A sötétség virága - Virág X Nighty

100 5 10
                                    

Its_Just_A_Raxy kérésére

Nighty és Virág már 1 éve együtt vannak. Egy nap az elemek úgy döntenek, elmennek kempingezni.
- Szóóóval... Mi is kell ehhez? - Kérdezte Nighty, akin látszott hogy még soha nem volt.
- Sátrak, pokrózok, iránytű és sok-sok nasi! - Jelentette ki Szikra. Nighty még mindig elég értetlen képet vágott. Hamarosan elindultak egy sűrű erdőbe. Pár órát gyalogoltak, majd találtak jó mélyen, egy jó helyet.
- Csodás! Mi itt le is telepedünk! Virág, addig hozol tűzifát? - Kérdezte Kagyló.
- O-Oké! - Mondta kicsit félénken Virág.
- Ne menjek veled? - Kérdezte Nighty.
- Nem kell, nem kell! Te csak nyugodtan segíts a többieknek! - Tiltakozott Virág, majd szép csendesen eloldalgott.
- Ugyan Virág, nem olyan ijesztő!... - Nyugtatta magát Virág, miközben már mélyen az erdőben sétált. Fél órával később Virágnak tele voltak a mancsai gallyakkal, és indult volna vissza... Eközben a többiek végeztek a pakolással. De Virág még nem érkezett meg.
- Tüzet kéne gyújtani... De tűzifa nélkül kicsit veszélyes.... - Mondta Szikra.
- Lehet hogy eltévedt... - Aggódott Szellő.
- M-M-MI?! Szerinted eltévedt?! - Kezdett aggódni Nighty is.
- Lám, lám, lám... Csak nem aggódsz valakiért, Sötéthold?... - Mondta Szikra.
- Igenis van okom aggódni érte, te hülye!.... - Sértődött meg egy kicsit Nighty.
- Megkeresem! - Mondta Kagyló.
- Nem, nem, nem! Majd én megkeresem! Elvégre én vagyok a csapat kapitány!
- És a szeretője... - Vigyorgott Szikra.
- Kuss legyen! Megkeresem, és kész! - Fejezte be Nighty, majd elindult arra amerre Virág ment. Hamarosan meg is találta. A lány keservesen sírt.
- Na, na, na! Miért sírsz Virág? - Kérdezte kedvesen Nighty.
- N-Nighty! Te itt vagy? - Kérdezte a lány.
- Igen, de nem ezt kérdeztem!
- Hát... Összeszedtem a gallyakat, de eltévedtem...
- Nyugodj meg, Virágom... Majd együtt visszatalálunk. - Ölelte át Nighty. Megfogták a gallyakat, majd indultak is a társaik felé.




























Kérjetek még QwQ

5 Cat Element Oneshots // OPENWhere stories live. Discover now