ismerem a pimasz fejét.

Felálltam és odamentem hozzá. Úgy néztem rá, mintha jelezném, hogy mondanivalóm van felé. Draco mosolyogva nézett fel rám.

-Mit szeretnél, gyönyörűm? - tette fel a várt kérdést.

Mondtam, hogy tudni fogja, hiszen régóta ismerem. Elmosolyodtam és feltettem a kérdést.

-Nincs kedved egy romantikus reggeli zuhanyzáshoz a csinos barátnőddel? - mosolyogtam pimaszul.

Annyira jó érzés lenne, ha itthon zuhanyoznánk, csak mi ketten. Nem zavarna senki és élvezhetnénk a pillanatot. Imádok zuhanyozni, de Dracoval mégjobban.

A szőke elnevette magát.

-Ez most komolyan egy kérdés volt? - nevetett. - Ez nem kérdés. - felelte mosolyogva. - Nekem bármihez van kedvem a csinos barátnőmmel.

Ezt már szeretem. Kit érdekel, hogy a Roxfortban kéne már lennünk? Mi zuhanyozni fogunk és ennyi. Draco nekem mindennél a legfontosabb. Vele szeretnék minden egyes másodpercet tölteni, mert hamarosan már nem lesz rá lehetőségem. Még nem gondolok ebbe bele és ezért szeretném őt mindenhogy érezni.

Nyújtottam a két kezem, megfogta és felhúztam őt. Nem engedtem el a kezét, csak húztam őt a fürdőszoba felé és vártam, hogy megtörténjen a pillanat.

Bementünk a fürdőbe, majd bezártam az ajtót. Odamentem a zuhanykabinhoz és megnyitottam a csapot és az esőztető zuhanyfej beindult. Odasétáltam Dracohoz és mosolyogva megfogtam a kezét.

-Akkor egy romantikus zuhanyzás, csak te meg én? - kérdeztem mosolyogva.

Draco végignézett rajtam, majd halkan kimondta.

-Csak te és én.

Elnevettük magunkat, tereltem a kabin felé és a zuhany alá álltunk. Draco azonnal megfogta az arcomat és az ajka az enyémre tapadt. Viszonoztam és elkezdtem simogatni a derekát. Közben már a testünk teljesen megázott és éreztem a nedves csúszós bőrét, miközben gyengéden érintettem. Kezem a vizes szőke haja felé vándorolt, amibe jól beletúrtam. Imádtam a vizes kócos hajába beletúrni. A nyirkos kezét folyamatosan csúsztatta lejjebb és végigsimított a hátamon. Kirázott tőle a libabőr, olyan jó volt. Közben hevesen csókolóztunk és éreztem a vizes csúszós ajkát és a nyirkos nyelvét, ahogyan érinti az enyémet. Csodálatos érzés volt.

Küzdj értünk! (Draco Malfoy FF.) +18Where stories live. Discover now