Prima alianta

34 4 3
                                    

" Si inapoi la realitate!"

Mica escapada a luat sfarsit, cand am ajuns in oras , am hotarat toti sa ne oprim la un restaurant sa mancam ceva.

-Vai ! am uitat ....

Bill:- Ce?

-Am uitat sa imi pornesc telefonul, raspund scotocind prin geanta 

Gasesc telefonul si il pornesc, in secunda 2 telefonul incepe sa sune , mesajele si apelurile pierdute apar pe ecran. 

Tom:- Waaw cine te cauta?

Cand ma uit mesaje , raman socata la cate sunt ,mai exact 34 de mesaje, plus 55 de apeluri pierdute, toate de la el , Dl Red. Deschid primul mesaj:

" Hey , weekendul asta il vom petrece in familie, eu ,tu si fiul nostru. Pregateste ,vin la tine. Te iubesc!"

-Pfff! nu pot sa cred

"Unde esti , sunt in fata usi , raspunde la telefon"

"Unde dracu esti"

"Nu imi strica planurile"

"De ce imi faci asta ? cum poti sa ii faci asta fiului nostru"

Si mesajele continuau.

-Nu pot sa cred, omul asta e nebun!

Tom:- Bun! acum ca faci parte din familie, imi spui si mie care ii faza cu acest Dl.Red.

-Este tatal unui elev de al meu .

Tom:-Si?????

-Si este nebun, le spune tuturor ca voi fii sotia lui , imi trimite flori , cadouri scumpe, il pune pe fiul lui sa imi zica "mama" si tot feluri de chesti de genul. Spun rusinata si obosita de subiect.

Alex:-Ba mai mult, odata a amenintat-o

Bill:-Serios???? :-O

Alex:- A scris o scrisoare in care ii zicea ca va fii a lui fie vie fie moarta.

Ria:-Si nu ai fost la politie sa faci o plangere?

-Am fost si au ras de mine.

Tom:-Cum adica? 

-Au spus ca ce vreau sa il aresteze ca imi trimite florii si ca tot ce vad ei, este un om indragostit si ca sunt proasta ca nu il accept , macar pentru banii lui.

Tom:-Fac pariu ca are mai multi banii ca tine Bill!

Ria:-Tom! si ii da una in umar

Tom:-Auuuu! am inteles , gluma proasta. 

Girl1:-Cum s-a ajuns la asa ceva, ai facut tu ceva si el a interpretat gresit, ai fost mai atenta cu fiul lui sau ceva de genul?

-Poi....sotia lui a murit acum un an, mi-a fost mila de copilul lui si da am fost un pic mai atenta cu el, dar nu am exagerat.

Girls1:-Ii posibil, poate a suferit o depresie dupa moartea sotiei, te-a vazut ca te comporti frumos cu fiul lui si si-a imaginat totul sa treaca mai usor peste decesul sotiei.

-Adica eu sunt de vina pentru tot? spun socata.

Girls1:-Oooo draguta nu o lua asa, tu i-ai aratat compasiune iar el a interpretat gresit, nu te simti vinovata.

Bill:-Are dreptate, nu esti vinovata de nimic, singur lucru de care esti vinovata este ca ai un suflet bun si ai oferit un pic de alinare unui copil.

Tom:-Bill are dreptate, dar hai sa nu lasam pe acest nebun sa ne strice dispozitia.

Si asa am facut , am sters toate mesajele si apelurile si m-am bucurat de o seara minunata cu oameni faini.

Dupa o cina delicioasa si o atmosfera relaxanta, Bill ,impreuna cu Tom si Ria, ma condus acasa. Tom a parcat masina un pic mai in sus de blocul meu . Cei trei au venit cu mine pana in fata blocului. 

A new life....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum