Intr-un hotel,de la marginea orasului,intr-o camera intunecoasa,peretii batranii, martorii la multe discutii si secrete, ale oameniilor care au trecut pragul camerei , 483, raman uimiti la rautatea oameniilor prezenti, Cara si Dl.Red. Cei doi,oaspetii, sunt goi in patul mare din mijlocul camerei,iar fumul gros de tigara, ineaca fiecare coltisor din camera. Tablourile atarnate, sunt obligate sa asculte planul lor diabolic,noptierele marunte sprijina,speriate de rautatea celor doi, alcoolul ,care le alimenteaza ura si dispretul,care contureaza un plan atat de maret , care va duce la distrugerea, indragostitilor nostri. Fara voia lor , fiecare lucru din camera,pana si aerul, devine complice la rautatea celor doi. Planul diabolic este incheiat ,printr-o partida de sex. Infierbantati de la alcool si de la gandurile negre cei doi se imbata cu trupurile si atingeri incendiare de periculoase. Loviiturile si muscaturiile Carei, controleaza sclavul ,care se afla sub ea, uimit de frumusetea trupului si privirea diabolica din ochii ei. Sclavul perfect,Dl.Red,usor de controlat si ademenit cu un sex salbatic, se lasa dus de val si intra in jocul ,Carei, dornic sa detina controlul,o prinde de gat si se urca deasupra ei ,sa ii demostreze ca ii un armasar si este vretnic sa fie complice la planul ei.
Cara,fata desteapta,dornica de razbunare, a asteptat mult timp sa isi puna in aplicare planul diabolic. In asteptarea,momentului potrivit, a observat obsesiua Dl.Red pentru aleasa lui Bill si rivala ei. Costienta de puterea de convingere si slabiciunea Dl.Red pentru sexul frumos, il ademeste cu trupul ei si cu promisiunea, ca cea la care ravneste atat de mult si nu a reusit sa o aiba, va fii a lui ,iar ea isi obtine premiul dorit, pe Bill.
Cei doi,care deja is simt premiile in posesia lor, sarbatoresc,puterea pe care o simt si increderea,reusitei planului.
Camera 483,martora atator secrete de-a lungul anilor,de data asta este speriata de rautatea emanata de cei doi amantii, este fortata sa fie complice la actul deabolic si meschin. Daca,prin oarece minune,s-ar putea transforma din nefiinta in fiinta,singur lucru pe care si le-ar dori sa il faca este sa trimita vorba celor doi indragostit,ca pericolul ii pandeste,iar dragostea lor este pusa la incercare. Oare rautatea va invinge, sau dragostea? Camera 483, intrebare isi pune.