PupWolf4 kérésére
(Név) alapból egy békés lány. Nem az a feltűnő típus. Viszont ő is bajba tud kerülni. Egyszer éppen Icetail elől kellett menekülnie. Icetail elég erős volt, mivel jég elem volt. (Név) pedig villám elem. Szerencsére éppen arra járt Szikra, a tűz elem, és a csapattársai. Szikra egyből (Név) és Icetail nyomába eredt. Erre a többiek is. Rögtön Icetail-ra támadtak. Legtöbbet Szikra segített. Viszonylag gyorsan leszedték a lányt (Név) - ről.
- Pfft... Már utca melót is vállalunk? - Morogta Nighty.
- Ugyan már, Sötéthold! Hiszen mi vagyunk a környék hősei! - Mondta Szikra.
- Pontosabban elemei... - Javította ki Nighty.
- Mindegy! A lényeg, hogy segítenünk kellett.... Öhm... Mi is a neved? - Fordult Szikra (Név)-hez.
- (Név)... - Suttogta félénken a lány.
- Szóval segítenünk kellett (Név) - en! - Fejezte be a mondatot Szikra.
- Akkor máskor talán szólj, ha rohangálni támad kedved.... - Morgott Nighty.
- Nagyon vicces vagy... - Mondta Szikra, majd (Név) - hez fordult.
- Nem kell félni Nighty-tól! Ő márcsak ilyen. Én Szikra vagyok! Örülök a találkozásnak!
- Én is. - Mondta (Név).
- Figyelj... Este elmehetnénk valahova!
- Igen... Jó lenne.
- Akkor este 7:00-kor ugyanitt! Jó lesz?
- Igen, Szikra!