He looks at me unbelievable so I shrugged my shoulder para sabihin sakanyang ayos lang. Pero wala siyang sinabi. Tanging hangin lang ang nag bibigay ingay saaming dalawa. I heaved a sigh.
Nagiwas ako ng tingin sakanya at naradaman ko naman ang paninitig niya saakin at hinayaan ko nalang.
"I'm scared" I started "I'm scared of what will happen later, tomorrow and the next day."
"Bakit?"
"When you come to my life everything changed so easily. It's like a tornado, it's spin fast and you'll see how big the damage is after." Pagak akong natawa. It's look like I'm blaming him sa dami ng nangyare sa buhay ko.
"And I'm that tornado who ruined everything?" Nilingon ko siya at pinakatitigan sakanyang mga mata. Tanging lungkot, sakit at guilt ang nakikita ko doon.
"I don't know" Narinig ko ang pag hinga niya ng malalim kaya napagaya ako "It's a natural calamity and you don't have a choice to rise and try to live your life again"
Hindi siya umimik at nanatili nalang din akong tahimik. Ilang beses kong narinig ang paghinga niya ng malalim napara bang iyon nalang ang tanging paraan maibsan ang mga dinadala niyang problema.
"When my mom died I hated Dad so much and I blamed him for everything. Nag aagaw buhay si mommy that time nung may tumawag sakanya and I don't know who it is, emergency daw. Until my mom's last breathe umalis si Dad para puntahan ang tumawag na iyon. And curiosity killed the cat so I investigate. After my Mom's grave, I decided to follow him one day and you know what I saw?" He asked me and I didn't bother myself to answer him "I saw her with another woman, hinatid siya nung babae hanggang sa lobby nung condo. I don't know who she is and I'm scared to know who it is and that was the first time we met. I was so furious in everything that time, kay Daddy, sa taong iyon at sa sarili ko"
"And we got closer until we knew that we were sib-"
"I have a hint who is she when the first time I send you home but I'm scared to accept it. I can't lose you Jariah" Nakita ko ang pagpatak ng luha sa mga mata niya "I just can't"
"Bakit hindi mo sinasabi saakin agad?" Sa hindi malamang dahilan I felt betrayed.
BINABASA MO ANG
Tormented by Wind (Essence Series #3) (ONGOING)
Aktuelle Literatur[On going](ES#3) Crystal Jariah is a very hardworking student because she has goals in her life. Is to get her diploma and to cure her mother in her sickness. Until Luke Asher comes into her life and everything becomes like a tornado that passed in...