--------------------------------------------------------------
A MÁGIAÜGYI MINISZTÉRIUM RENDELETE
A Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakkollégium igazgatói tisztségét a mai naptól Albus Dumbledore helyett Dolores Jane Umbridge főinspektor tölti be.
Jelen kinevezés alapját a 28-as számú oktatásügyi rendelet képezi.
Cornelius Oswald Caramel
mágiaügyi miniszter s. k.
-------------------------------------------------------------
Ezt láttuk meg másnap mindenhol. Umbridge lett az új igazgató. Fantasztikus.. Alapjáraton senki nem szereti azt a nőt, de hogy még igazgató is lett, ez már sok.. Harry viszont mesélte, hogy Dumbledore megszökött és erről már mindenki tudott. Csak Harry és Cho látta az eseményeket, így mindenki őket kérdezgették. Viszont most Umbridge órája elég érdekesen telt, mivel történt egy kis újdonság.
Nem lett megtartva az óra, hanem Umbridge bejelentést tett. Háta mögött ott állt Malfoy és a csapata és még Frics is. Mire készülnek?
-Örömmel jelentem be, hogy megalakul a Főinspektori Különítmény! Azok a tagok vannak benne, akik támogatják a minisztériumot és mindig mellettük voltak! Ezért kitüntetést érdemelnek és gratulálunk nekik! - örvendezett Umbridge.
Ki gondolta volna, hogy az összes tag mardekáros? Malfoyjal az élen.. Most megint megharagudtam rá, hogy ilyenbe mindig benne van.. Hihetetlen..
Umbridge mindegyik diák talárjára kitűzte a jelvényt. Ahogy láttam, mindegyik büszke volt rá. Leginkább, Malfoy volt a legbüszkébb. Miután Umbridge kitűzte neki is, elmosolyodott és a tekintete felém vándorolt. A pillangók fel akartak ébredni a hasamban, de próbáltam csillapítani őket.. Nem repkedhetnek, kivan zárva.. Megint rossz dolog mellett áll és nem is értem, miért mosolygott rám.. Érthetetlen a fiú..
Miután vége lett a kitüntetéseknek, mentünk gyógynövénytanra.
-Hihetetlen, hogy még ilyen is alakul. - háborodott fel Hermione.
-Láttátok, Malfoy vigyorgó képét? - szólt lenézően Ron. - Látszott, mennyire örült az az undorító kis mocsok..Igazából rám mosolygott, de az nem lényeges..
A gyógynövénytan most eléggé unalmas volt. Szinte mindenki várta, hogy vége legyen. Kész szenvedés volt.. Miután szerencsére végre vége lett és mentünk visszafelé, velünk tartott az egyik hugrabugos, Ernie Macmillan.
-Dumbledore nemsokára visszatér. - jelentette ki, miután meghallgatta Harry beszámolóját. - Nem tudják sokáig távol tartani a sulitól, ahogy három éve se tudták. A Pufók Fráter mesélte, hogy éjjel, miután átkutatták a kastélyt, Umbridge vissza akart menni Dumbledore szobájába, de a kőszörny nem engedte be. Az igazgatói szoba lezárta magát Umbridge előtt. - Ernie elvigyorodott. - Képzelhetitek, micsoda hisztit csapott a nyanya.
Elnevettük magunkat. Legalább valami jó hír.
-Pedig biztos már elképzelte, hogy ott fog trónolni Dumbledore szobájában - szólt gonosz mosollyal Hermione, mikor már a kastély bejárati lépcsőjéhez értünk. - Basáskodni akar a tanárok fölött az undok, felfuvalkodott, hataloméhes vén...
-Biztos, hogy be akarod fejezni ezt a mondatot, Granger?Malfoy lépett ki az egyik ajtó mögül, Crakkal és Monstróval a nyomában. Jajj ne, most mégnagyobb lesz a szája..
-Sajnos le kell vonnom öt-öt pontot a Griffendéltől és a Hugrabugtól. - nyekeregte.
VOUS LISEZ
Küzdj értünk! (Draco Malfoy FF.) +18
Fanfiction"𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓸𝓾𝓻 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂. 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓬𝓸𝓾𝓷𝓽𝓵𝓮𝓼𝓼 𝓶𝓲𝓼𝓽𝓪𝓴𝓮𝓼, 𝓫𝓾𝓽 𝓸𝓾𝓻𝓼.,, "-Gyerünk! - fogtam az ingemet, határozott mozdulattal levettem és megdobtam vele az arcát. - Tessék! Itt vagyok! Tedd meg! - néztem rá könnyes szemek...