Lunaire kapıyı çalmadan önce üstüne giydiği limon rengi eteğe ve beyaz ip kollu bir bluzu düzeltti, James rahat giyinmesini söylese bile saygısızca olmaması için böyle giyinmişti. Boğazını temizledikten sonra kapıyı çaldı, James'in ailesiyle tanıştığı söylenemezdi o yüzden bu ilk tanışmaları olacaktı.
Kapıyı açan kişiyle gülümsedi, Sirius Black kapıyı açmış kolunu kapıya koyarak komik bir poz vermişti. "Hoş geldiniz efendim." dedi Sirius, Lunaire ona kıkırdadı. "Geldi mi?" diye soran bir ses duydu, bu ses James Potter'a aitti. James hızla kapıya geldiğinde gülümsedi. "Rahat giyin demiştim."
"Rahatım işte, annem bana elbise giymem için zorladı buna ikna edebildim." dedi Lunaire, aslında haklıydı hem saygısız olmamak için hem de annesi yüzünde böyle giyinmişti. "İçeri gel, seni bekliyorduk." dedi James kıza büyülenmiş gibi bakarak, Sirius ortamdan sıkılmış olacak ki hızla oradan uzaklaştı. "Çok mu beklettim?" diye sordu Lunaire şaşkınca, James gülüp kafasını sağa ve sola salladı. Lunaire rahatlamış şekilde nefes verip içeri geçtiğinde James kızın elini tutup bir odaya yönlendirdi. Kız odaya girdiğinde bir masanın etrafında beş sandalye vardı, bunlardan üçü doluydu. Lunaire'in gözleri ilk Euphemia Potter'a kaydı, sarı saçlı kadın tatlı bir şekilde gülümsüyordu. Lunaire sonradan Fleamont Potter' baktı, James gibi kahverengi saçlıydı ama gözleri yeşildi, Lunaire'in hayranlık duyduğu biriydi Fleamont Potter Sleekeazy'nin saç iksirini yapan kişiydi.
Lunaire Sirius'u es geçip kafasını hafifçe eğerek selam verdi, James kızın elini bırakıp onun için sandalyeyi çekti. Lunaire çocuğa hayranlık dolu kısa bir bakış atıp oturduğunda James'te yanına oturdu. "Merhaba, sen Lunaire olmalısın." dedi Fleamont Potter. Lunaire kafasını salladı ve hızla kısa bir cevap verdi, "Evet, efendim."
"Ben Fleamont Potter, memnun oldum. Duyduğuma göre James'in kız arkadaşıymışsın." dedi Fleamont Potter bir gülümsemeyle, Lunaire gülümsedi. "Bende memnun oldum Bay Potter." dedi Lunaire kibarca. "Ben Euphemia, James'im çok bahsetmiştir eminim." dedi Euphemia Potter kibarca, Lunaire kıkırdayarak kafasını salladı. "Bende Sirius, hiç tanımıyorsundur eminim. Bunun abisiyim. Ah! James neden vuruyorsun?!" dedi Sirius ciddi bir şekilde ama sonra James ona masanın altından tekme attığı için pek iyi olmamıştı.
...
Yemekten sonra Lunaire kibarlık olması için Bayan Potter'a sofrayı toparlamasına yardım etmek istediği için şuan sofrayı topluyorlardı. "Şuana bakma normalde sofrayı Sirius ve James toplar." diye açıkladı Euphemia Potter, Lunaire güldü onların bunu yapacağını düşünmezdi. "Sirius derslerinin çok iyi olduğunu söyledi, bir meslek düşünüyor musun?" diye sordu Euphemia Potter, Lunaire gülümsedi bu soruyu tahmin etmişti. "Elbette, Hogwarts'ta iksir öğretmenliği yapmak hayalim." dedi Lunaire hevesle, kadın güldü. "Sende iksirlere düşkünsün aynı Fleamont gibi!" dedi kadın gülerek. Lunaire gülümsedi.
"Hadi onların yanına gidelim, gerisini çocuklar toplar sonra." dedi Euphemia Potter bahçeye yönelirken. Lunaire onu takip etti, bahçeye çıktığında James'in yanına ilerlediler, bu sefer daire şeklinde bir sehpanın etrafına 2 ikili koltuk 1 tanede tekli koltuk bekliyordu onu. Sirius evin paşası gibi tekli koltuğa kurulmuştu, bunun yüzünden Fleamont Potter'ın arada ona sataştığı belli oluyordu. Euphemia Potter kocasının yanına otururken Lunaire James'in yanına oturdu.
"Senin şu sarışın gıcık nasıl? Hiç tanımam etmem onu da okulda senle konuşurken görmüştüm o kadar." dedi Sirius bunu dediğinde James ona öldürücü bakışlar attı, Lunaire güldü. "Lizzie gayet iyi Sirius, daha dün mektubuna cevap yazdım onun."
Sirius'un yüzünde bu yanıtı beğenmemiş bir ifade oluştu. James kolunu Lunaire'in omzuna atınca Lunaire ona sinirli bir bakış attı ama cevabı James'in ona omuz silkmesi olmuştu.
Bir an önce son bölümlere gelmek istiyorum, çocukları için öyle bir isim seçtim ki hem güleceksiniz hem de oha buda olmaz diyeceksiniz. Neyse nasılsınız aşklarım? Gününüz iyi geçiyor mu?
Sirius'un bu bölümde mükemmeldi, yazarken çok eğlendim. Euphemia ve Fleamont'u baya araştırdım, Euphemia için hep sarı saçlı castler vardı birde çok tatlılardı, Fleamont içinse Lily ve Harry gibi yeşil gözlü olduğunu öğrendim. Şimdi çok garip iki yol var çocukları için ona karar vermeye çalışacağım baya.
Neyse aşklarım görüşürüz, hepinizi öpüyorum. Sizi çok seviyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selenophile |AU|
FanfictionYa her şey farklı olsaydı? James ruh eşine aşık olup onunla mutlu bir hayat sürseydi?