"Loki," dedi Mobius, yüzünde çarpık bir gülümseme belirdi. "Seni gördüğüme çok sevindim."
Loki sırıtarak karşılık verdi. "Mobius, inanamıyorum–"
Loki'nin sonraki sözleri sağır edici bir kükreme tarafından boğuldu. Zemin sallanmaya, sınıf mobilyalarını devirmeye başladı. Aniden Loki yerde dümdüz oldu, duvarlar ve tavan etrafında yuvarlandı. Oda dağılıyor gibiydi.
"Mobius!" Sınıfın penceresinden bir toprak parçası kırılırken Loki başını eğdi. Ayağa kalktı ve Mobius'u kendine doğru çekerek elini avucunun içine aldı. Büyük bir rüzgar kuvveti odanın içinde kıvrılarak taşları ve camları uçuşturdu.
"Arkamda dur!" Loki, Mobius'a talimat verdi. Kırılan pencerenin dışında, okulun bir zamanlar yeşil olan oyun alanı alevler içindeydi. Ateş, içeri girmek için çaresizce duvarlardan geriye kalanları yaladı.
Sylvie'nin bağırışı odanın arkasından geldi. "Buradan gitmeliyiz!" Mobius'un diğer tarafına fırladı, ikisini de yere sermeden önce bir yığın betonu durdurdu. Betonu ters yöne gönderirken homurdanarak, "Bu kıyamet," dedi, "programın ilerisinde."
Loki kollarını kaldırdı ve gruptan bir adım ötedeki bir moloz parçasını havada durdurdu. Sylvie bir fiske vurarak onu toza çevirdi ve o esnada hızla fırlayan bir dolabın önüne geçmek için çömeldi.
"Ne yapmalıyız? TemPad bozuldu!" Loki, dışarıdaki alevlere çekilirken uçan bir sandalyeden kaçarak kaosa karşı bağırdı.
"Evet, senin sayende!" diye bağırdı Sylvie. "Sağında–"
Loki havadaki slayt projektörünün altına eğilmek için tam zamanında döndü. Yolunu dışarıya yönlendirdi ve hemen parçalara ayrıldı.
"Suçlamanın sırası değil–"
"Siz çocukların bir TemPad'e ihtiyacı mı var?"
Loki omzunun üzerinden baktı. Mobius, bir eliyle kafasını dönen enkazdan koruyor, diğeriyle bir TemPad tutuyordu.
Loki, Sylvie'ye doğru atıldı. O da aynısını yaptı. Ardından, ikisi de aynı anda TempPad'e atlayarak Mobius'u bu süreçte devirdi. Küçük alet zeminde sıçradı. Loki uzandı ama çok geçti— Sylvie'nin elinin bileğini kavradığını hissetti ve sonra oda gözden kayboldu.
*
Ben sadece çeviriyorum, kısalık konusunda bana değil yazara iyi dileklerinizi iletin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Prince | lokius
Fanfiction"O?" diye sordu Sylvie. "Yok artık?" Loki kaşlarını çattı. "O ne?" "O avcılardan bazılarını anlarım," diye devam etti Sylvie. "Ateşliler. Ama bu adam..." Hançerini Mobius'un kravatının altına kaydırdı ve yüzünü buruşturarak lekeli gömleğinden çıkard...