Jó és rossz - Virág X Fűmancs

118 7 24
                                    

Amurthestarwarsfan kérésére

Ugye, sokan hallottatok már jó-rossz kapcsolatról. De ez sokkal különlegesebb! Fűmancs már régóta udvarolt Virágnak.
- NOTICE ME SENPAI! - Kiabált a levegőbe mint valami idióta.
- Pfft... Pedig Yandere-chan-nek beválik... - Kezdett magához beszélni a kandúr. Fűmancsot Virág már rengetegszer elutasította. De Fűmancs még mindig nem adta fel. Ekkor támadt egy remek ötlete. Másnap amikor az elemek felébredtek, egy különös levelet találtak.
- Ez meg mi a franc?... - Kérdezte kedvetlenül Nighty.
- Majd én felolvasom! - Ajánlotta magát Szikra. A levélben pedig ez állt;

Kedves Elemek!

Úgy gondoltam, mivel közel a karácsony ezért rendezhetnénk egy partit! Itt béke lenne! Így az évben legalább egyszer békében találkozhatnánk. Na? Mit szóltok?
                                                                           Fűmancs

- Ez most berugott, vagy tényleg komolyan gondolja?... - Kérdezte kételkedve Virág.
- Fontosabb kérdés hogy hogy veszi rá a csapattársait. - Vigyorgott Szikra.  Ha már itt tartunk, nézzük meg a gonosz elemeket.
- TE MOST MEGŐRÜLTÉL?!?! - Kérdezte felháborodva Dayly.
- Nyugodj már le! Fűmancs biztos csak Virágnak akar udvarolni! Különben Nighty vére lenne az üdítő! - Sütött el egy viccet Electro, amire mindenki röhögésben tört ki, Fűmancs pedig paradicsomot játszva álldogált.
- E-Elég! A lényeg hogy ne támadjatok senkire, és legyetek valamivel kedvesebbek... - Csitította le a társaságot Paradicsom Fűmancs.
- Pfft... Megpróbálhatjuk... - Mondta Sunset. Pár nap múlva elérkezett a karácsony. A helyszín a két banda közötti erdő volt. Minden remekül fel volt díszítve, szóval a gonosz elemek kitettek magukért. A két csapat megérkezett pont egyszerre. Nighty-ékkal Shady is eljött. Mindenki mancsában volt egy ajándék. Dayly és Nighty egymásnak adták. Shady és LightCat is. Galaxine és Szellő. Szikra és Electro. Kagyló és Sunset. És mivel a gonoszok többen voltak, Deadline és Nightmare egymásnak adták. Végül Fűmancs és Virág.
- Ez a tiéd.. Nekem maradtál te. - Mondta Virág átadva a dobozt
- Köszönöm! Ez pedig a tied! - Mondta Fűmancs majd ő is átnyújtotta az ajándékot. Fűmancs egy fényképet kapott, amin ő és Virág volt. A kép akkor készült amikor még Nighty és Virág együtt voltak, Fűmanccsal pedig barátok voltak. Virág dobozában pedig egy kék rózsa volt. Virág egyik kedvenc virága.
- Ez meg mit jelentsen?.. - Kérdezte szúrós szemmel Virág.
- Ezt hogy érted? Hiszen ez a kedvenced! De ezt én is kérdezhetném tőled. - Mondta mosolyogva Fűmancs.
- Heh.. Nem érdekes.
- Virág...
- Mivan?
- Szeretném ha tudnád... hogy soha nem mondok le rólad...
- D-De Fűmancs! Ez akkor sem működne... Én jó elem vagyok, te meg rossz!
- Akkor csak arra válaszolj... Szeretsz?
- É-Én... Te javíthatatlan vagy!
- Igen vagy nem?...
- I-Igen...
- Akkor nincs semmilyen akadály.. - Fejezte be Fűmancs, majd megcsókolta Virágot.































A "parti"

5 Cat Element Oneshots // OPENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora