Este Sambata dimineata, ora 7, iar eu nu mai pot sa dorm. Ma ridic din pat, imi fac o cafea si ma asez in fata dulapului gandindu-ma ce imi pun cu mine, la cabana. Bill ma invitat in o mica excursie , pe malul lacului, cu prietenii lui si cu Alex si Josh.
Plecarea e la ora 10:00, iar eu nu mai am somn.
Incep pregatiriile: costum de baie
Rochita
Ceva comod pentru somn
Si alte chestii :))))
Alex:-Aloooo!!!! E cineva acasa?
-Da sunt aici!
Alex:-Esti gata ?
-Absolut!!!!!! raspund vesel
M-am imbracat cu ceva lejer, sa imi fie comod pe masina
Am urcat in masina si am pornit spre locul de intalnire cu ceilalti.
Bill:- Ati ajuns! ne intampina zambaret
Alex:-Buna! Am ajuns ultimi?
Bill:-Nu,nu ,mai trebuie sa vina inca un cuplu.
-Buna! salut incet
Bill:-Ione! Buna! imi zambeste si ma ia in brate. WAW! ce bine iti sta ,asa.
-Multumesc!
Deobicei ma imbrac mai office, fiind profesoara, nu pot sa ma imbrac cu pantaloni scurti si bluzite vaporoase, acum e prima data cand Bill ma vede imbracata mai lejer.
Tom:-Au ajuns si ceilalti! ne zice aratand spre o masina care se apropia de noi.
A girl:- Scuze ca am intarziat.
Tom:-Nu e nimic . Bun ,suntem toti? hai sa mergem!
La cabana ,mergem 3 cupluri : Alex si Josh, Tom si Ria, Girl 1 si Boy2, si........ eu si Bill.
Am pornit la drum . In timp ce mergeam spre cabana, telefonul imi tot suna si primeam mesaje de la Dl.Red.
Alex:-El e?
-Da.
Josh:-Inchide telefonul.
-Poftim?
Josh:-Inchidel, si imi ia telefonul din mana, weekendul asta ne distram si nu o sa lasam nebun sa ne strice cheful.
Josh are dreptate, nu o sa las un nebun sa ma supere ,cel putin acum, o sa uit de tot.
Am ajuns la cabana, ii superba, pe malul unui lac , parca e scoasa din povesti.
Bill:-Iti place? imi zice in timp ce ma ia imbrate , pe la spate si isi pune capul pe umarul meu
-Da , e foarte frumos.
Tom:-Hey , hai sa ma ajuti cu bagajele .
Bill:-Vin acum.
In timp ce baieti duceau lucrurile in cabana , noi fetele ne plimbam pe langa cabana .
Boy1:-Hei dupa ce ziceti dam o tura cu parca pe lac?
Bill:-Da , ar fii super.
Dupa ce toate lucrurile au fost aranjate in cabana , am mers la ponton , imbracati in costume de baie , am sarit in barca si am inceput distractia.
Toata dupa-masa ne-am petrecut-o pe lac.
Seara ne-am pregatit ceva de mancare si am facut un foc de tabara,unde Bill si Tom ne-a incantat auzul. Vocea lui Bill imi strabate inima si fiecare sunet scos de el imi provoaca o emotie pe care nu o pot controla , zambesc incontinu. Bill de multe ori se uita la mine si imi zambeste.
Incet ,toti se retrag in camerele lor,doar eu si cu Bill am ramas afara.
-Nu esti obosit?
Bill:-Un pic , dar prefer sa stau cu tine . Vrei sa ne plimbam un pic?
-Mergem pe langa lac?
Bill:-Hai!
Bill isi intinde mana si ma ajuta sa ma ridic. Ne tinem de mana si mergem la plimbare.
-Ce multe stele, nu cred ca am vazut vreodata asa multe stele .
Bill:-Nici eu. Ma bucur ca le vad cu tine .
-Ma bucur , ca mai invitat .
Bill:-Esti mai bine?
-Da , mult mai bine, am avut ne voie de o asemenea iesire, imi face bine .
Bill:-Trebuie sa gasim o solutie sa scapi de nebunul ala .....
-Nu! il intrerup , hai sa nu vorbim de el , cel putin nu acum ,
Bill:-Cum vrei tu , si ma imbratiseaza.
Am stat un pic imbratiseati , ii asa de bine in bratele lui , ma simt asa de linistita si protejata, nu vreau ca setimentul asta sa dispara.
Bill:-Stii , mi-ai placut din prima clipa cand te-am vazut, cu obraji rosi si cu cartile dupa tine.
-HAHAHA! Mda a fost ciudat atunci.
Bill:-Ciudat? de ce?
-Poi toata lumea s-a uitat la mine.
Bill:-Normal, daca esti frumoasa.
Rosesc
Bill:- Ador sa iti vad obraji imbujorati, si ma cuprinde cu mainile de fata si se apleaca sa ma sarute, in clipa aia inima a inceput sa imi bata ca nebuna, iar timpul s-a oprit .
Bill:- Imi doaresc sa fiu singurul care iti saruta buzele,iti simte inima si iti priveste ochii. Te vreau doar pentru mine .
La auzul acestor cuvinte incep sa zambesc si nu pot sa zic nimic, de emotie, ca raspuns , ii sarut buzele atat de dulci .
Bill:-Sa intelegi ca o sa fii doar a mea?
-Doar a ta si numai a ta .
Ne-am plimbat sub lumina luni si ne-am rasfatat simturile cu saruturile atat de mult dorite .
Bill:-In curand va rasarii soarele, vrei sa il privim imbreuna?
-Nu as pierde pentru nimic in lume primul rasarit din relatia noastra , si il sarut .
Am stat imbratisati si am asteptat nerabdatori ca soarele sa isi fac aparitia la orizont . Incet incet lumina isi face aparitia pe cerul intunecat ,iar bartele omului iubit, ma stange tare si ma tine aproape de pieptul lui , atat de aproape incat ii simt inima , care bate cu putere.