Lunaire gülmemek için zor durarak James'e baktı, ailesiyle tanışmak için gelmişti James evlerine. James normalde dağınık olan saçlarını mükemmel bir şekilde taramıştı, üstünde ise bir takım elbise vardı. Rose çocuğa şakasına sinirle bakıyordu, buda çocuğu geriyordu. Judas ise gülümseyerek bakıyordu, ablasının kocasıydı Judas Lunebell Malikanesi büyük olduğu için burada yaşıyorlardı. Lunaire'in babası Richard çocuğu süzüyordu, Lunaire'in annesi Ivy ise hafifçe gülümsüyorlardı Lizzie sayesinde çocuğun Lunaire'i sevdiğini biliyordu.
"James bu babam Richard, baba bu James." dedi Lunaire ortamı dağıtmak için, babası en büyük olduğu için saygısızlık olmasın diye ilk onunla tanıştırmıştı. Richard çocuğu süzerken başını salladığında James eğilerek selam verdi, bu hali Lunaire'i sırıtmaya itmişti. "Merhaba tatlım, ben Ivy Lunaire'in annesi." dedi kadın kendini tutamayarak, Lunaire buna şaşırmıştı annesi her zaman tanıtılmayı bekleyen biriydi.
"Memnun oldum efendim." dedi James aynı şekilde eğilerek, Ivy gülümsedi çocuğu sevmişti. "Beni tanıyorsun zaten ama gene de adım Rose, bu Judas kocam." dedi Rose aynı bakışlarla, bu James'i germişti. James hızla ikisine de eğilerek selam verdi. Lunaire'in annesi ellerini James'in omzuna koyup çocuğu yemek odasına iterken bir şeyler söylüyordu. "Çok yavaşsınız, acıktım ben."
"Sevdim, 6 yıl önce onunla tanıştığımda tam bir aptal ve muzip bir çocuktu. Büyümek yaramış." dedi Lunaire'in babası sessizce sonra yemek odasına ilerledi. Judas'ta onu takip etti, Rose Lunaire'in yanına geldi ve kardeşinin koluna girip gülümsedi. "Lacivert sana yakışmış, kardeşim." dedi Rose kardeşinin lacivert elbisesine bakarak, Lunaire bunun James'i sevdiği anlamına geldiğini bilen tek kişiydi.
"Sana da açık pembe yakışmış, ablacığım." dedi Lunaire ablasının açık pembe elbisesine bakarak, ikiside gülümseyip yemek odasına ilerledi.
...
"Dersler ile aran nasıl Potter?" diye sordu Lunaire'in babası bifteğini keserken, James ani soruyla tıkansa da belli etmemek için suyunu içti ve derin nefes aldı. "İyi efendim, çok iyi hatta." diye cevapladı James. Lunaire başını salladı, çocuğun dersleri çok iyi değildi ortalamaydı. "İyi iyi." diye mırıldandı Bay Lunebell.
Lunaire masanın altından Rose tarafından dürtülmesiyle ona döndü, ablası ona bakışlarıyla bir şey anlattıktan sonra kız kafasını salladı. "Peki ya arkadaşların? Eminim bol bol vardır!" dedi Bay Lunebell başka bir soruyla, James gülümsedi. "Tabii efendim, tüm Gryffindor'ları tanırım ama en yakın arkadaşlarım Remus ve Sirius'tur asla değişmez." dedi James gülümseyerek, Bay Lunebell kafasını salladı.
...
"Bir dahakine ailenle gelirsin artık." dedi Ivy gülümseyerek, Bay Lunebell ise surat asıyordu. "Veya hiç gelmezsin." diye tamamladı Bay Lunebell bununla beraber Ivy'den kısa bir azar yemişti. "Sonra görüşürüz Potter." dedi Judas gülümseyerek, "Görüşürüz çocuk!" dedi Rose. Lunaire üstüne ince bir hırka geçirdi hızla çocuğu evlerinin girişine kadar uğurlayacaktı. "Her şey için teşekkürler efendim, bizde bekleriz." dedi James çıkmadan önce, Lunaire hemen döneceğini söyleyip çocuğun arkasından çıkıp kapıyı kapadı.
"Keki beğendin mi?" diye sordu Lunaire, James güldü. "Genelde 'Ailemi sevdin mi?' diye sorulur ama madem sordum söyleyeyim, bayıldım mükemmeldi!" dedi çocuk. Lunaire güldü, ablası ile o yapmıştı keki normalde tek başına yapabilirdi ama istememişti. "Bugün çok güzel olmuşsun." diye fısıldadı James yürürken, malikanenin kapısı evin kapısına biraz uzaktı. "Sende çok yakışıklı olmuşsun, hele saçlar." dedi Lunaire kıkırdayarak.
"Tabii ki! Bay Lunebell için taradım!" dedi çocuk gülerek, ikiside güldü buna. James kızın elini tuttu bir anda, Lunaire gülümsedi şaşırmamıştı. "Haftaya sen bize gelirsin artık." dedi çocuk, Lunaire işte buna şaşırmıştı. "Ne?" dedi kız bir anda. "Annem ve babamla tanışmanı istiyorum, istemez misin?" diye sordu James. "İsterim tabi." dedi kız. Sonunda demir kapıya varınca James kıza döndü kızın dudağına minik bir öpücük kondurdu. Lunaire gülümsedi, James uzaklaşırken kız ona el salladı. Çocuk görünmez olunca evine dönmeye başladı ona.
BUM BUM BUM
Yeni bölüm! Çok tatlı olmadı mı abi? Richard'ın kıskanç babalığı, Ivy'nin tatlı anneliği, Rose'un şakacı davranışları ve pis Judas. Lunaire ve James'i yakıştırmaya başladım bu kitap sayesinde, çok tatlı oldular... Sıradaki bölüm Lunaire ile Potter'lar tanışması mı olsa yoksa 7. sınıfa başlangıç mı? Neyse Eylül kaçar. Hepinizi bol bol öpüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selenophile |AU|
FanfictionYa her şey farklı olsaydı? James ruh eşine aşık olup onunla mutlu bir hayat sürseydi?