Omars pestpekiv:
Jag vakna av att nåt slicka mig i ansiktet och jag vakna med ett ryck och hela stolen välte bakot (haha jag vill se omar)
Han och hon.. Jag ser han och hon står nästan och äter upp varandra. Lisa! Jag kan inte säga nåt! Jag är stumm och de rinner tårar för mina kinder! Allt de här bevisar bara att jag är kär. Jag är kär i min bästa vän som nu står och kysser Oscar.. Min andra bästavän.
Jag sitter och kollar länge.. ca 5 minuter innan de släpper varandra och båda ler lyckligt. Hon är lycklig.. Lycklig utan mig..
Jag reser migg upp och går. Jag vet inte om de märker de förns jag hör mitt namn.
-Omar.. sa Lina och Oscar flytta sig ut hennes sikt..
jag vänder mig och och andas ut och försöker låta glad.
-Ja sa jag med sprucken röst
-förlåt sa hon bara och halta tillbaka till sängen.
-Säg inte förlåt! du är lycklig och de är de viktigaste mumla jag tyst och hon sätter sig på sägen och kollar på mig
-Men du gillar mig men jag kan inte va tsm med min bror.. Vi har upplevt för mycket tillsammans som vänner.. Och du vet allt om mig exakt allt och de kommer inte hålla i längden och de vet du själv! sa hon och kolla ner i golvet.
-Jag förstår.. Vi ses i skolan sa jag och gick innan de sa nåt.
Jag gick hem till felix som va i skolan men jag visste vart extra nyckeln va så jag gick in och lag mig i soffan och somna direkt. Och somnade.
Jag vakna av att Felix kom hem och fick typ en hjärtatack av att jag låg där.
-Förlåt mumka jag och satt mig upp.
-Nej de är lugnt skratta han och satt sig brevid. och jag kolla bara rakt ner i knät hela tiden.
-oscar berätta sa han och drog lite på munnen och de droppa en tår ner i mitt knä.
-Du de är lugnt sa han och höll om mig.
-Jag vill ha henne.. Jag vill ha henne vid min sida.. Jag vill kunna kyssa henne när jag vill.. Jag vill kunna krama om henne och säga att allt blit bra snyfta jag.
-Du har henne vid din sida och du kan hålla om henne och säga att allt blir bra! hon är din bästa vän Omar!! hon älskar dig!! sa felix och torka bort mina tårar.
-Men hon älskar inte mig på samma sätt som jag älskar henne sucka jag
-De finns en person.. Den vet inte att jag älskar den för den kommer aldrig älska mig.. de är livets gång och de kommer nya människor man kommer bli förälskad i! sa han och log som atomatiskt fick mig att le.
-See ett leende skratta han och jag skratta och skaka på huvet åt han och han sprang iväg till köken och kom tillbaka med 2 stora paket glass och gav mig 1 av de.
-Tävling? flina jag och han nicka och vi båda börja äta glass snabbt.
-Jag vann skrek jag när mitt ben & jerry glass packetet. och Oscar kom in springande.
-Omar!! följ med mig nu!
-Varför? sa jag ledsed.
-Lisa.. Hon gråter och säger "Jag vill bara prata med Omar"
-Men jag vill inte prata med henne!
-Skärp dig omar!! du är inte 3 längre!
-Snacka med din flickvän själv skrek jag åt han och fick en bitchslap (örfil) av felix och jag kolla bara på han.
-De är din bästa vän vi snackar om!! Måste jag slå vätt i dig?? Hon har canser din dummer!! Hon mår skit dåligt redan nu!! Fattar du inte de?
-Jag kommer mumla jag och gick mot sjukhuset.
---
Sorry att jag uppdaterar dåligt men min dator stör ut mitt internet hemma så jag kan bara skriva i skolan.. på rastena och som alla vet så är de ganska mycket plugg på rasterna för att jag måste hinna allt.. såå de blir just nu skit mycke plugg och jag vet inte ärligt hur jag kommer klara de i framtiden men de märker vi nog.. just nu är jag sjuk så jag är hemma och skriver på mammas dator som är stationär och de är skit jobbig :( men sånt är livet.. amen vi får väl höras.. puss och kram till alla som fortfarande läser <33 -ZABRINAH
VOUS LISEZ
Cancer (fanfic tfc)
FanfictionDen här berättelsen handlar om Lisa hon är 15 år och har nyligen fått veta att hon har cancer, leukemi med andra ord! --- Läs om ni vill följa med i hennes vardag med killarna och allt.