Am urcat în maşină, Bill pare foarte nervos , nu ştiu ce să zic sau să fac .
-Şi unde mergem?
Bill:- Mă gândeam să mergem la un restaurant pentru prânz şi apoi dacă vrei vrea să mai stai cu mine , la o plimbare.
-Cum adică dacă voi mai vrea? ce sunt cu aceste cuvinte?
Bill:- Nu ştiu poate ai alte planuri , poate cu ceva taţii!
La auzul acestor cuvinte , m-am enervat aşa tare .....
-Opreşte maşina , imediat !
Bill:- Ce? eşti nebună? suntem in trafic
-Nu îmi pasă! Opreşte maşina!
Văzând că Bill nu mă ascultă, încerc să deschid portiera maşinei.
Bill:-Ce faci? Opreşte-te! Bine, bine, opresc maşina!
Bill trage maşina pe dreapta, iar eu cobor nervoasă din maşina.
Bill:-Stai! Ionela! Stai!
-Ce vrei ? vrei să mă jigneşti încontinuare? Din acest motiv mai invitat ? Să mă jigneşti?
Din cauza nervilor, mi s-a scurs lacrimi pe obraz.
Bill:- Doamne ! nu! cum poti zice aşa ceva?
Bill încearcă să îmi şteargă lacrimile ,dar nu îl dau voie.
Bill:- Ionela! Te rog ! nu am vrut să te supăr , sunt încă nervos din cauza tipului .
-Nu am nimic cu el sau cu altul , dacă era cineva în viaţa mea nu acceptam invitaţia
Bill:-Am înţeles , te rog nu mai fii supărată ,hai sa mergem la prânz.
Mă uit îndoielnică la el , nu ştiu dacă vreau să merg, dar Bill insistă şi tot îşi cere iertare.
Merg spre maşină cu ochii în pământ la distanţă de Bill.
Ne urcăm în maşină şi mergem spre restaurant , tot drumul nu am zis nimic şi mă uitam pe geam.
Bill încearcă de câteva ori să zică ceva ,dar se opreşte. Îi vizibil că îi pare rău şi vrea să îndrepte situţia, dar eu încă sunt supărată şi prefer să nu zic nimic.
Bill:- Am ajuns ! spune cu un zâmbet timit şi nevinovat
Spre intrarea în restaurant , Bill încearcă să se apropie de mine dar nu vrea să mă mai supere, eu mă intorc spre el şi îi zâmbesc.
A men: -Bine aţi venit Mrs. Kauliz! Masa dumneavoastră este pregătită.
Bill:- Mulţumesc! Ionela! după tine
Ii zămbesc şi merg sper masa noastră.
Restaurantul e superb , abientul cald îmi calmează nervii şi îi dau o nouă şansă acestei întâlniri , care până acum a fost un dezastru.