"Nuu am intarzita, de ce tocmai azi trebuia sa fie si sedinta asta stupida."
Alergam ca o nebuna pe strada spre cladirea unde are loc intalnirea cu baietii de la Tokio Hotel.
"Pfff am ajuns , ce multa lume , pe unde oare trebuie sa intru." Incerc sa imi fac loc printre fanele care strigau isteric si ajung la usa de la intrarea cladirii un domn inalt imi cere permisul VIP si intru intro sala mare unde erau fanii si chiar in fata lor era ei ....Tokio Hotel.....
Girl:- Doamne ajuns, ea e fata care mi-a dat bietul!!!!!
"Ce naiba se intampla?, De ce ma imbratiseaza?, Grozav toata lumea se uita la noi ....Doamne mie rusine".
Girl:-Ce ma bucur ca ai ajuns, tocmai le spuneam baietii ca am primit biletul de la tin....Sunt Caroline ...ma bucur sa te cunosc insfarsit!
-A da ....Ionela ...imi pare bine.
Bill: Hy ! ai intarziat ! imi spune zambind.
-Hy! scuze vin de la servici ...am avut o sedinta tampita. Incerc sa ma scuz rusinata
A man: -Te rugam sa iei un loc
-Multumesc!
Caroline:- Vino stai langa mine , te-am pastrat un loc !
Imi ridic geanta grea, mai bine pe umar, trag o gura de aer in piept si merg spre scaunul gol.
"Doamne toata lumea e imbraca lejer, sunt sigura imbracata ca o profesoara...normal doar sunt o profesoara".
Predau biologia la o schoala , si la un club pentru copii , din cauza acelei sedinte nu am avut timp sa merg pe acasa sa ma inschimb si am luat metroul si am venit la intalnirea cu Tokio Hotel cu toate cartile si lucrarile dupa mine .
A girl:- Hey ! cum era vorba fara sexy profesoara ?
"CE!!!!!!!" La auzul acestor vorbe toata lumea a inceput sa rada , rusinata ma intorc si o vad pe Alex o prietena in spatele meu . Rusinata si socata raman intepenita in picoare si nu stiu ce sa zic .....
Alex:- Parca era vorba ca o lesi pe sexy profa acasa si vii cu Inuyasha
-Mai scuteste-ma am venit direct de la scoala, apropo unde ii barbatul ala al tau?
Alex:- Vine si el imediat. Ce vrei cu el ?
-Am nevoie de el saptamana viitoare , trebuie sa merg la o intalnire cu profii si am nevoie de un partener .
Alex:-Sigur , cum vrei sa il imbrac?
-Aaaa, nu stiu cu un costum si o cravata , ceva elegant
Alex:-Sa facut!
-Josh:-Mie nu imi cere nimeni parerea?
-Nuuuuu! Strig eu si Alex impreuna ....toata lumea incepe sa rada
Tom:-Josh credeam ca ai doar o femeie ! spuse cu un zambet superb
Josh:-Asa credeam si eu !
Bill:-Ai noroc , sunt doua femei superbe
"IOI ce dragut " zambesc si merg la locul meu .
Josh:-Da ai dreptate !
Josh e fotograf, iar Alex este ziarista si scrie un articol despre intalnirea fanilor cu Tokio Hotel, iar prietenul ei Josh o ajuta cu pozele.
Josh a mai lucrat cu baietii de la Tokio hotel , se intelege foarte bine cu ei , inspecial cu Bill si Tom , de multe ori ieseau impreuna cu ei prin oras.