Concertul

66 6 0
                                    

"Ce tare . azi e concertu, ieeeee"

Plina de emotie ma pregatesc de concert. Mi-am pregatit o pereche de pantaloni negri si un maieu alb , parul l-am lasat desfacut.

Alex:-Hei esti gata ? 

-Sunt gata 

Am urcat in masina lui Josh si am pornit spre locul unde se tine concertul TokioHotel.

Sala era uriasa plina, de fane isterice , ne'am dus la locul unde era pentru cei care aveau bilete Vip .

Dupa cateva minune incepe magia ........

Cantam si dansam si tipam ca o nebuna , ma prosteam cu Josh , Alex si Caroline. 

La un moment dat un tip din stafull formatiei ne spune ca la urmatoarea piesa o sa urcam pe scena , Caroline a inceput sa tipe de bucurie .

Josh:-Voi urcati eu o sa va fac poze de aici 

Alex:-Super hai sa mergem !

Caroline si celelalte fete care beneficiau de luxul de a fii pe scena se inghesuiau langa Bill , eu cu Alex am ramas mai inspate intre Tom si Georg , si dansam ca nebunele .

Bill se intoarce la mine si imi face semn sa merg langa el , rusinata ii fac semn ca are destule fete injurul lui si ca nu am loc .

Inainte de piesa "Love who loves you back" , alt tip din staff ne spune ca e timpul sa coboram , fetele din fata au fost primele care au mers , apoi Alex si eu. Dar inainte sa ajung pe marginea scenei cineva ma prinde de mana. "Ce naiba!" Era Bill , ma trage inapoi pe locul lui de pe scena.

Incepe sa cante piesa "LWLYB" si o canta pentru mine , eu ii intru in joc si incep sa dansez in fata lui. Se uita cu ochii lui caprui intens la mine si imi canta cu tot sufletul , ca si cum incerca sa imi zica "Hei ai grija de cine te indragostesti!" HAHA!!!!  era amuzant si exploziv in acelasi timp, corpurile noastre se atingeau in timp ce fanele tipau isteric, simteam o atractie fizica greu de stapanit , imi venea sa sar pe el ....dar piesa e pe final si ii zambesc si ii fac semn ca eu plec...si ma indrept sper marginea scenei cand iar cineva ma trage de mana , ma intorc , era tot Bill care incepe sa ma sarute....." CEEEEEEE!!!!!!!!!!!" socata ii raspund la sarut ...fanele tipau ....era o nebunie ....la un timp il aud pe Tom:

Tom:- Laso frate ...trebuie sa continuam concertul ...ce te apuca? acum ti-ai gasit sa face pe amorezul?

Il imping usor si ii zic : -Dute si canta 

Imi zambeste ,imi trage cu ochiul si se intoarce la locul lui.

Toata rosie si socata ma duc la locul meu , Caroline tipa la mine , celelalte fete se uitau ciudat , iar Josh si Alex radeau si faceau misto de mine.

Josh:-Cineva s-a indragostit  hehe!!!!!

-Taci!!!!!!!!!!!

Restul concertului ma uitam ca o obsedata la Bill , din cand in cand se uita la mine si imi zambea .

Ultima piesa era gata , baietii au salutat fanii si au plecat.

Alex:- Ce facem? mergem acasa sau mergem sa bem ceva ?

-As bea ceva , am nevoie 

Josh:-OHO cineva are nevoie de o tarie ha ha!!!

-Shhhh!!!!

Caroline ma saluta si pleaca cu doua fete . Josh ne spune ca merge pana in backstage , iar eu si Alex mergem in parcare .

Alex:- Ce dracu s-a intamplat acolo ?

-Nu stiu , m-am trezit ca ma saruta , nu am stiu cum sa reactionez

Alex:- Si? Cum saruta? 

-Vai am crezut ca ma topesc pe picioare , are buzele asa moi ......

Am inceput sa radem si sa ne prostim pe langa masina .

Josh:- Gata fetele plecam >?

Eu si Alex:- Daaaaaaaaa

Am mers la un bar si ne-am luat berii si am povestit despre concert si isprava facuta de Bill.

 

A new life....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum