Its_Just_A_Raxy, AmurSoot és Tajpari kérésére
Poison émelyegve kelt fel. Hogy hol? Ezt még ő se tudta. Egészen addig amíg meg nem látta a vele szemben álló macskát. A szőre kopott fekete, hófehér mintákkal. Farmer kabátot viselt, a nyakában pedig egy fekete nyaklánc volt fehér ékkővel. A szemei zafírkékek. A mosolyát ezer közül is felismerni.
- S-Shadow?... - Kérdezte Poison.
- Örülök hogy újra látlak! - Mosolygott - mint az előbb kiderült - Shadow.
- Mégis... Hol vagyok? - Suttogta a lila kandúr.
- Ez itt a túlvilág. Pontosabban annak a jobbik fele.
- N-Nekem nem itt kéne lennem...
- Miért nem?
- Te is miattam kerültél ide... Ahogy a többiek is... Shadow, te tényleg nem haragszol rám?...
- ...Eleinte még haragudtam. De aztán rájöttem, hogy valójában az én hibám volt minden. - Mondta a sötétség elem.
- A tiéd? Mégis miből gondolod ezt? - Kérdezte hitetlenül Poison.
- Én voltam az aki soha nem figyelt rád... Soha nem hallgatott meg. Pedig észre kellett volna vennem hogy valami nincs rendben. És... Hogy mennyire szenvedsz... Miattam.
- Szenvedni? Miattad? Miért?
- Ugyan, Poison. Már el is felejtetted... Mit érzel?
- Hogy felejthettem volna el... Hiszen te voltál az első és az egyetlen. - Suttogta a méreg elem, mire Shadow egyszerűen magához ölelte. Mikor a szájuk már majdnem összeért, Poison eltolta magától a kandúrt.
- ...És Lily? - Kérdezte szúrós szemekkel a lila bundás macska.
- Lily az már a múlt. Jól megvoltunk, de csak csodálat volt, semmi más. És Nighty után... Már nem mertem elszakadni tőle. És... Látod mi lett a vége. - Magyarázta a kabátos kandúr.
- Ez azt jelenti hogy?...
- Fiatal és bolond voltam. És nem vettem észre... Hogy mással tartozom össze. Veled, Poison. És hogy a fellegek is csak veled az igazi.
- ... Akkor mostmár kimondhatom, amit Lily-nek akartam mondani?
- Nyugodtan.
- Enyém a kandúr, ribanc! - Mondta vigyorogva Poison, majd hagyta hogy Shadow egy szenvedélyes csókba vezesse.Damn, innen is eltűntem rip