Loki, Mobius'a baktı. "Tüm hayatını yaşadın mı? Tekrardan?"
"Hemen hemen." dedi Mobius. "O zaman balonu beni New York'a geri götürdü, bir varyant haline gelmeden önceki yıllara. Hepsini yaşamak zorundaydım."
"Bu onun fikriydi!" Casey heyecanla araya girdi. "TemPad'leri takip etmemizi ve senin aldığını devre dışı bırakmamızı söyledi. Sonra nerede olacağınızı ve Renslayer'ın dikkatinin nasıl dağılacağını biliyordu. Bütün planı o düşündü!"
Mobius, "Kendini küçümseme Case." dedi. "Çok yardımcı oldun."
Casey'nin ağzı kulaklarına vardı.
Loki kaşlarını çattı. "Yani geri döndün ve tüm hayatını sırf bir varyant olmak -ve bizi öldürülmekten alıkoymak için mi yaşadın?"
"Evet." dedi Mobius mahcup bir şekilde. "Sanırım bir tür zaman döngüsü yaratmış olabilirim."
Sylvie, "Zaman Koruyucular bundan memnun olmayacak." dedi.
Loki, Mobius'a doğru adım attı. Ellerini avucunun içine aldı. İnanamadı. "Bütün bunları gerçekten yaptın." dedi Loki. "Bizi kurtarmak için."
Mobius'un yüzü kızardı. "Evet, pekala, Loki. Dünya'da TVA'da geçen onca yıl," Loki'nin elini bıraktı ve cebinden bir şey çıkardı. Loki gözlerini kırpıştırdı. Bu onun hançeriydi, ortadan kaybolurken kalbine tuttuğu hançerdi. "Seni hiç unutmadım." dedi Mobius. Berrak mavi gözleri her zamanki gibi parıldayan Loki'ninkilerle buluştu. "Seni seviyorum Loki."
Loki, Mobius'u öptü. Onu kucakladı, sımsıkı tutarak, iyiliğin her zerresini adamda hissetti. Tüm iyi insanlar tamamen iyi değildi, bu doğruydu; ama bu oldukça yakın geliyordu.
"Bunun için zamanımız olduğunu sanmıyorum, değil mi?" Sylvie sözünü kesti.
Loki gülümseyerek Mobius'tan ayrıldı. Mobius'a, "Zaman ajanı sensin." dedi. "Profesyonel görüşün nedir?"
Silahlanmakla meşgul olan Sylvie ve Casey'e baktılar. Casey ceketinden çeşitli silahlar çıkarıyor ve onları ilgiyle inceleyen Sylvie'ye veriyor, daha büyük, daha sivri seçenekleri pelerininin içine sokuyordu.
Aniden, kapalı kapıdan yüksek bir çarpma sesi geldi, ardından boğuk, öfkeli bağırışlar geldi.
"Haklı olabilir." dedi Mobius. Ellerini birbirine vurarak gruba döndü. "Hadi gidip biraz TVA kıçını tekmeleyelim."
Loki gülümsedi. Elinde bıçaklarla Sylvie ve Mobius arasında duruyordu. Yan yana, TVA ile yüzleşeceklerdi. Ve bu sefer onlar kazanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Prince | lokius
Fanfiction"O?" diye sordu Sylvie. "Yok artık?" Loki kaşlarını çattı. "O ne?" "O avcılardan bazılarını anlarım," diye devam etti Sylvie. "Ateşliler. Ama bu adam..." Hançerini Mobius'un kravatının altına kaydırdı ve yüzünü buruşturarak lekeli gömleğinden çıkard...