Loki, Sylvie ve Mobius'un önünde yürüdü, boynundan terler damlıyordu. Başka durumlarda kendini serinletmek için büyü kullanabilirdi ama teninde güneşin sıcaklığının tadını çıkarıyordu. Tatmin edici bir yanıktı ve düşünmek Mobius'un o kayanın dibinde söylediklerinden daha kolaydı.
Sylvie ve Mobius birkaç adım geride kaldılar, ikisi de sessizdi. Loki onlara her bakış attığında, Mobius'un elleri ceplerindeydi, yüzünde aynı donuk somurtma vardı. Bu arada Sylvie, yollarına çıkan herhangi bir küçük kabuklu yaratığa ağır bir şekilde basarak yürüyüşün tadını çıkaran tek kişi gibi görünüyordu.
Loki'nin arkasından korkunç bir çatırtı geldi ve Sylvie'nin başka bir yengeci yok ettiğini anladı. "Barbarca." diye mırıldandı Loki.
Aniden Sylvie onun yanındaydı, hızla ve geriye doğru yürüyordu. "Senin neyin var?" diye sordu. Boynuzlu başlığı elindeydi ve yürürken onunla yelpazleniyordu.
Loki sırıttı. "Merak ediyorum." Arkasına bir bakış attı ama Mobius hâlâ birkaç metre gerideydi, yüzünü buruşturarak kuma bakıyordu. Loki sesini alçalttı. "Beni bulmaya geldiğini söyledin çünkü..." Cümle devam edemeyecek kadar saçmaydı. "Boşver."
"Çünkü sana aşık." diye bitirdi Sylvie onun için.
Loki anlamlı bir şekilde baktı. "Sanırım kullandığın kelimeler bunlardı. Sahte aşk beyanları; oldukça yavan bir tür manipülasyon, ama sanırım bu senin tarzın."
Sylvie, Loki ile aynı yöne yürümek için döndü. "Bu bir hile değildi."
"Ama sen dedin-"
"–Biliyorum ve haklıydım." dedi Sylvie. "Ama bunu kabul etmesini sağlayamam. Yani, yapabilirim, ama-"
"Bu maskaralığı bırak. Aşağılayıcı." Loki kumu tekmeleyerek bir beyaz toz bulutu gönderdi. "Adam sadece uzun süredir kayıp olan ailesini bulmak için burada. Karısını." Loki son sözü tiksintiyle söyledi.
Sylvie içini çekti. "Bu adamı savunanın ben olacağımı düşünmemiştim ama bak. Tüm hayatının bir yalan olduğunu yeni öğrendi. Belki onu biraz rahat bırakabiliriz?" Başparmağını arkasına doğru uzattı. "Ona bak. Çok şaşırdı."
Loki arkasına baktı. Mobius, kaşlarını derinden çatmış, amaçsız bir zikzak içinde dolaşarak nerede yürüdüğünün pek farkında değilmiş gibiydi.
"Ona biraz zaman ver." dedi Sylvie. "Eminim siz ikiniz inanılmaz derecede bariz flörtünüze kısa sürede geri döneceksiniz."
"Nereden biliyorsun, biz-"
"Çünkü bu sensin. Mobius'u da uzun süredir tanımıyorum ama pek düzgün görünmüyor."
Loki, TVA kafeteryasında Mobius'la yediği öğle yemeğini, adamın sanki dünyadaki en doğal şeymiş gibi bacaklarını Loki'nin bacaklarının arasına nasıl geçirdiğini hatırlayarak dudak büktü. Ama sonra hatıra kayboldu, yerini Mobius'un o kayalıktaki sözleri aldı. Bir karım var. Bir ailem.
"Duygularını açıkça ifade etti." Loki başını salladı. "Biz meslektaşız, başka bir şey değil."
"İyi." dedi Sylvie, yenilgiyle ellerini havaya kaldırarak. "Aklını okumadan önce bile ondan hoşlandığını kabul etmedin, o yüzden vazgeçtim. Sanırım siz sebepsiz yere birbirlerinin düşüncelerinde çok fazla yer kaplayan iki insansınız."
"Bu doğru." diye onayladı Loki.
"Ve tüm bu konuşma tam bir zaman kaybıydı."
"Evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Prince | lokius
Fanfiction"O?" diye sordu Sylvie. "Yok artık?" Loki kaşlarını çattı. "O ne?" "O avcılardan bazılarını anlarım," diye devam etti Sylvie. "Ateşliler. Ama bu adam..." Hançerini Mobius'un kravatının altına kaydırdı ve yüzünü buruşturarak lekeli gömleğinden çıkard...