James hayran bakışlar ile arkadaşını izledi, kızın iksir yeteneklerine hayran olduğu gibi kızada hayrandı. Lunaire kahverengi saçını kulağının arkasına atıp defterinde yazan malzemeyi attı kazanın içine.
Lunaire duyduğu sesler ile Sirius ve Lizzie'ye döndü, gene kavga ediyorlardı. Remus küçük tüylü sorunundan dolayı derse gelmediği için Lizzie Amelia'yı ekip Sirius ile ekip olmuştu, bundan ise pek memnun değildi. Lunaire iki arkadaşının bu durumuna kıkırdayıp uzun süredir sessiz olan James'e döndü.
Döndüğü gibi çocuğun bakışlarıyla biraz utanmıştı, James ona gördüğü en mükemmel şeymiş gibi bakıyordu. "Potter bakışlarını benden çek ve iksire odaklan." diyerek çocuğu azarladı Lunaire, James yaramazlık yapmış bir çocuk gibi gülümseyip Lunaire'in dediğini yaptı.
İksirlerinin bitmesiyle üstüne etiket yapıştırıp adlarını yazdı Lunaire ve James'e uzattı, James şişeyi aldı ve kıza baktı. "Götür bakalım, bende şuraları temizleyeyim." dedi kız kazanı temizlemeye başlayarak.
James kızın dediğine kafa sallayıp Profesör Slughorn'un masasına ilerledi ve iksiri oraya bıraktı. Profesör Slughorn gülümsedi, bunu bekliyordu Lunebell ailesi her zaman iksirlerde çok iyi olmuşlardı.
Profesör kıvamını ve bir kaç şeyi daha test ettikten sonra kafasını salladı. "Her zaman ki gibi mükemmel Bayan Lunebell ve Bay Potter." dedi Profesör Slughorn, James gururla gülümseyerek arkadaşının yanına döndü.
Kız temizlemeyi neredeyse bitirmişti, James kızı hafifçe geriye itti. "Gerisini ben yaparım, sen dinlen." dedi kıza gülümseyerek, Lunaire ısrar edeceği sırada James çoktan temizlemeye başlamıştı bile. Kız yıllardır hoşlandığı çocuğa bakıp gülümsedi, cübbesinin cebinden saç tokasını çıkarıp saçını at kuyruğu yaptı, kazanlardan dolayı iksir sınıfı normale göre sıcaktı. Bu henüz sonbaharda olduklarından dolayıda olabilirdi.
Dersin çıkışında Lizzie Sirius ile eş olduğu için söyleniyordu, herkeste bunu dinliyordu. "Tamam Lizzie, Sirius ile eş olmak kötüydü." dedi Amelie arkadaşına gülerek. James ve Sirius Remus'a bakmak için yanlarından ayrılmıştı, Lunaire ve Lizzie ise minik tüylü sorununu bilmiyordu sadece nezle olduğunu sanıyorlardı.
Alex her zaman ki gibi kolunu Lunaire'in omzuna atmış, Amelie kitaplarını elinde tutarak, Lizzie söylenerek, Lunaire ise çantasını taşıyıp Alex'e uymaya çalışarak yürüyordu. Kütüphaneye gidiyorlardı, Lizzie ve Alex pek sevmesede Amelie ve Lunaire bayılırdı ders çalışmaya ve kitap okumaya.
Dördü toplam 3 veya 4 yıldır arkadaşlardı. Amelie ve Alex ikizlerdi, Lizzie ise sosyal kişiliği sayesinde onlarla 1. sınıfta tanışmıştı, Lizzie ve Lunaire ise 1. sınıfta trende tanıştıklarından beri en yakın arkadaşlardı, Lunaire Amelie ile 2. sınıfın başlangıcında Alex ile ise 2. sınıfın sonu ile tanışmıştı. Şuansa 6. sınıftalardı ve hâlâ çok iyi geçiniyorlardı.
Kütüphanenin kapısına varınca Alex ve Lizzie yavaşladı ve en sonunda durdu. "Şimdi hatırladımda Ace ile buluşacaktım, iyi ders çalışmalar. Sizden ona selam söylerim!" diyerek hızla uzaklaştı Lizzie, Ace geçen yılın sonlarından beri Lizzie ile çıkıyorlardı, Slytherin'li çocuk bu sarışın kıza bayılıyordu.
Alex bahane düşünürken Amelie göz devirdi, ikisi bolca tartışırdı. "Gideceksen git kimse seni bizimle çalış diye zorlamıyor." dedi Amelie çocuğa, Alex zafer kazanmış gibi gülümsedi ve oradan hızla uzaklaştı. Lunaire onlara sadece güldü, sakin bir kişiliğe sahipti. Amelie'nin koluna girip kütüphaneye ilerledi, ikiside ödevlerini yapmak için hep oturdukları en sessiz olan yerdeki masaya yanyana oturdular. Birbirleriyle yardımlaşacaklardı elbette!
...
Lunaire Amelie ile vedalaştı, bu kadar çalışma ona yeterdi. Sessizce kütüphaneden çıktı, koridorlarda James'i aramak için yürürken başkalarıyla karşılaştı. Asla anlaşamadığı Lily Evans ve James'in anlaşamadığı Severus Snape.
Lily ve Lunaire zekiydi hatta Lily ilk başlarda Lunaire ile arkadaş olmak isterdi, bir kaç yıl önce ise aralarında bir dersle ilgili bir tartışma çıkmıtşı bu tartışmayıda Lunaire kazanınca bozulmuşlardı. Severus ve James ise en başından beri düşmandı, Severus'un Slytherin'de olması bunun ilk sebebiydi.
İkili ve Lunaire birbirine selam vermeden geçecekken yanlarında koşan 1. sınıflar sayesinde dikkatleri dağılmıştı. Lily sıçrarken, Severus şaşkınca etrafa bakmıştı ve Lunaire ise çantasını yere düşürmüştü, ağzı açık olan çantasındaki tüm kitaplarda yere serilmişti.
Lily tam eğilip yardım edecekken onun Lunaire olduğunu hatırlayıp ilerlemeye yardım etmişti. Severus ise eğilip kıza yardım etmeye başlamıştı, ikisininde hoşlandığı kişiler birbirlerini sevmiyorlardı.
"James ile nasıl gidiyor?" diye bir sohbet açtı Severus, bu konuyu biliyordu çünkü James ile kavga ettikleri bir gün Lunaire ona James'ten şikayetçi olmaması için yalvarmıştı adeta.
"Aynı, Lily ve sen?" diye sordu Lunaire omuz silkerek, Severus'ta onu taklit ediyormuş gibi omuz silkti.
"Aynı, açıklarım belki yakında." dedi Severus kitapları toplarken, ikiside kıpırdayıp ayağa kalkmıştı. Severus kıza kitapları uzattığında biri onun elindeki kitapları çekti hızla. Lunaire şaşkınca bu kişiye dönünce beklediği kişiydi.
Selam!
Normalde cast bölümü olmayacaktı ama Amelie ve Alex için oldu. Birde öbür kitapta 3. sınıfta tanışmışlardı ama burada daha erken, ayrıca Lunaire ve Lizzie çapulcular ile kanka kanka pek değil sadece yakın arkadaş.
James ise Lily'den hoşlanmıyor artık Atmes değil yani. Peter'da kitapta yok, bunlar Peter ile tanışmak yerine bizim kızlarla tanışıyor işte.
Neyse görüşürüz aşklarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selenophile |AU|
FanfictionYa her şey farklı olsaydı? James ruh eşine aşık olup onunla mutlu bir hayat sürseydi?