Lunaire gülerek Sirius ve Lizzie'nin kavgasını izledi, Lunaire ve James'in zoruyla aynı kompartımana oturmuşlardı. Birde üstüne üstlük 7 kişilerdi.
James cam kenarına yerleştiği için Lunaire sırtını onun göğsüne yaslayarak yanlamasına oturmuştu, James ise kolunu kızın omzuna atmıştı. Amelie, Sirius ve Remus onların tam karşına oturmuşlardı, Amelie sessizce olanları izlerken Remus ikide bir Sirius'u susturmak için onun omzuna vuruyordu. Lizzie ve Alex ise James ve Lunaire'in yanına oturmuştu, Lizzie'de yan oturmuş bacağını Lunaire'in bacaklarının üstüne koymuştu. Alex ise kenarda herkesi dinleyerek James'e kötü kötü bakmakla meşguldü.
"Hayır, getiremezsin o çocuğu partiye. Gryffindor'lar için bu parti, bir Slytherin'i asla almayız!" dedi Sirius Ace'i kastederek. Lizzie sinirle baktı ve yerdeki ayağıyla onun bacağına vurdu. "Yahu, benim sevgilim değil mi gelecek işte!" dedi Lizzie inatla. "Bir Slytherin Gryffindor partisine giremez!" diye savundu Sirius tekrar.
"Bende partiye gelmem!" dedi Lizzie inadına, Sirius'un gözleri yerinden çıkacak gibi oldu neredeyse. "Kızım sen Quidditch takımındansın! Gelmek zorundasın!"
"Pati boş ver getirsin sevgilisini, tanıyoruz çocuğu sonuçta." dedi James kavgadan sıkılmış sesiyle, Sirius ve Lizzie dışında herkes kafasını salladı hak verirmiş gibi. Lizzie ise havalı şekilde ona bakıyordu. "İnanamıyorum Çatalak! Sen benim kocam değil misin?! Nasıl benim tarafımı tutmazsın?!" dedi Sirius sonrada ekledi. "Ay şekerim düştü, bayılacağım şurada!"
Sirius koltukta zıplayıp kendini Remus'un üstüne attı. Lizzie dışında herkes ona güldü, Lizzie ise iyi oldu bakışları atıyordu. "Ben sevgilime partiyi söylemeye gidiyorum." dedi Lizzie sonra Lunaire'in yanağına eğilip kızın yanağını öpüp kompartımandan ayrıldı.
Alex'te Lizzie'nin yerine ayaklarını koydu hızla, azıcık rahatlaması lazımdı. "Şu ikisinin tartışmaları çok komik oluyor ama uzayınca bayıyor." diye fısıldadı James Lunaire'e, Lunaire hak verir gibi kafasını salladı. Amelie ve Remus arasında bir kitap hakkında sohbet başlamıştı, Sirius ise hâlâ aynı taklidi yapıyordu, Alex ise ortamdan baymıştı, Lunaire ve James ise flörtleşiyordu.
...
Lunaire elindeki kaymak birasını yudumlarken James ve Ace'in konuşmasını dinliyordu, kafası James'in omzunda olduğu için mayışmıştı, Lizzie ise sessizce ikisini süzüyordu.
"Bende sevmem o dersi." dedi Ace James'e katılarak, Sirius'un sesi Ortak Salonda kapladığı için Ace bunu aşırı sesli bir şekilde söylemişti. Sirius, Remus ve Amelie'de onlarla oturmuştu iki çiftin sohbetinden bıkıp kalkmıştı, Alex ise arkadaşlarıyla takılıyordu.
Lunaire koltuğun ortasındaki boş kısmındaki elinde bir şey hissedince kafasını hafifçe oraya eğdi, Lizzie'ydi. Gülümseyip işaret parmağını hafifçe dışarı çıkarıp kızın elinin üstüne koydu. James, Ace ve Lizzie ateş viskisi içerken Lunaire kaymak birasını tercih etmişti, Sirius ateş viskisini gizlice sokmuştu Ortak Salona.
Lizzie'de sohbete katılınca James sohbetten yavaşça ayrılmıştı. "Dans edelim mi?" diye sordu James fısıldayarak, bu Lunaire'in kulağını kaşındırtmıştı. Lunaire gülümsedikten sonra "Olur." diyerek cevapladı çocuğu. James ikisinin elindeki bardakları alıp yanlarındaki sehpaya bırakıp kızın elini tutup kaldırdı onu. İkisi birlikte dans eden çiftlerin oraya gidip dans etmeye başladı, Ortak Salonu hoş yavaş bir müzik kaplıyordu bu çiftlerin işine gelirken diğerlerinin gelmiyordu. James kollarını kızın beline dolamıştı, Lunaire'in elleri ise çocuğun omzundaydı birlikte yavaş yavaş sallanıyorlardı. İkisi birbirine bakarken yanlarında hareketliliği farkedince Lizzie ve Ace'i gördü, ikiside dans etmek için yanlarına gelmişti. Öbür taraflarında bir ses duyunca ise dördüde oraya döndü, Sirius zorla Remus'u dansa kaldırmıştı. Dördüde bunu kıkırdadı, Sirius'ta onlara katılırken Remus oldukça ciddi duruyordu ama bu durumdan hoşlandığı belliydi.
İki çift ve çakma çift dans ediyordu sakince, yani olabildiğince sakince. Sirius ikide bir saçma sapan espriler yaptığı için bu mümkün değildi tabi. "Canınız sıkıldıysa gevşetin gençlik." dedi Sirius başka bir espriyle, beş kişininde bakışları bıkmış şekilde ona döndü. Ama bu sefer Lizzie kendini tutamayarak gülmüştü, Ace'de ona katılmıştı. Bu duruma kalan dörtlü şaşırmıştı tabii. Lizzie Sirius ve şakalarından nefret ederdi.
SELAM NASILSINIZ?
Abi kitaplığıma led ışık taktım ve onunla aşk yaşıyorum, o kadar huzur verici duruyor ki. Hayallerim gerçek oldu adeta, bayadır bunu hayal ediyordum. Neyse okullar açıldı nasılsınız gençler? Ben çok eğleniyorum şahsen, okula her gitmediğimde olay çıkmış ve hepsini biliyoru adeta. Birde Korona aşısı bende bir etki yaptı of of, Matematik hocamız dersinde uyumama izin verdi o kadar kötü, herkeste korkmuş benim yüzümden yaptırmam diyormuş annemle birinin velisiyle karşılaşınca söyledi SRGJMGÖARGMO.
Neyse çok yazdım öpüyorum aşklarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selenophile |AU|
FanfictionYa her şey farklı olsaydı? James ruh eşine aşık olup onunla mutlu bir hayat sürseydi?