Másnap teljesen máshogyan keltem fel, mint eddig. Elgondolkodtam a dolgokon és rájöttem, hogy sok mindenen változtatni fogok. Próbálom megtalálni a régi Alit és elhagyom ezt a borzasztó másik énemet. Az első dolog, amire gondoltam, hogy leszokok a dohányzásról, nem engedem semelyik fiúnak, hogy lefektessen és szedni fogom a gyógyszert. Igen, szedni fogom a gyógyszert. Még nekem is fura, hogy ezt mondom, mivel nem voltam hajlandó, de ez mától megváltozik. Nem lehetek ennyire buta, hogy hagyom, hogy egy hülye roham végezzen velem. Így reggel az első dolgom az volt, hogy bevettem egyet, hiába is undorom tőle. Az egészség a legfontosabb.
Konkrétan teljesen új életet kezdtem. Elhagytam a kihívó ribis énemet és próbálom elővenni a kedves barátságos énemet. Hiszen így ismertek meg az emberek és úgy szerettek meg, amilyen voltam. Senkiért és senki kedvéért nem szabad megváltozni és ezt megtanultam. Lehet, hogy én is valaki miatt változtam meg és az a valaki Malfoy volt.. Neki köszönhetem, hogy olyan lettem, akivé nem akartam válni. Viszont most ezt elengedem és úgy teszek, mintha mi se történt volna.
Le is mentem a nagyterembe reggelizni és mindenkinek boldogan köszöntem.
-Jó reggelt! - mosolyogtam.
-Neked is, Ali! - mondták páran.Leültem és hallgattam a többieket.
-Olyan jó volt a tegnapi buli. - mondta vidáman Seamus. - Jót szórakoztunk.
-Igen és az ikrekre büszkék lehetünk, hogy ilyen bulit szerveztek nekünk. - értett egyet Dean.Kicsit megkönnyebbültem, hogy senki nem beszélt a táncunkról. Úgy tűnik, hogy már nem nagyon érdekli őket a téma, vagy nem nagyon figyelték, mi történt köztünk. Még szerencse.
-Még csinálunk ilyet? - kérdezte Dylan.
-Még szép! - bólintott Seamus.Dylanre néztem és hirtelen elgondolkodtam valamin. A kapcsolatunkról, ami egyáltalán nem tökéletes, vagyis számomra nem. Egyszerűen képtelen vagyok arra, hogy teljes szívből és szerelemből szeressem őt. Én még mindig barátként tekintek rá, hiába csókolóztunk, lefeküdtünk és mondogattuk, hogy szeretlek meg ilyenek, akkor se szívből jött. Lehet, hogy neki igen, de nekem nem. Nyáron csak is azért jöttem össze vele, hogy el tudjam felejteni Malfoyt és azt hittem, hogy majd boldogabb leszek. Hát ez nem jött össze. Ugyanúgy szeretem őt és kicsit se lettem boldogabb.. Dylannel pedig nem csinálhatom ezt, hogy kihasználom és csak kényszerből vagyok vele együtt.
Lehet, hogy utána soha többet nem állna szóba velem, de úgy gondolom, hogy tudnia kell az igazságról. Hogy sosem tudtam őt szeretni szerelemből. Úgy érzem, hogy szakítanom kell vele. Lehet, hogy nagyon meg fogom őt bántani ezzel, de nem bírom tovább. Ma beszélni fogok vele és meg fogom tenni.
Reggeli után Hermivel gondoltuk, hogy lemegyünk a könyvtárba, mivel hétvége van és szabad volt az egész napunk. Régen mentünk már le csak úgy, hogy nem tanulunk ott. Igazából, Hermione szeretne egy új könyvet kikölcsönözni és mondta, hogy kísérjem el.
Le is mentünk és miközben Hermione keresgélt könyveket, addig elmondtam neki a tervemet.
-Szóval a lényeg, hogy ma szakítani fogok Dillyvel! - jelentettem ki.
-Miért? - furcsálta. - Pedig olyan aranyosak voltatok.
-Lehet, hogy aranyosak voltunk, de nem csinálhatom ezt vele. - komolyodtam el. - Azt hiszi, hogy szeretem őt, de nekem ez egyszerűen nem megy. Sose ment és ezért nem akarom őt kihasználni. Inkább szakítsunk, de ne legyünk együtt úgy, hogy a másik fél nem is szereti őt szívből.
-Jogos. - értett egyet. - De akkor miért jöttetek össze?
-Mert azt hittem, hogy könnyebben el tudom így felejteni Malfoyt, de nem nagyon sikerült. Rájöttem, hogy butaság valakit felhasználni, ezért lesz muszáj, hogy vége legyen köztünk. - mondtam el.
VOUS LISEZ
Küzdj értünk! (Draco Malfoy FF.) +18
Fanfiction"𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓸𝓾𝓻 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂. 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓬𝓸𝓾𝓷𝓽𝓵𝓮𝓼𝓼 𝓶𝓲𝓼𝓽𝓪𝓴𝓮𝓼, 𝓫𝓾𝓽 𝓸𝓾𝓻𝓼.,, "-Gyerünk! - fogtam az ingemet, határozott mozdulattal levettem és megdobtam vele az arcát. - Tessék! Itt vagyok! Tedd meg! - néztem rá könnyes szemek...